Parhaat bilejuomat

197 posts, 10 pages, 77,069 views

Avatar
#121 • • -TonY- Guest

Originally posted by Quantum:
Kaveri kävi opettaa Highlightin baarimikoille uuden drinkin: **Salmiakkibattery**(tm)(r)

Se oli oikeasti hyvää!

4 tai 2cl salmiakkikossua ja loput batterya lasiin....

kokeilkaa ja ihmetelkää!

Full Karkki Flavour.



juu ja sehän olin minä.olen juonut sitä monesti
ja totenut siitä jäävän aakkoskarkin sivuvaikutelma
siitä tykkää tai sitten ei mutta mielestäni se on almost paras drinksu mitä löytyy..KOKEILKAA!


I HAVE BEEN THERE...MINULLA ON PAPU SIELLÄ
Avatar
#122 • • m1kko Guest
Dr. Pepper on aikas nastan makuista
Avatar
#123 • • skasi Guest
Jepjep MUUMILIMPPA...
Avatar
#124 • • Jone Guest

Originally posted by m1kko:
Dr. Pepper on aikas nastan makuista



Totta, huippua suorastaan. Silti pisteet vie kotiin A&W root beer... Kyseessä ei nimestä huolimatta ole olut.
Avatar
#125 • • Orange Guest
ÄÄÄH unohtakaa hartsport. järvenpään prismasta saa platinum [tm] energiajuomaa icon132.gif sitruunan makuisena 0.5 l muovipullossa... kaikki vaan bileisiin kyseisen juoman kanssa niin tunnistellaan toisiamme...

[ 25 September 2001: Message edited by: Orange ]
Avatar
#126 • • PsyHiii Guest
vettä sen olla pitää.. energiajuomatkin on tosin aika hyviä.. ja kyllähän se siiderikin aina maistuu..
Avatar
#127 • • Anonymous Guest
Mitä olen katsonut teidän juomista, olette aivan perseestä! Kuka voi olla bileissä vesilinjalla?? Hillutte hame korvissa vesilasi kädessä!! Hävetkää!!!
Samoin Te jotka litkitte jotain Battery/RedBull linjaa luulette sen piristävän elimistönne suoritustasoa.. Turhaa!! Ravintolat ei pysty toimimaan ilman viinan myyntiä, joten Te jotka valitatte ravintoloiden katoamista.. Syy on teidän!! Koska Rokkarit "joista en pidä" juovat enemmän alkoholia kun Te! Rokkarit saavat ravintolat muuttamaan musiikkilinjaustaan Rock henkiseksi, koska rokkarit on parempia asiakkaita kun TE Vesi-pullo-bilettäjät!

Olen kyllästynyt teihin sopertajiin, että kyllä aina on siistimpää olla vesilinjalla kun sekoilla humalassa! Paskat Te luulette olevanne jotain esikuvia, valitan teistä ei ole siihen.. Maailma pyörii päihteiden ja rahan ympärillä.

Joten turha kommentoida mun ajatuksi, koska Mä en paskaakaan välitä niistä! Kyllä massatapahtumassa hillutaan jotkut naamiaispuvut päällä ja luullaan kuuluvan sisäpiiriin.. leikitään että ollaan sokkelossa, hame korvissa "Labyrint!"

Juokaa enemmän viinaa, opitte elämästä enemmän!
Avatar
#128 • • Jay Logic Guest
Kahvi
Esa

Posts: 947

#129 • • Esa

Originally posted by SamBless:
Mitä olen katsonut teidän juomista, olette aivan perseestä! Kuka voi olla bileissä vesilinjalla??



Tiu tau tiu tau tilitali tittan sirkat soittaa salolla... Pikkuiset trollit ne piilossa pysyy kirkkaalla päivän valolla...
Avatar
#130 • • Lachesis Guest

Originally posted by SamBless:




Toivottavasti tää on vaan huono(?) läppä, mutta kun ei siltä näytä nii vastataan totisesti...



Mitä olen katsonut teidän juomista, olette aivan perseestä!
Kuka voi olla bileissä vesilinjalla?? Hillutte hame korvissa vesilasi kädessä!! Hävetkää!!!
Samoin Te jotka litkitte jotain Battery/RedBull linjaa luulette sen piristävän elimistönne suoritustasoa.. Turhaa!!



