Mä viittasin enemmänkin tohon henkilökohtaisuuksiin menemiseen...
Mun mielestä:
"Minä en IRL vaivaudu puhumaan tuollasille aivokääpiöille, joiden mielestä ainoa..."
taikka:
"toivon että joskus auot päätäsi sellaselle jannulle IRL joka hakkaa pääsi tohjoksi"
ei kyllä ole mitenkään "normaalia keskustelua"...
Provokaatio on tietyissä paikoissa erittäin hyvä keino herätellä ihmisiä. Olikos se Mauno Koivisto, joka sanoi, että "Jos provosoidaan, ei kannata provosoitua"?
Ja varsinkin kun tuo ensimmäinen esimerkki oli entisen moden suusta.
Mitä vittua tällä taas on tekemistä tämän asian kanssa? Ja luitko edes tuota lausettani loppuun asti? Totesin siinä, että en ala väittelemään ihmisten kanssa, joiden mielestä väkivalta antaa sen viimeisen sanan. Siteeraa edes kontekstissa, irtolauseet kuuluvat keltaiselle lehdistölle ja muille paskanjakeluorganisaatioille.
Juuri tämän takia luovuin moderaattorin statuksesta. Jostain syystä "
valtaapitävillä" ei saisi olla mielipiteitä tai niitä ei saisi ilmaista. Mitä moderointitoimia tein subjektiivisista lähtökohdista? Oliko tapauksia jolloin en ollut objektiivinen? Käyttäydyinkö kerran huonosti, kyllä, mutta oliko sillä mitään tekemistä moderoinnin kanssa? Ei.
Jos kaipaat esikuvaa, osta vaikka suosikki.
Mutta massahyökkäys jotakuta kohtaan ei ole oikein. Oli hänen mielipiteensä millaiset tahansa...
Sinun mielestäsi siis tietyllä tavalla ajattelevasta joukosta, vain yksi saa ilmaista mielipiteensä?
Mielipide, jota ei voi järkevästi perustella muille, on täysin ansainnut kritiikkinsä. Usko ei ole mikään peruste.