Robot Wars @ subtv

29 posts, 2 pages, 6,441 views

#1 • • unik Guest
>

Heh....sattumalta näin yhden jakson muutama viikko sitten ja nyt olen huomannut että katson ohjelmaa melkein päivittäin?!
Onko kenellekkään muulle käynyt samoin...?
Tulee siis arkisin Subtv: ltä klo: 19. 30.
3...2...1...ACTIVATE!

>
#2 • • -=aave=- Guest

Originally posted by unik:
>

Heh....sattumalta näin yhden jakson muutama viikko sitten ja nyt olen huomannut että katson ohjelmaa melkein päivittäin?!
3...2...1...ACTIVATE!

>

Hitto Subtv ei näy prkl , mut puhuvat et hyvä olis.
#3 • • Locutus Guest

Originally posted by unik:
>

3...2...1...ACTIVATE!

>

...juu koukussa ollaan
oon jopa muutaman jakson laittanu nauhalle ku ollu muuta menoo

Luulis kyl et porukka pystyis rakentaa parempia...
#5 • • George Shield Guest
Joo, ihan hauska sarja. Aikamoisia tekeleitä ne kilpailijat, talon roboteista puhumattakaan. Ainoa, mikä ärsyttää, on se juontaja...
#6 • • Kotkan-laihin-dj Guest

Originally posted by George Shield:
Ainoa, mikä ärsyttää, on se juontaja...

Kyllä, sen on kyl varsinainen taideteos (showpalikka)!
#7 • • akir0 Guest
Joku muuki on huomannu ROBOTTI SOTIEN mahtavuuden.. toivottavasti toi tulee joskus suomeenki.. ja juontajaksi joku hemaiseva beibe tietty.

Mut oikeasti, hauskaa alkuillan viihdettä kokohomma Olen koukussa..
#8 • • Anonymous Guest
Hei mitä jos me plattarilaiset järkättäis samanlaiset robottisotakisat? Rakennetaan himassa robotteja Lego Technics palikoista ja kokoonnutaan Kaapelille sotimaan hyvän musan tahdittamana??
#9 • • tikkari Guest
Kerrassaan!! "Killalot" ja muut kumppanit!

Tää sarja on ollut meidän suosikki jo kauan, näkyi (tai näkyy) jo aikaisemmin Discovery channelilla, hieman erilaisena versiona mutta idea sama. Hullua touhua mutta niin kovin viihteellistä ..
#10 • • KarriN Guest
hauska idea, mut meininki aika munatonta PLUR-höpöhöpöä.

no mut vakavasti ottaen, tuntuu ylihölmöltö se juontajan hehkutus etenkin kunkin robotin "sikatuhoisista" (tms) aseista, jotka eivät kuitenkaan tosi tilanteen tullen saa juuri vakavaa vahinkoa aikaan.

no, leikkiähän sekin on.

-Karri
#11 • • Majo Guest

Originally posted by KarriN:
no mut vakavasti ottaen, tuntuu ylihölmöltö se juontajan hehkutus etenkin kunkin robotin "sikatuhoisista" (tms) aseista, jotka eivät kuitenkaan tosi tilanteen tullen saa juuri vakavaa vahinkoa aikaan.

Samaa mieltä..

Satuin katsomaan yhden jakson ja mietinkin kaverin kanssa, että miten ihmiset voi saada mylvimään jonkin noin tyhjänpäiväisen asian takia..

"and the Shunt comes to give the final hit!! *kops* WOW!!!11! did you see that!!1! UNBELIEVABLE!" no joo, viihdettähän se on. Mutta jos ne juontajien hypetykset karsittaisiin, niin ohjelman voisi supistaa 10minuuttiin.

Aivot nurkkaan ja katsomaan

-typot pois-

[ 18 June 2002: Message edited by: Majo ]
#12 • • plasma Guest
Eilen sattumalta vaihdoin kanavaa siihen aikaan ja näin ne sitten ensimmäistä kertaa. Monta kertaa on ollut tarkoitus seurata, mutta aina se on unohtunut.

Hyvää viihdettä. Yleisö elää mukana (ehkä) liiankin hyvin.
Kilpailijoille varmasti hyvin mieluisaa nähdä millaiset aseet/konstit toimivat erilaisia vastustajia vastaan.
#13 • • gerry Guest
Se on helppo muistaa, tulee heti Mc Aiverin jälkeen Joskus se on vaan aika tylsää kun ne amatööriropotit ovat tosi säälittäviä... Olis paljon massia niin vois rakentaa oikein sellaisen Ropocopin ja räjäyttä kaikki Mattildat taivaan tuuliin... Mutta niin tekisi varmaan moni muukin jos ei olis rahasta kiinni....
#14 • • Hanz Guest
Harmi kun ei Subtv näy muuten katosin mainittua ohjelmaa. Pakko löytää joku jolla näkyy näin mainoksen tästä ohjelmasta ja näytti sen verran mielenkiintoiselta et kyllä se on nähtävä
#15 • • tez Guest
mahtava ohjelma!

pitäisköhän alkaa itsekin rakentelee...
#16 • • akir0 Guest
Mä oon saanu itekki hirveitä visioita kuin tosta vanhasta Nikko-autosta vois viritellä Robot Wars-ehdokkaan Siihen ei vaan sais kovinkaan kummoista aseistusta, mut aika vikkelä se on..

Koskas järjestetään kilpailut?
#17 • • unik Guest
>

Taas tälläviikolla katsonut joka päivä...loistava ohjelma.
Kuka tekee mulle ikioman robotin...?
Anyone...?

>
#18 • • anco Guest

Mä oon saanu itekki hirveitä visioita kuin tosta vanhasta Nikko-autosta vois viritellä Robot Wars-ehdokkaan

Mietin itsekin tuota aikaisemmin, mutta nikko:t ja ne robot panivat hieman eri sarjoissa. Jokin noista roboteista painoi 80kg..
#19 • • pHaze Guest

Taas tälläviikolla katsonut joka päivä...loistava ohjelma.

Mut noi on uusintoja :rolleyes: Pitäisköhän spoilaa ja kertoo kuka voitti??!!
#20 • • oddi Guest
Kun asuin jenkeis ni siel tuli semmonen shöw ku Battlebots, varmaan just samantyyppinen ku robotwars. Robooteil oli just kaikenlaisia aseita, niinku sirkkeleitä ja piikkejä ja kirveitä. Kun sitä tsiigas tuli nostalginen fiilis kun skidinä aina unelmoi jostain ton tyyppisestä. Tuli niitä ihan omia robotteja suunniteltuakin ... xD