:D ei ihme että tuli jälkiä, ei saa laittaa mitään vannehappoja maalille, se on niinkuin dead end anyway. Kyllä se ois vahalla lähtenyt.
Noh tästä postista tulikin tällänen ohje:
Kannattaa nyt ainakin pestä auto tarkasti ja sen jälkeen vielä kuivata säämiskällä, jos säämiskä ei paljoa likaannu kuivauksesta, on auto riittävän puhdas vahattavaksi, sitten vaaan autoglymin punaista resin polishia pyörittävillä liikkeillä pintaan pieni alue kerrallaan (esim. konepelti tai ovi), odotat 2 minuuttia ja sitten puhtaalla liinalla pois.
Kun koko auto on vahattu niin autoglymin kultainen super vaha pintaan, annat kuivua vähintään tunnin, mielellään esim illalla vahaa ja aamulla ottaa pois. Sitten vielä sen ottaa puhtaalla liinalla pois pinnasta ja taas mennään.
huom.
a) auton pitää olla täysin kuiva ennen vahausta
b) vahaus pitää suorittaa auringon valolta suojassa ja kuivalla kelillä (esim tallissa), vahaaminen kirkkaalla pilvisellä ilmalla on jo tuskaa ja jos aurinko pääsee osumaan pintaan, palaa se vaha siihen kiinni niin ettei erkkikään sitä saa irti.
:winkwink:
Kiitos neuvoista! Mä oon pikkasen neonaatti näissä autoasioissa mut alkaa
pikkuhiljaa puremaan sellanen snadi tuningkärpänen perseeseen kun VIH-
DOINKIN on alla auto, jonka rekisteriotteessa lukee oma nimi :excellent:
Pitää vahailla toi joku päivä kunnolla, ei siihen mitään pahoja naarmuja
tullut mutta lakkapinta pikkasen kärsi. Suututti tosiaan niin paljon se
paska siinä päällä et joutu käyttämään vähän vihasempia aineksia putsai-
luun. Liuotin sinänsä oli aika pliisua kamaa, vaikka kyllä mä Covar
5:sellakin yritin :D (Teollisuusbensiini 96%-98%).. Sit vielä joku pinkee
korisarja jostain! Ja maalaus! Ja kromivanteet!
Ja palkankorotus..