Erm, oot sokea tai tosi välinpitämätön? Melkein kaikki on maininnut jonkun juoman veden lisäksi, siis kaikki ostaa jotain. Vesi sattuu nyt olemaan aika pakollinen jos haluu bilettää koko illan. Sitäpaitsi se on raikastavaa ja hyvää.

Hävetkää??? Ennemmin mä häpeäisin jos olisin räkäkännissä, jossain teiniraflassa sekoilemassa...


Olen kyllästynyt teihin sopertajiin, että kyllä aina on siistimpää olla vesilinjalla kun sekoilla humalassa!



Vesilinjalla ollessa musiikista saatu nautinto, ainakin minun mielestäni, on moninkertainen humalatilaan verrattuna.
Biletyksen jälkeinen aamu ei oo helvettiä, kotiin pääsee autolla. Ihmisten kanssa seurustelu onnistuu mainiosti ilman alkoholia, toisin kun jossain Roballa.
Ja kyllähän juominenkin on välillä ihan kivaa..


Joten turha kommentoida mun ajatuksi, koska Mä en paskaakaan välitä niistä!



Jos et välitä paskaakaan ajatuksistas niitä on täällä aika turha esittää.

Juokaa enemmän viinaa, opitte elämästä enemmän!



Jep, siitä huonommasta puolesta varmastikin.

Okthxbye.
Avatar
#131 • • Lachesis Guest
Ainii, ne omat mielijuomat.

No, ylläriylläri, *rummut* : VESI!
Sitte, alkoholipuolelta olut, Strongbow (=paras siideri),
batterykossu, passoadrinkit

Alkoholittomina kolat, jaffa ja energiajuomat. Aika perussettiä siis.

Mehujäät tekee tosi terää, niit ei vaan oikein saa ikinä mistään.

Kaikkea satunnaista muutakin tulee aina vedettyä, ei tuu nyt vaan mieleen mitään...
Avatar
#132 • • Anonymous Guest
Joo oon samaa mieltä samblessin kanssa.

Saahan sitä vettä kotoakin ja vielä ilmaiseksi, baarissa pitää juoda vähintään olutta.
Avatar
#133 • • Anonymous Guest

Ishie:

Vesi sattuu nyt olemaan aika pakollinen jos haluu bilettää koko illan. Sitäpaitsi se on raikastavaa ja hyvää.



Onkohan mauton vesi paremman makuista kuin esimerkiksi siideri? Nestevajauksen ehkäisyyn ei tarvita nimenomaan vettä. Olutkin parhaimmillaan saattaa viilentää ja virkistää omalla hennolla tavallaan.



Hävetkää??? Ennemmin mä häpeäisin jos olisin räkäkännissä, jossain teiniraflassa sekoilemassa...



Kuka täällä on räkäkännistä puhunut?
Siedettävässä humalassa klubilla olemisessa ei ole mitään vikaa. Kenellekkään ei koidu harmia, miksi sitä pitäisi hävetä? Ja ilman räkäkänniä teiniraflassa tuskin pystyy olemaan häpeilemättä.



Vesilinjalla ollessa musiikista saatu nautinto, ainakin minun mielestäni, on moninkertainen humalatilaan verrattuna.
Biletyksen jälkeinen aamu ei oo helvettiä, kotiin pääsee autolla. Ihmisten kanssa seurustelu onnistuu mainiosti ilman alkoholia, toisin kun jossain Roballa.
Ja kyllähän juominenkin on välillä ihan kivaa..



Humalatilaan verrattuna?
Humaltuneena musiikki nostaa ainakin minulla emotionaalisia tunteita paremmin.
Darrapäivässäkään ei ole pahemmin valittamista. Saa löysäillä hyvällä omalla tunnolla koko päivän, mässätä roskaruokaa ja oksennella tatun ja eekan ansiosta.
Seurustelu onnistuu oikein hyvin humalassakin.
Dokaaminen vaan on yksinkertaisesti saatanan hauskaa.

Samblessin jutussa oli erittäin hyvä pointti. Raflat eivät menesty, jos siellä ei käytetä rahaa. Tai sitten nostetaan hintoja.


