Live MSNBC coverage
[ 12 September 2001: Message edited by: Spaze ]
490 posts, 25 pages, 88,794 views
Originally posted by ricebowl:
Niin niistä koneista viel sen verran, et jenkeissä sisämaanlennot on suurinpiirtein sama q kulkis bussilla, joten tarkastukset ei oo hääppöset. Mut onhan sekin mahdollista että kaikki lentäjät oli syntyjään amerikkalaisia mutta quluivat terroristi-järjestöön (qn sellainen nyt oletetaan hyökkäyksen tekijäksi). Silloin koneiden kaappaus ei olisi ollut homma eikä mikään. Nojoo...tää alkaa mennä jo salaliittoteorioiden suuntaan...
Saas nähä miten Bush ja USA "rankaisee"... :I
Originally posted by Spaze:
Kuuntelin juuri MSNBC sivuilla olevaa live lähetystä, ja siellä sanotaan, että kaapatuissa koneissa terroristit tappoivat stuartteja koneen perässä näin pakottaen pilotit tai osa niistä pois ohjaamosta. Enempää ei kerrottu olivatko he pakottaneet pilotteja lentämään vai osasivatko he itse lentää.
Originally posted by Jones:
Aineelliset tappiot on niin valtavat että kyllä sitä määrärahaa kuluu niin perkeleesti aivan muuallekin.
Originally posted by JZZ:
AamuTV:ssä sanottiin, että jenkkien mittakaavassa vahingot ovat suhteellisen pienet, rakentaahan ne Los Angelesinkin uudestaan n. 5 vuoden välein. Sen lisäksi kaikki vakuutusyhtiöt ovat jälleenvakuuttaneet itsensä, jolloin korvaukset jakaantuvat vähän koko maailmalle.
Originally posted by Bambi:
Mä olen hyvin järkyttynyt. Ystäviä on New Yorkissa tällä hetkellä ja eilinen ilta meni uutisia seuratessa ja puhelimessa puhuen. Onneksi nyt tiedän että kaikki tutut siellä ovat elossa ja voivat olosuhteisiin nähden hyvin.
Tää on järkyttävää enkä mä vieläkään oikein ole tajunnut mitä on tapahtunut. Nyt pitää vaan seurata uutisia. Ei taida töistä tulla mitään...
Originally posted by CosmicMan:
Äskeisen tiedon mukaan
Originally posted by Jr:
Nämä menis kyllä viikon linkkeihin mutta parempi ehkä täällä:
http://www.ananova.com/home.htm?277633
http://www.drudgereport.com/
Originally posted by JZZ:
Kumpikaan linkki ei toimi?
Originally posted by Pengo:
Kuka tiedotti? Missä kuollut?
[ 12 September 2001: Message edited by: Pengo ]
my brother is in the navy and he emailed me last night telling me that they have been running operations for situation! go figure they fucking knew about this shit!
Originally posted by ricebowl:
Mua on järkyttäny se et jotkut palestiinalaiset on suurinpiirtein järjestäny juhlat qultuaan tapahtuneesta.
:I
Originally posted by yana:
mutta jos ne alkaa sokkona tappamaan ensimmäistäkään afganistanilaista siviiliä niin mun sympatia loppuu siihen :(