Kuinka vanha olet?

198 posts, 10 pages, 24,439 views

#21 • • HardS Guest

Originally posted by bulk aka. electro lt:
Ja tänä keväänä on dösässä tullut useampaan otteeseen lastenlippu käteen, lapsenkasvo kun olen.

Must tulee juniori aina junassa
Esa

#22 • • Esa
14
#23 • • Homegrove Guest
Kristo, teikä nyt on sellainen babyface, että kaikki namusedät (kuten minä) varmaan tykkää!
#24 • • khatt Guest

Originally posted by Esa:
14

jaa irc-galleriassako?

<- 21 (henkinen ikä kai jossain 26:ssa ku välillä tekee niin mieli vanhapartadissailla)
#25 • • Leaphion Guest
18, toukokuussa täytin. Ja ylpeä olen iästäni.
#26 • • elok Guest
23v. Lokakuussa tulee 24 täyteen...
#27 • • Remotion Guest
19, jouluna tulee sitten 20...
#28 • • Angelic Guest
19 minäkin. 3. joulukuuta sitten ois synttärit. Mulla iskee kohta kahenkympin kriisi...
#29 • • Cassu Guest
Ikää on 24v. Joulukuussa 25v.

Henkinen ikä: 14. Ikuinen pentu ?
#30 • • vaavu Guest
23,5 vuotta hyvinkin tarkkaan.

Hirvittävä ikäahdistus on ollut päällä jo viimeisen vuoden ajan. Ajatus siitä että vuosi vuodelta rupsahtaa yhä enemmän ei ole kauhean kiva. Ja eikös sitä sanota että nainen on hehkeimmillään 19-vuotiaana (tosin nykyisinä pedofiilisävytteisinä aikoina toi ikä on taitanut tippua 17 vuoteen).

Naisille se on tosi rankkaa. Miehet on tän ikäsenä parhaassa terässä, naiset on jo vanhoja ja rupsahtaneita. Muutama iän myötä tullut kilo vain tekee miehestä miehisemmän, naisesta plösön lehmän.

Jotenkin tuntuu aika hassulta että jo tän ikäisenä alkaa naistenlehdissä kiinnostaa nämä "säilytä ihosi nuorekkuus" -jutut paljon enemmän. Ja kilojakin tulee vahdattua paljon tarkemmin, vaikka elopaino on 15-vuotiaasta lähtien pysynyt +-2 kilon haarukassa nykyisestä. Ehkä sitten sinä aamuna kun mä herään 24 vuotta täyttäneenä, huomaan että läskit on ryöpsähtäneet yhdessä yössä esiin. =)
#31 • • pHaze Guest
Vähemmän kuin suurin osa tuntuu luulevan, eli 22, lokakuussa tulee 23v täyteen tosin. Mäkin oon varmaan siirtäny siltä henkiseltä puolelta muutaman vuoden tuolle fyysiselle puolelle tai jotain..
#32 • • -=aave=- Guest
Aamulla olin vielä 25. Toivottavasti vieläkin.
Syndejä vietän/vietin 9.6.
#33 • • ¤accelerator¤ Guest
No kai sitä pitää osallistuu, olen 19-vuoden piinaavassa iässä: Ei saa alkosta väkevää viinaa.
Pääsee/joutuu armeijaan.

Ei enää ihan "teinix"
#34 • • Jorz Guest
24v mittarissa. Henkisellä puolella sitten jotain ihan muuta.
#35 • • Star Guest
mä oon 19v.. onneksi ei ihan vielä ikäkriisi oo iskeny.. mut veikkaan, et kyl se kohta alkaa lähestymään... mut eipä se mitää, kunhan vaa muistaa, et ainaa saa lapsettaa...
#36 • • Kotkan-laihin-dj Guest
16-- mutta pidän itteäni 20 vuotiaana... (jotkut muutkin pitävät)
#37 • • akir0 Guest
15, 17, 18, 20 tai jotain muuta päivästi riippuen. Tahtomattani olen kuitenkin 18. elokuuta 24-vuotias nuorimies Lahdesta. Kehoni on rapistunut juhliessa 50-vuotiaan tasolle ja henkisesti lienen ikuisesti 16.
#38 • • Lara C Guest
23 gemini ja elämä on liian lyhyt.
#39 • • J Raninen Guest
Iki- , eli 26.
"Henkinen ikäsi" -testissä tuli joskus 13, joskin muutama vuos sitten eräät mun oppilaista luuli, että mä oon yli 30 ja mulla on vaimo ja lapsia (huom monikko)
#40 • • ville Guest
23 nyt, 21.11 olen 24

ollaan puhuttu kavereiden kanssa aika paljon tästä ikäkysymyksestä. 23 on psykologisesti vielä 20, kun taas 24 on selvästi jo 25 puolella. Kun täytän 24, on se huomattavasti suurempi asia kuin 23 vuotissyntymäpäivä ...
Monet kaverit ovat 24 täytettyään alkaneet ihmetellä omaa elämäänsä, tulevia siirtoja ja ylipäätään tulevaisuutta ....

parisuhteissa kriisi-ikä taitaa olla 25-26 paikkeilla. Silloin parit todella joutuvat miettimään onko toi se naama mitä haluaa katsoa pidempään ja kenen kanssa haluaisi lapsia. Ikävää on ollut todeta, että aika monella on päättynyt todella pitkä suhde juuri 25-26 ikäisenä.

henkisesti olen kai pari vuotta ikäistäni nuorempi, vaavu varmaan osaa sanoa paremmin

[ 19 July 2002: Message edited by: ville ]