"Tänään ei tu kukaan selviin alle tonniviidelsadalla" -Setä Koponen
Avatar
#134 • • Mrrshan Guest
Jos haluan tukea jotakin rahallisesti hyväntekeväisyysmielessä niin ehkä nälänhädän tai muun katastrofin uhreja. Ravintolat ovat tukilistan loppupäässä. Sellaisen klubi-juopotteluillan jälkeen olo on kuin ryöstetyllä ja piestyllä. Fiilikset katoaa siinä neljännen stoben kohdalla jos siihen asti ehtii. No, jos selvin päin saisin bileistä vähän enemmän irti niin en joisi siellä muuta kuin vettä.

Paras juoma? Joku ehdotti eräällä foorumilla Lumikolaa. Koostumuksen voi päätellä nimestä...
Avatar
#135 • • Lachesis Guest


Pengo:
Onkohan mauton vesi paremman makuista kuin esimerkiksi siideri? Nestevajauksen ehkäisyyn ei tarvita nimenomaan vettä. Olutkin parhaimmillaan saattaa viilentää ja virkistää omalla hennolla tavallaan.



Kyllä, jossain vaiheessa iltaa vesi maistuu paremmalta kuin siideri. Tarkoitatko oluen auttavan janoon? Alkoholi ja colat edistävät veden poistumista elimistöstä. Saatan juoda viillentyäkseni jotain muuta kun vettä, mutta janojuomana se on ehdoton ykkönen.



Kuka täällä on räkäkännistä puhunut?
Siedettävässä humalassa klubilla olemisessa ei ole mitään vikaa. Kenellekkään ei koidu harmia, miksi sitä pitäisi hävetä? Ja ilman räkäkänniä teiniraflassa tuskin pystyy olemaan häpeilemättä.



Myönnän, että toi oli hiukan kärjistetty, eikä mulla ole juomista vastaan mitään, yritin toda vaan esille sen, että raittiina pomppiminen on kivaa siinä missä juominenkin. Sambless mainitsi, että juomatta oleminen on hävettävää, viittasin siihen.


Humalatilaan verrattuna?
Humaltuneena musiikki nostaa ainakin minulla emotionaalisia tunteita paremmin.
Darrapäivässäkään ei ole pahemmin valittamista. Saa löysäillä hyvällä omalla tunnolla koko päivän, mässätä roskaruokaa ja oksennella tatun ja eekan ansiosta.
Seurustelu onnistuu oikein hyvin humalassakin.
Dokaaminen vaan on yksinkertaisesti saatanan hauskaa.



Mut humala lähinnä turruttaa. Darrapäivä menee hiukan hukkaan, ja noita mainitsemiasi asioita on mukavempaa tehä kun on hyvä olo.


Samblessin jutussa oli erittäin hyvä pointti. Raflat eivät menesty, jos siellä ei käytetä rahaa. Tai sitten nostetaan hintoja.



Kyllä kaikki varmasti ostaa rafloissa jotain, vettä vaan menee eniten, joten useammin kädessä on vesipullo/lasi kuin jokin muu. Kyllä rafloissa rahaa menee vaikkei dokaiskaan...
Hinnat on nytkin jo ihan liian korkeat, niiden nostaminen vähentäis menekkiä entisestään, kun ihmiset muutenkin alottelee ennen raflaan menoa.
Avatar
#136 • • M1 Guest
Paras juoma esim. iltaklubin ja aamujatkojen välillä on mustikkakeitto (vaihtoehtoisesti myös vadelma- ja mansikkakeitto). Kun sitä juot litran niin kyllä taas löytyy potkua. Menee kaiken lisäks helposti alas jos syöminen tekee tuskaa
Avatar
#137 • • anco Guest

Originally posted by SamBless:
Mitä olen katsonut teidän juomista, olette aivan perseestä! Kuka voi olla bileissä vesilinjalla?? Hillutte hame korvissa vesilasi kädessä!! Hävetkää!!!


Tuntuuko vaikealta ymmärtää, että joku kykenee tanssimaan ilman humalatilaa?
Tuntuuko vaikealta ymmärtää, että joku voisi nauttia musiikista ilman humalatilaakin?
Tuntuuko vaikealta ymmärtää, että joku menee bileisiin vain musiikin ja tanssimisen takia?

Originally posted by SamBless:
Ravintolat ei pysty toimimaan ilman viinan myyntiä,


Sinänsä totta, mutta tuskin moneenkaan ravintolan yhden illan lipun hinta on 220mk..
Useiden bileiden lippujen hinta korvaa jo suuren osan tavallisessa ravintoloissa juomiin kulutettavista rahoista. Loppujen lopuksi rahankulutus taitaa olla aika lähellä samaa, olit sitten dokaamassa paikallisessa baarissa, tai nostamassa polvea veden voimalla...

