Jalkapallon MM-kisat

485 posts, 25 pages, 192,130 views

Avatar
#61 • • Anonymous Guest

Originally posted by juju:
??!! englantilainen futis on kyllä perinteisesti ollut kaukana tyylikkäästä. mutta makuasia kai tämäkin



Vuonna '90 asia oli toisin. Joukkueessa oli Gary Lineker, sekä nuori Pelenkin hehkuttama lupaus Paul "Gazza" Gascoigne. Itse pidän Gazzaa yhtenä englannin parhaista kautta aikojen. Ehkäpä jopa paras(luovin/taitavin) pelaaja siihen aikaan maailmassa. Harmi vaan että sillä nous kusi päähän. Lisäks epäonnea katkas muistaakseni kahdesti sääri luun 90-luvun alussa. nous kuitenkin vielä englannin johtohahmoksi 96 Em-kisoissa.
Avatar
#62 • • supersamuli Guest

Originally posted by KuntaKinte:
Vuonna '90 asia oli toisin. Joukkueessa oli Gary Lineker, sekä nuori Pelenkin hehkuttama lupaus Paul "Gazza" Gascoigne.



Tähän täytyy kyllä (erityisesti Gascoignen osalta) yhtyä. Poikkeus vahvistaa säännön.
Avatar
#63 • • Gi@na Guest
Sanonpahan vaan, että tulee tälle tytölle rankka kuukausi. Huh... ja ne sanoo, että naiset ei pidä jalkapallosta...
Italia ja Ranska on ne long time favorites, niille liputan. Sääli ettei Sami Hyypiä ole mahtunut mihinkään joukkueeseen
Avatar
#64 • • JsL Guest

Originally posted by juju:
entäpä kisojen maalikuningas?

oma veikkaukseni on, että voittaja löytyy kolmikosta raul, batistuta, ronaldinho. 'yllättävämmistä' nimistä ehdokkaiksi voisi nostaa myös portugalin pauletan ja venäjän bestshastnykhin.



Crespoon ja Tottiin luotetaan täällä.
Avatar
#65 • • jUSSi Guest

Originally posted by supersamuli:
Tähän täytyy kyllä (erityisesti Gascoignen osalta) yhtyä. Poikkeus vahvistaa säännön.



"Gazza" rokkas sekä futiskentällä että musiikissa

*laulaa*
"Fog on the tyne is all mine, all mine
Fog on the tyne is all mine"
Avatar
#66 • • juju Guest
eipä ois paremmin voinut kisat alkaa
Avatar
#67 • • lelle Guest
joo, olipa avausmatsi!
luotin ehkä vähän liikaa henryn pelastukseen, mutta oikeastaan...hiton hyvä näin!

Originally posted by Katrina:
Ja Italialle parempaa onnea, kuin viime vuosina ollut (esim. em-finaali), jumalaisia miehiä olisi kiva seurata vaikka loppuotteluun asti.




hurraa! joku jakaa edellisen sivun mauttomuuteni!
Avatar
#68 • • Yoghurt Guest

Originally posted by Saga:
joo, olipa avausmatsi!
luotin ehkä vähän liikaa henryn pelastukseen, mutta oikeastaan...hiton hyvä näin!




Kyllä me vielä tullaan ja jyrätään.

Olin jo muistamattoman pienenä (2-4v)
aina leikkinyt olevani joku oikeasti
olemassaolematon ranskalainen fudaaja.
Nimeä en kylläkään ole yli 15 vuoteen
itse muistanut.

Painunkin tästä muistelemaan huippuhetkiäni
oikean äitini seuraan ja kysymään nimeäni.
Avatar
#69 • • nenna- Guest

Originally posted by Saga:
olen aivan mehuissa kyseisen tapahtuman takia.



...sama juttu.. ..1.brasilia 2.saksa 3.englanti ..oikeesti en tiiä jalkapallost mitään, mut mult kysyttiin et mikä voittaa jne..ja vastasin noin ..ainoot hyvät hetket fudiksen parissa on vietetty -90 luvun taitteessa Hauttiksen kentällä..Yoghurt saa jatkaa

"pasi on niin mielikuvituksen alainen että tekee leekoista kaikkea"
Avatar
#70 • • lelle Guest
lisään tanskan suosikkeihini!
jotenkin vaan hirmu kivan näköistä peliä. tai sitten se johtuu vain siitä, että silva jotenkin kuvottaa mua...
mene ja tiedä.
Avatar
#71 • • SAMi Guest

Originally posted by Saga:
lisään tanskan suosikkeihini!
jotenkin vaan hirmu kivan näköistä peliä. tai sitten se johtuu vain siitä, että silva jotenkin kuvottaa mua...
mene ja tiedä.



tanskan lisäks ruotsi nousee kyl tonne suosikkilistalle. ois saanu kyllä voittaa, pirteetä peliä kummaltakin.veikkaan että kumpi vaan on mitallipeleissä jos kaikki menee putkeen.ranska ja englanti ei ainakaan hallitse..

