Originally posted by ville:
[QB]veikkaisin että ihan samat motiivit kun sulla kun vedät niitä omia paitojasi tai leveälahkeisia housujasi päälle: haluan olla tyylikäs.]
Mä olen useimmiten kyllä kaikkea muuta kuin tyylikäs...Se ei mulla välttämättä ole se tärkein pointti,persoonallisuuteen sopivat kuteet ja joskus tietynlainen leikittely kylläkin
Ja miten tyylikäs määritellään? Jos tyylikäs on sama kuin elegantti, niin sanoisin että ns."teknovaatteet",skeittivaatteet jne on ihan jotain muuta..Perinteisessä mielessä.
[<täysin offtopic>
milloinkohan suomalaiset naiset huomaavat että suurelle osalle ei istu ihan mikä tahansa housumalli. Mikään ei ole karmivampaa kuin kainaloihin asti vedetyt housut: maha pömpöttää housujen sisäpuolelle, perseestä sauma on uponnut varmaan jonnekin minne aurinko ei paista ja pakarat roikkuvat polvitaipeissa. Sitten shoppaillessa haukutaan miesten pukeutumista ja ostetaan lisää näistä housuja vaikka ne 'eivät kyllä täysin istu tästä takapuolesta, mutta ovat niin halvat' *huoh*
</täysin offtopic> ]
Mutta oletko ajatellut esim.perheenäitien vaatebudjettia ja kauppojen tarjontaa? Kysyntä määrää tarjontaa ja päinvastoin, ja keskihintaisissa vaateliikkeissä ei kauhean erilaisia malleja ole esim.keski-ikäisille,hieman pönäköille äityköille tarjolla.
(ellei halua leikkiä 20v nuorempaa ja vetää niittifarkkuja ylle)
[Iän myötä pukeutuminen (yleensä) rauhoittuu. Täälläkin monet karvoja dissaavat ovat muutama vuosi sitten pitäneet päällään esim kiiltäviä paitoja tai neonvaatteita, joita dissattiin pari vuotta sitten aivan samalla tavalla kun karvaa nyt.]
Ei noissa ideoiden kannalta mitään vikaa olekaan,ja alkuperäinen on melkeinpä aina parasta.Lähinnä huvittaa,naurattaa ja ärsyttää se että niitä samoja kuteita pitää olla jokaisella päällä jostain käsittämättömästä syystä.Esim.karvajalkojen hohto on täysin mennyttä.
[Silloin tällöin sitä on kuitenkin pakko vetää hame päälle ja glowstickit käteen. Aina silloin joku wannabeeteknopuristihörhö tulee viereen katselemaan mua ja varmaan miettii samaan aikaan: vittu mikä idiootti turisti. Tämä turisti saa siitä viikon naurut.]
...ja samalla lailla monet neonmuovikarvaotukset katselee niitä mustiin ym. pukeutuneita(minuakin joskus)vierestä ja miettii samaan aikaan:vittu mikä idiootti turisti.
Siitäpä vasta naurut
Physics: Glitteriin pukeutuvia et välttämättä löydä kyllä esim. HC,tai muutenkaan UgUgUg-bileistä...
¤C