Originally posted by SamBless:
koska rokkarit on parempia asiakkaita kun TE Vesi-pullo-bilettäjät!


Miten määritellään parempi asiakas?!? Onko parempi asiakas sellainen ihminen joka oksentaa keskelle tanssilattiaa ollessaan lähellä alkoholi myrkytystä?
Onko parempi asiakas sellainen joka kusee vessan lattialle koordinaatio kyvyn heikettyä liian alkoholin takia?
Onko parempi asiakas sellainen joka haastaa riitaa toisen kanssa koska tämän hame ei mielytä häntä?

Originally posted by SamBless:
Olen kyllästynyt teihin sopertajiin, että kyllä aina on siistimpää olla vesilinjalla kun sekoilla humalassa! Paskat Te luulette olevanne jotain esikuvia, valitan teistä ei ole siihen.. Maailma pyörii päihteiden ja rahan ympärillä.


Suomessa on ryhmä ihmisiä, jotka nauttivat bileissä käymisestä selvinpäin. Sinun ei välttämättä tarvitse ymmärtää sitä, mutta en usko siitä kannattaa avautua agressiiviseen sävyyn.. Ehkeivät kaikkia nauti siitä känniörvellyksestä.. Nautin alkoholia itsekkin joskus aikasemmin.. Mutta pikkuhiljaa sitä huomasi kuinka paljon kepeämmin jalka nousee selvinpäin. Huomasin saavani tanssimisesta enemmän kiksejä, mitä humalassa hoiperrellen ympäri raflaa...

Originally posted by SamBless:
Kyllä massatapahtumassa hillutaan jotkut naamiaispuvut päällä ja luullaan kuuluvan sisäpiiriin..


Jotkut jopa nauttivat siitä, että heitä katsovat hölmistyneet ihmiset pitkään. Jotkut nauttivat siitä, että he saavat säväyttää muita ihmisiä. Joku nauttii pelkästää siitä, että saa laittautua koko päivän illan bileitä varten. Joku nauttii siitä, että saa laittaa päällensä vaatteita, joita ei voisi kuvitella muualla käyttävänsä.


Originally posted by SamBless:
Juokaa enemmän viinaa, opitte elämästä enemmän!


"Viina on viisasten juoma, joten älkööt tyhmät sitä nauttiko".

Anteeksi täydellinen offtopic -postaus.

Edit: Quotaukset pissasivat...

[ 01 October 2001: Message edited by: anco ]
Avatar
#138 • • espoo_rumpshaker Guest
alcoholic:
Champagne
Caipirinha
Red Bull / Vodka
Sprite / Vodka
Vodka
Tequila Sunrise
Becks
Koff
Karhu

non-alcoholic:
Gatorade
Pepsi Max
Water
Avatar
#139 • • Tapi T Guest

Originally posted by anco:
Sinänsä totta, mutta tuskin moneenkaan ravintolan yhden illan lipun hinta on 220mk..
Useiden bileiden lippujen hinta korvaa jo suuren osan tavallisessa ravintoloissa juomiin kulutettavista rahoista. Loppujen lopuksi rahankulutus taitaa olla aika lähellä samaa, olit sitten dokaamassa paikallisessa baarissa, tai nostamassa polvea veden voimalla...
[/QB]




Itse en ole kyllä ikinä onnistunut bileissä vesi-linjalla kuluttamaan lähellekään niin paljoo rahaa, kuin dokaamalla. Ja varsinki jos iskän autolla[tm] hoitaa matkustamisen, niin kulut ei ole lähimaillakaan alkoholin huuruista baari-iltaa...

Niin, ja jottei postaus menisi aivan täysin OT, niin parhaat bilejuomathan on:

Vesi, battery/redbull ja alkoholipitoisista caipirosca.

[ 01 October 2001: Message edited by: Tapi T ]
Avatar
#140 • • Blimmy Guest
Nooh tietenkin: =)

Ultimate TOP 3

1. Kahvi (Vanhaa kunnon kofeiinia)
2. Battery (RedBull maistuu varsin laimealle itse asiassa)
3. Muumilimsa (mallia punainen ja kupliva)