no shit, sherlock? puhuin koko ajan välistä munkkivuoren ostari ja munkkiniemen puistotie.
Ja lainaamassasi tekstissä minä puhun koko Huopalahdentiestä. ;)
1,119 posts, 56 pages, 233,459 views
no shit, sherlock? puhuin koko ajan välistä munkkivuoren ostari ja munkkiniemen puistotie.
Jos päässäsi on vain tällaista paskaa, niin toivon että muutat. Olisi Suomenkin teillä taas hiukan turvallisempaa.
Ja minä taasen toivon että joskus auot päätäsi sellaselle jannulle IRL joka hakkaa pääsi tohjoksi, kiitoksia vittuilustanne, aamen. :mad:
Mutta koska et selvästikään voi käsittää tälläistä, niin tarjoilen tästä vielä:
Haluaisin kuitenkin kääntää hieman tilannetta kysyen, mitä haittaa siitä on, kun "joutuu" ajamaan nopeusrajoitusten mukaisesti? Mitä elämästänne jää silloin puuttumaan, kun joudutte ajamaan nopeusrajoitusten mukaan? Kuinka kärsitte tästä ja miksi?
Jos päässäsi on vain tällaista paskaa, niin toivon että muutat. Olisi Suomenkin teillä taas hiukan turvallisempaa.
Ja minä taasen toivon että joskus auot päätäsi sellaselle jannulle IRL joka hakkaa pääsi tohjoksi, kiitoksia vittuilustanne, aamen. :mad:
Älä tuu skeittaa mun rampille tai mä tuun ramppaa sun skeitille! :right:
Koitetaas työntää tää taas kunnon urille tääkin keskustelu (bongattu penarifoorumilta):
http://www.autopower.se/powerborsen/annonsbilder/in/00112525_62939.jpg
onks tää sitä tuunaamista?
Mut mitä noihin Biimereihin tulee, niin joutuu kyllä sanomaan etten pystyisi moista autoa enään ostamaan. Ei niissä autoissa mitään vikaa ole, mutta en suostu alentumaan samaan käyttäjäkuntaan.
Mut mitä noihin Biimereihin tulee, niin joutuu kyllä sanomaan etten pystyisi moista autoa enään ostamaan. Ei niissä autoissa mitään vikaa ole, mutta en suostu alentumaan samaan käyttäjäkuntaan.
Oonko mä jotenkin paska jätkä?
Uuh, plastikman !
ps. arvatkaa mikä oli matkan soundtrackki!
ps. arvatkaa mikä oli matkan soundtrackki!
mun veikkaus on kuitenkin et; Decks, EFX & 909
ja mitä jos kauttaaltaan väärät ja "mummot" rajoitukset aiheuttavat turhautumista ja ylilyöntejä jotka sitten aiheuttavat enemmän ongelmia kuin sopivat rajoitukset tekevät?