Huomaahan sen jo noista kuvista.
108 posts, 6 pages, 19,587 views
Originally posted by @lex:
Makuasioita toisaalta. Noiden jenkkikuvien jälkeen katsoin omaan profileeni ja sieltä kurkisti mies, jolla on hopeanvärinen paita, oudot mustat silmämeikit, kirkkaanpunaiset hiukset jollain oudoilla hopeakönteillä, kaksirivinen pitkäpiikkinen panta ja vielä kaiken kruunuksi tikkari suussa.
Enpä sitten tiedä kuinka fiksulta mä siinä näytän.
Originally posted by moska:
Usein on tullut mieleen, että pitäs laittaa pileisiin vaaleensiniset varkut ja flanellipaita. Ihan vaan vittuillakseen kiksuteineille.
Originally posted by Physics:
Minun mielestä sinä olet aika hauskan näköinen siinä kuvassa lol.....mikä on juttu ton tikkarin kanssa??
Originally posted by @lex:
Ei siinä tikkarissa muistaakseni mitään sen ihmeempää juttua ole. Tikkarit on hyviä ja joko mulla nyt sitten oli niitä itselläni mukana tai joku tarjosi...
Originally posted by Pan:
Joskus kesäisin kaupungilla näkee naisia, joilla on niin tiukat byysat, että ei meinaa kävelystä tulla yhtään mitään. (siis niiden kävelystä ) Kai se oma mukavuus on vain pakko unohtaa, että näyttää mahdollisimman hyvältä.
Mutta jokainen steppaa tyylillään.
Originally posted by soundMark:
Minkä takia ihmiset pukeutuu ravintolaan? Eiks siellä oo ruoka pääasia?
Originally posted by karvanoppa:
hei mutta...
miksei kukaan järjestä naturisti-bileitä niin kaikilla olisi hauskempaa! kaikki olisivat samalla viivalla ja musiikki olisi se pääasia...
Originally posted by Chipie:
Kun vedät karvatossut/kaasunaamarin/isot kengät jalkaan niin mitkä ovat motiivit?
Originally posted by xybo:
Voin puhua paskaa, kuhan heitän jotain mitä
mieleen tulee...
Jos sinua Physics häritsee muitten pukeutuminen, etkä
pysty bileissä keskittymään musiikkiin.. etkö sinä
silloin ole samanlainen? Jokainen tyylillään,
toki aina voi kommentoida (vapaa maa[tm]).
[ 20 February 2002: Message edited by: xybo ]
Originally posted by Physics:
Onko se todellakin niin suuri osa bileistä miten sinne pukeutuu?? Eikö se musiikki ratkaise loppujen lopuksi miten hyvät bileet on?? Henk.koht olisin varmaan aika pihalla jos menisin jonnekin laserpointiin tms. koska erottuisin joukosta ja olisin ns "turisti".mä en haluu olla ton näköinen kun menen ulos pitää hauskaa.