[ 31 July 2002: Message edited by: Mixa ]
13 posts, 1 page, 3,057 views
mun suurin tän hetkinen fantasia on olla julkimo.
en tajua mistä sekin juurta mutta musta olis jännä jos paparazit juoksis mun perässä, kirjottais musta paskaa, kuvais mun miehiäni, arvostelis mun ulkonäköäni.
toi on niin sairasta että mua oksettaa.
mutta siitä en pääse eroon.
:cool:
Jasmin Mäntyläksi Jasmin Mäntylän paikalle? :eek: :001: :eek:
mun suurin tän hetkinen fantasia on olla julkimo.
en tajua mistä sekin juurta mutta musta olis jännä jos paparazit juoksis mun perässä, kirjottais musta paskaa, kuvais mun miehiäni, arvostelis mun ulkonäköäni.
Ei tuu onnistuu. Sillä todennäköisesti nimittäin on jo poikaystävä.
tulisi sellanen kaunis, älykäs, seksikäs, upee, jumaloitava, hellä, raju, hullu, huumorintajuinen, (=mahdoton) prinssi
Sillä todennäköisesti nimittäin on jo poikaystävä.
Eilen kelailin yhtä juttua. Mitä jos olisi rahaa ja paljon? Ja sitten sijoittaisi sen kloonauksen kehittämiseen. Ja sitten saisi tehtyä itsestään kloonin. Tai useita. Mitä laki / moraali sanoisi jos:Mihinkään näistä en ole vielä keksinyt vastausta kokonaan. Pitänee ruveta miljonääriksi.
- Tappaisi itsensä? - Jää kuitenkin itse henkiin, vaikka on itse kuollut.
- Muuttaisi Hollantiin ja menisi naimisiin itsensä kanssa? ...eiku kai se nykyään Suomessakin käy?
- Pahoinpitelisi itsensä?
- Ryöstäisi kotinsa? - Jos ryöstän kloonini kodin, niin se olin siis minä eli kloonini. Joutuisiko kloonini vankilaan jos minua ei saada kiinni? Vai olisiko se rikos ollenkaan?
- Söisi itseään? Jos syö oman sydämensä, mutta silti jää oma sydän paikalleen, niin olisiko se silti kannibalismia?
Sinun kloonisi on täysin eri asia kuin sinä.