Nostradamus kuitenkin ennusti jotakin siihen suuntaan, että kun ajat on tulkittu numeroiksi, niin ollaan päädytty johonkin sellaiseen ennustukseen, että maailmanloppu tulisi 3700-luvulla. (Oisko ollu 3752?) Nostradamushan ei kirjoittanut mitään lukuja ylös vaan kertoi ne sekavina arvoituksina.
Planet X on ollut varmaan Sci-Fi tarinoiden alkupäästä mukana kirjoissa. Muistanpa jonkun Väiski Vemmelsäären syntymäpäivä spesiaalin, jossa Repe Sorsa etsii tätä Planet X:ää.
Nuo Armageddon ja Deep Impaqt on ihan siihen oikeaan asteroidiin pohjautuvia. Kun tämä info saatiin, että on mahdollista, että joskus lähimmän sadan vuoden sisään saattaa asteroidi poiketa meidän aurinkokunnan läpi. Vai oliko niitä kaksi? Ja 2000-luvun alussa (2000-2010) saadaan varmistettua se, että tuleeko se/ne tännepäinkään. Siitä sitten vielä on 40-50 vuotta aikaa valmistautua siihen, jos se tulee edes aurinkokuntaan päin. Näin muistelisin lukeneeni. Ja mitään tarkkaa en mistään ole lukenut, kun nuo luvut olivat joka lehdessä ja artikkelissa eilaiset.
Minä pidän siitä, että varsinkin lehdet tekevät niin, että saavat arviotiedon, että jos tämä ja tämä pitää paikkansa ja sen jälkeen tämä, niin ehkä jo 100.000 vuoden kuluttua maailman väkilukuun saattaa tulla radikaali muutos, mikäli sattuu vielä samaan aikaan aurinkotuulia. Ja lehdet kirjoittavat: "Maailmanloppu totta? Aurinkotuulet kärventävät maapallon 100 vuoden kuluessa!"
Maapallon pyörimisestä... Olen (aina mä jostain luen, enkä muista mistä...) lukenut jostain, että maapallo kääntää kallistuskulmaa, eikä pyörimissuuntaa. Navat juu voi varmaan vaihtua. En nyt muista miten menee. Kuitenkin, jos laitatte hyrrän lattialle pyörimään, niin sehän jos on vinossa, niin vaappuu puolelta toiselle rytmikkäästi. Näin olen lukenut käyvän myös maapallon kanssa, että aina 800.000 vuoden välein maapallo vaihtaa kallistuskulmaa. Ja se aika olisi ihan jo alle 10.000 vuoden päästä taas. Kai ne napojen päätkin siinä voi kääntyillä. Järkeenkäypältä tuo kulman muutos tuntuu, mutta muuten ei oikein. Magneettinen napahan vaihtaa paikkaa koko ajan. Ans kattoo. Voi olla, että en oo todistamassa onko tämä totta.
Originally posted by bulk aka. electro lt:
vaikka kuolleena olisikin eittämättä vähemmän huolia
Minä pidän asenteestasi! - Meillä voi olla jotain yhteistä. Nihilismi on vastaus lähes kaikkeen. Ja mihin se ei kykene vastaamaan, pohuismi tyhjentää.
Michael Stipe sang:
It's the end of the world as we know it and I feel fine.