Ite en kyllä odota tolta leffalta kauheesti. aina oon pettynyt kun oon käyny katsomassa leffan jonka oon jo kirjana lukenu. ei ne erikoistehosteet vaan yllä mielikuvituksen tasolle.
no toivotaan että olen tällä kertaa väärässä.
377 posts, 19 pages, 70,651 views
Originally posted by Felis:
Hitto, eihän Arwenilla ole tarinassa mitään varsinaista roolia.
Originally posted by Felis:
Huoh, olishan niitä sankareita siinä tarinassa ollut riittämiin muutenkin. (Vaikkapa mun lemppari Eowyn )
Originally posted by yana:
kinopalatsiin tsekkaa takariville 2 istuttavalle penkille jonkun kivan ihmisen kanssa ni voi verrytellä välillä jos perse puutuu...
kinopalatsiin tsekkaa takariville 2 istuttavalle penkille jonkun kivan ihmisen kanssa ni voi verrytellä välillä jos perse puutuu...
Originally posted by aniik:
mä voin tulla!
laitetaan harkintaan, sä et kuitenkaan antais mun kattoo ite leffaa
[ 13 December 2001: Message edited by: yana ]
Originally posted by ville:
no mutta sähän voit katsella kunhan vaan istut paikallaan vetoketju auki ....
Originally posted by homegrove:
Iso-Hannu
Originally posted by @lex:
Tennarilla hyöriessä rupesin himoilemaan Kukunorista LotR-shakkilautaa, Hobitin englanninkielistä ja kuvitettua versiota sekä pirun hienoa Hobittimiekkaa.
Originally posted by homegrove:
Ne Rauman (varsin typerästi nimetyn) Iso-Hannun penkit tekee kyllä kutaa perseelle...
Originally posted by propeller@head:
Nyt mulla on vain ongelma että kumman teen ensin, luen kirjan vai katson elokuva.'
Originally posted by propeller@head:
Jos taas luen kirjan eka niin tiedän mitä elokuvasssa tapahtuu...
Kaverin hyvä kommentti: 'Onx toi Taru sormusten Herrast joku jatko-osa Harry Potterille?'
mä lukisin kirjan eka
[ 19 December 2001: Message edited by: yana ]
Originally posted by hiski:
ehdottomasti kirja ensin! elokuvallakin on paljon enemmän annettavaa tässä tapauksessa, jos tarina taustalla on entuudestaan tuttu.
"Yksi meitä hallitsee, yksi meidät pimeyteen syöksee ja yöhön kahlitsee..."
Originally posted by dixoff:
Hmm eikö leffa ole silloin vähän huono, jos se ei kykene selittämään itseään sen vertaa että kirjaa lukematon sen tajuaa?