Platinumjengin ikäkartoitus

220 posts, 11 pages, 29,770 views

#141 • • Jone Guest

Originally posted by phear:
No tähänhän on pakko kommentoida, kun tapauksen niin elävästi muistan.

Vuosi oli 1998, bileet oli Hytkyn järkkäämät, muistaakseni nimeltään Smiley ja paikkana joku kirjaston kellari tms.
Kommentoit: "Limudiskomeininkiä".
Bileet oli ihan jees, mutta jätkistä irtos niin negatiivisia viboja, että aikaisin lähettiin pois.
No, sittemmin olet kokenut ns. heräämisen.

Puolustuksen puheenvuoro: ( )

Muistat varmaan että seurustelin tuolloin erään sellaisen naisen kanssa, joka sai mut lopettamaan kaiken tanssimisen neljäksi vuodeksi kommenteillaan? Kun sitten vielä kyseinen nainen sattui olemaan mukanamme, niin eihän siitä mitään tullut vaan tanssikammooni päälle bonukseksi tullut kulttuurishokki oli kertalaakista liikaa... Kiitokseni kuitenkin siitä että raahasitte mut sinne, sen jälkeen ei muistaakseni vuoden 2000 koneistoa lukuunottamatta olla oltukaan missään yhdessä jalkaa liikuttamassa? (Mikä on sääli, koitetaan korjata tilanne vastaisuudessa)

PS. Muistatko niissä bileissä olleen ylen hienon heijastimista tehdyn smileyn? Dekojen kuninkuusluokkaa.
#142 • • Freddsky Guest
26v.
90 Saksala
aika tiiviisti koko ajan...loppua ei näy
moni ruokanen, kunhan se on HOUSEa. ainakin bileissä.
#143 • • weezero Guest
en mie tiiä....mie oon vaan tällänen VI**N juntti joka ei käy missään bileissä....eipäs mulla ikäkään ois sen verran että pääsis johonki K-18 bileisiin....mie vaan kuuntelen TranceA......

Ikä:15
Ekat Bileet:Koulu-Disko(vittu joo...)
en mie oo käyny missän..
Musamaku:AMbientistä hard-Housseen.

Life Is Life<---->Elämä On Laiffia
#144 • • MikkiHiiri Guest

Originally posted by weezero:
en mie tiiä....mie oon vaan tällänen VI**N juntti joka ei käy missään bileissä....eipäs mulla ikäkään ois sen verran että pääsis johonki K-18 bileisiin....mie vaan kuuntelen TranceA......

Nomut.. Tostahan sitä on hyvä lähteä liikkeelle =)
#145 • • virtual Guest
edit: selittelyä

[ 03 February 2002: Message edited by: virtual ]
#146 • • Lumina Guest
meiän kulta menee, eikä sua näykkää koht enää
#147 • • virtual Guest

Originally posted by nightfly:
meiän kulta menee, eikä sua näykkää koht enää

Niin teen!!

noh kyllä säkin kerkeät
#148 • • Dragonfly Guest
*TÄNÄÄN 19vee
*Helmikuussa `99 kaveri järkkäs viikonlopun
kestävät "kotireivit" himassansa keskellä ei mitään ja
siitä alko kiinnostus bileisiin ja aktiivinen
biletyskausi..
*Nykyään jääny vähän vähemmälle, pitäis taas ruveta käymään
useemmin ku kerran kuussa/parissa koska tanssijalkaa
vipattaa jo siihen malliin
*Enimmäkseen trancea, bileissä myös hardhouse tekee
kauppansa
#149 • • wolfie Guest
ikää 20wee
ooookaaayy..pienestä pitäen iso-veikan teknolevyt pyöriny päässä, mut silti ekoihin bileisiin Hml Fantasyihin tupsahdin vasta 2000 kevättalvella ja sehän löi kuin halolla päähän ...siitä lähtien kahlailin siellä sun täällä isommissa pippaloissa. Bilekaveriporukan karttuessa löysin tieni mousehilleihin,ym. Virroilla olin exclusivessa töissä helmessä porukassa ja sen jälkeen seuraavissa Fantasyissa. trancesta polkkaan ja kiksuumaan. Energiaa löytyy ku pienestä kylästä,kaikki pippalot meni ekan vuoden ajan pelkästään bilettäessä, mut nykyään olen oppinut jo chillaamisen jalon taidonkin.Hardhouse/hardtrance nostaa polvee warmasti hamaan ikuisuuteen....
#150 • • flavor Guest
tää muistetaan vielä--ikä 20....

-kerran sitä eksyttiin isoveljen turvassa Lahteen Nuuttiin...siellä soitti kai silloin ainakin Mr.A ja ohhoh tässä sitä nyt ollaan...

-joskus aina lähdettiin Kouvolasta vaan Lepakon aamuihin...hyviä muistoja...bileitten jälkeen jaksoi jäädä vielä siivoomaankin

-hienoimmat clubit(isot)muistan olleen englannissa Gods Kitchen...ja Slinky...myös Labyrinteissä on ollut riemuisaa!
asia on nyt niin että kun on rahaa niin mennään...ja rahan eteen täytyy kai sitten vähän tehdä töitäkin.

