Pitkäaikainen ripuli ei siis voi aiheuttaa hemofiliaa..
Mut divertikkeleitä?
Kill...Fuck...Die...
And fuck again. Ilman killereitä. Teksti t-paitaan:"Fuck you, I'm nobody!"
Btw, herkkutrio on paras jäätelö!:D
- menagehymiöatrois -
706 posts, 36 pages, 274,770 views
Pitkäaikainen ripuli ei siis voi aiheuttaa hemofiliaa..
Kill...Fuck...Die...
Eikös toi ongelma ole just päinvastainen? Ei se kura siellä pussissa pysy.
Mut divertikkeleitä?
Toinen ääripää on taas se, että tytön tekisi mieli huutaa ja pyöriä, muttei kehtaa. Tämä toiminta on oikea fiiliksentappaja.
Toi on todella ärsyttävää. Kun näkee naamasta, kun jotakin kysyy, että ainoa syy kieltäytymiseen on, ettei kehtaa. Mitä ihmeen kehtaamista monissa asioissa on kun ollaan kaksin? Miksi ihmisiä kasvatetaan niin ylisiveellisiksi?
>>ei kehtaa!!
Huuda mun ammattinimikettä!
Kutsu mua REHTORIKS!
Kutsu mua REHTORIKS!
Jos joku kehuu seksiä kanssasi, ainoa oikea vastaus on "harjoittelen paljon yksin".(W.Allen)
Toi on todella ärsyttävää. Kun näkee naamasta, kun jotakin kysyy, että ainoa syy kieltäytymiseen on, ettei kehtaa. Mitä ihmeen kehtaamista monissa asioissa on kun ollaan kaksin? Miksi ihmisiä kasvatetaan niin ylisiveellisiksi?
Hei! Tuohan sanonta sopii mulle ku nyrkki nivusiin!
Jos joku kehuu seksiä kanssasi, ainoa oikea vastaus on "harjoittelen paljon yksin".(W.Allen)
No jos sitä jätkää vähän hävettää tms. Siltä itseltäänhän se on poissa.
jätkä sanoo suoraan et
vitun naurettavaa jos
jätkä läähättää/voihkii tai ihan mitä
vaan sekstaillessa..
Mut mikään ei ole (IMO) ällöttävämpää kuin se että joku oikeasti kehuu "ooh, oletpa hyvä" jne. Tai että mies ODOTTAA kehuja siitä miten hyvä on sängyssä. Eri asia on sanoa että hei sun kanssa on kiva harrastaa seksiä, tai sejase oli aika kiva juttu minkä teit, mutta että suoranaisesti alkaa kehumaan jotain sänkysuorituksia... blah. Aika fiiliksentappaja. It takes two to tango. Ei se maailman paras seksikokemus ole kuitenkaan vaan sen toisen osapuolen taidoista kiinni.
Seksistä lähtee 80%
koko nautinnosta
jos sun tarttee olla
hiljaa ja pitää
kasvot peruslukemilla!
Se on ISO osa seksiä!!!!
-e-
Mut mikään ei ole (IMO) ällöttävämpää kuin se että joku oikeasti kehuu "ooh, oletpa hyvä" jne. Tai että mies ODOTTAA kehuja siitä miten hyvä on sängyssä.
Eri asia on sanoa että hei sun kanssa on kiva harrastaa seksiä, tai sejase oli aika kiva juttu minkä teit, mutta että suoranaisesti alkaa kehumaan jotain sänkysuorituksia... blah. Aika fiiliksentappaja.
It takes two to tango. Ei se maailman paras seksikokemus ole kuitenkaan vaan sen toisen osapuolen taidoista kiinni.
Hei! Tuohan sanonta sopii mulle ku nyrkki nivusiin!No jos sitä jätkää vähän hävettää tms. Siltä itseltäänhän se on poissa.
Siis se jätkä sanoo itse, että kuulostaa tyhmältä jos hän itse läähättää? Vai tarkoittaako, että häntä häiritsee kun toinen mies läähättää? *hahmottelee tilannetta päissään*
..Taisi olla hyvä akti ku ei
ees ilme värähtäny!!
-e-
Henk.koht. maksimini tähän saakka on (vain) neljä. Nämä tilanteet on yllättävän mukavia.
On tuossa jotain perää kyllä. Tosin tangoa voi harrastaa jopa kolmen keskenkin ;)
:001: LMAO :001: ROTFL :001: LOL ja kaik' maholliset! :001: "kiva ku näykit klittaa... onko nälkä?" :001:
"ihan kiva se ku näykit mun klittaa... Onks sul nälkä?"
Todistan tämän todeksi.
Sitäpaitsi kunnon rehellisillä kehuilla on yleensä päässy välittömästi kunniakierrokselle...:011:
...No ei ehkä parhaita, mutta itse kyllä en luopuisi (ja itse asiassa en luopunut) runkkaamisesta parisuhteessakaan. Kyllä välillä saa olla niin itsekäs seksinkin suhteen, ettei sitä tarvi aina jakaa toisen kanssa.
Tai sit runkkaaminen, mitä jos saa parhaat kiksit siitä?
LOL! Oletko Pahkasikoja lukenut? Jossain numerossa oli aiheesta pieni strippi. Sen sitten intissä lokalisoimme jollekkin skapparille tms., kun hän halusi tietää ymmärrämmekö minkälainen on sotilaallinen ilme...
jätkän naama on
suurinpiirtein peruslukemilla
koko ajan!!
Henk.koht. maksimini tähän saakka on (vain) neljä. Nämä tilanteet on yllättävän mukavia.
Allekirjoitan tuon. Neljä menee kolmen edelle:D
"apua-poikaystäväni veti käteen viime yönä-eikö hän enää halua minua" -teksti.