-iloinen house saa suupielet korkealle, mutta oikeestaan tykkään kaikenlaisesta...tilanteeseen sopien.

ai nii joo joskus on tullu nauhotettua telkkarista joku dokumentti "teknon tyypit" siinä on haastatellaan pietaria ja Mr.A:ta mm.ja dj.Halokin taitaa olla siinä. Meininki näyttää silloin olleen jotenkin pikkuisen erilaista(kaikki tytöt paljon enemmäm(HC)-punk!aika rankkaa.
#151 • • Jusu Guest

Originally posted by moska:
. Ekat bileet E-Z Rollers Gloriassa vappuna 1998

Hey! mä olin tuolla myös. Ja ihan ensimmäisiä bileitä. Kohta 21. Konemusaa koko ikä. Itse tehtynä vuodesta -95. Muut harrastukset, opiskelu ja kaikki siihen liittyvä on verottanu bileissä käyntiä isolla kädellä.

edit: öh.. kalenteri sanoo, että oonkin jo täyttänyt 21. Kylläpä aika rientää.

[ 02 November 2001: Message edited by: Jusu ]
#152 • • Mrrshan Guest
- s. -77
- ekat bileet Planet of Love, Paasitorni -96
- kuuntelen goaa/psykeä, teknoa, happoa, taloa, ambientia tai mitä tahansa muuta genreä edustavaa hyvää musiikkia

[ 02 November 2001: Message edited by: Mrrshan ]
#153 • • Sasa Guest
* Vuosimallia -80
* Kuunnellut alan musiikkia vuodesta -94
* Ekat bileet: jotkut pikku-pileet Espoon pikku-raflassa 90-luvun loppu puolella
* Käynyt n. 2kertaa vuodessa, koska korvat ei kestä. (sain jo pienenä (15 vee) kuulovaurion joten korviin sattuu ja tinnitus pahenee)
* Lemppari: Miltei kaikki menee mutta trance on ihan ykkönen.
#154 • • yana Guest

Originally posted by moska:

. Ekat bileet E-Z Rollers Gloriassa vappuna 1998

gloriahan avattiin nykyisessä muodossaan 99 kevään lopulla?
ja toisaalta vappuna 98 oli vanhalla helsinki connection 2.

oiskohan toi ollut 99? mä en noissa junkkabileissä pahemmin käy niin ei voi muistaa koska e-z rollers oli edellisen kerran täällä käymässä
#155 • • Ezzy Guest
* 24wee

* eka kosketus itse bilettämiseen Assembly '95 tietokonetapahtumassa, jossa oma popituksen (higher state * 1000) ohella tuli piipahdettua "rave"-tapahtumassa jossakin käytävällä yöaikaan.
Pieni tauko sen jälkeen ja Turussa '97 jotain häröilyä ja täysipäiväistä biletystä vuodesta '99.
Nyt apinasaarella bilettämässä ja toivottavasti pian kotiin.

* Musamakuun kuuluu ensirakkaus Goa/Psy-Trance ja kaikki muutkin menee. Mitään elektronista musaa syrjimättä.
joskus '94 gabber yms oli aika kovaa. Kiksuun ei kyllästy koskaan ja proge alko koliseen tässä tänä vuonna

"Juustoa ei voi olla koskaan liikaa" -Oltermanni
#156 • • ipe Guest
* 27 vuotta

* Ekat varsinaiset bileet Raumalla sataman legendaarisessa 'Warehouse 12':ssa joskus syksyllä ~91.

* Bileissä käyn satunnaisesti ja valikoiden. Musiikki ja asenne ratkaisee, ei hypetys eikä bileiden koko tai edes line-uppi.

* Musiikillinen mieltymykseni on IDM, Old-school-tekno, Acid, Ambient, Experimental... jne.

* Aloitin Acid-housen kuuntelulla -88. (mm. Hithousella ja DJ Fast Eddiellä.) Siitä saakka oon ollu koukussa elektroniseen musiikkiin.

[ 02 November 2001: Message edited by: ipeipe ]
#157 • • vaavu Guest

Originally posted by Spacegirl:
Hö..mä haluisin tietää kuka muka on viel vanhempi kun mä paitsi ne muutamat jotka jo tiedän

Mä ainakin tiedän yhden aktiivisesti tänne kirjoittavan joka on vuosimallia 1969.
#158 • • GateWay Guest
Ikä: vm-79

Eka bileet: AirRave Oulussa 95-96?, esiintyjinä ainakin muistaakseni RMB, Hardfloor(?),Eliot Ness... HIKI!!!
RMB:n jälkeen olin kyllä aivan taivaassa tuolloin!

Biletyspaikkoja ei juurikaan Oulussa ole joten kotona tulee huudatettua paljon naiseni kiusaksi :-), bileissä en ole siis käynyt pariin vuoteen.

Elektronista musiikkia olen kuunnellut n. vuodesta 92 tai jotain, kaikki alkoi MOD-musiikista. Musiikki tyylejä silloin: Hardtrance, Trance, Hardcore ja Gabber...
Nyt enemmän: Kiksua, Trancea ja Technoa
#159 • • hardikaveri Guest
- ikä 20w

- Kiinnostus konemusiikkiin 9 vuotiaana kun jarren konsertti pariisissa 31.12.90 sittemmin kaikki synamusa...
yläasteella tuli käytyä läpi kaikki thunderdomet..ah.

- nykyään kuuntelen lähinnä polkkaa, drum &baass, technoa, hc, acid ja meneehän se kiksukin välillä

- ekat bileet otaniemessä 17.10.1998 Dbase2 -entropy
oijoi...
sittemmin on tullut käytyä n. 1-2 kertaa kuukaudessa miten nyt työt tai perhe-elämä antaa periksi.
#160 • • genki Guest
fyysistä ikää 24 v.

ekat bileet Hertsikan splättishallissa joskus 92-93.. kunnon warehousemeininkiä...

mitäs ne muut kysymykset sitten olikaan... hmm. empämuista.