ps.unelmafinaali argentiina vs tanska

.SAMi
Avatar
#72 • • Katrina Guest

Originally posted by SAMi:
tanskan lisäks ruotsi nousee kyl tonne suosikkilistalle. ois saanu kyllä voittaa, pirteetä peliä kummaltakin.veikkaan että kumpi vaan on mitallipeleissä jos kaikki menee putkeen.ranska ja englanti ei ainakaan hallitse..

ps.unelmafinaali argentiina vs tanska

.SAMi



Ruotsi ihan ehdottomasti suosikkilistalle! Olin todella yllättynyt miten pirteää peliä pelasivat!
Espanjallekin avausvoitto, mutta jotenkin oli väsynyttä peliä... Ehkäpä jo ensi matsissa nähdään piteämpää peliä!
Avatar
#73 • • juju Guest

Originally posted by Katrina:
Ruotsi ihan ehdottomasti suosikkilistalle! Olin todella yllättynyt miten pirteää peliä pelasivat!



todellakin, ruotsilta hieno esitys etenkin toisella puoliajalla! ainoastaan henke larsson jätti itsestään yllättävän vaisun kuvan... ja viimeistään tuon englanti-ruotsi pelin perusteella voidaan unohtaa väitteet, joiden mukaan englanti pelaisi viihdyttävää futista. sen keskikentän pelinrakentelussa ei ollut päätä eikä häntää ja hyökkäyksessä owen ei saanut aikaan sitäkään vähää mitä larsson.

tämän päivän peleistä jäi mieleen kroatian heikko esitys ja ronaldon loistava peli. mutta mikä hienointa, ei vieläkään yhtään 0-0 peliä!
Avatar
#74 • • Cici Guest
Mun suosikit on aina ollu Ranska ja Hollanti, mutta osaako kukaan kertoa mulle miksei Hollanti oo nyt mukana?! Putosiko se tosiaan jo karsinnoissa???? Pelastakaa mut tiedottomuudesta!!!
Avatar
#75 • • Teemu Guest

Originally posted by Cici:
Mun suosikit on aina ollu Ranska ja Hollanti, mutta osaako kukaan kertoa mulle miksei Hollanti oo nyt mukana?! Putosiko se tosiaan jo karsinnoissa???? Pelastakaa mut tiedottomuudesta!!!




Hollanti putosi karsinnoissa. Sen lohkosta jatkoon menivät Portugali ja Irlanti.
Avatar
#76 • • MikkiHiiri Guest
Tänään alkoi mun kisojen seuranta ja...
Jes! Molemmat lempparipelaajat teki maalin tänää: Ronaldo & Rivaldo =) Hienoa huomata että Ronaldokin on täysvedossa.

Sitten keskiviikkona Luis Figo vois vaikka tykittää hienon osuman.

Italian maalit oli tänään myös todella upeita, harmi että
toinen puoliaika oli supertylsää keskikenttävääntöä.
Avatar
#77 • • -=aave=- Guest

Originally posted by CM:
Tänään alkoi mun kisojen seuranta ja...
Jes! Molemmat lempparipelaajat teki maalin tänää: Ronaldo & Rivaldo =) Hienoa huomata että Ronaldokin on täysvedossa.

Sitten keskiviikkona Luis Figo vois vaikka tykittää hienon osuman.

Italian maalit oli tänään myös todella upeita, harmi että
toinen puoliaika oli supertylsää keskikenttävääntöä.



Brasilian pojat on musta turhan mainostettuja, aina kun avaa tv:n, ei muusta puhutakkaan ku Ronaldosta ja Rivaldosta. Ärsyttävää!
Henk. koht. suosikiksi nousi heti Figo
Avatar
#78 • • jUSSi Guest
taas nähtiin brassien "taitoa"... mä en ihan tosi ymmärrä miten Rivaldoa voidaan kutsua suureksi jalkapalloilijaksi? Eikös näyttelijöillä ole ihan oma paikkansa maailmassa ja sen nimi on Hollywood... pitäis ampua tollaset neidit. prkl.

...two thumbs down for brasil...

ruotsi ja tanska on kyllä noussut koviksi suosikeiksi. harmittaa vaan kun ei kehtaa tuoda 7" telkkaria töihin

edit: typo

[ 04 June 2002: Message edited by: jUSSi ]
Avatar
#79 • • MikkiHiiri Guest

Originally posted by HiVoltage:
Brasilian pojat on musta turhan mainostettuja, aina kun avaa tv:n, ei muusta puhutakkaan ku Ronaldosta ja Rivaldosta. Ärsyttävää!



Joo ja Italia sais hävitä kaikki pelinsä ku muijat
hypettää & kuolaa niitä?

Jos Barcelonan pelejä on seurannut niin kyllä sitä Rivaldoa
saa mainostaakin. Mies on aika varma maalitykki jos paikka
vain sattuu.
Ronaldo osaa pelata kummalta puolelta tahansa yhtä hyvin ja
palloa miekkoselta on melkein mahdoton saada pois ilman väkivaltaa. Toinen keneltä sitä on yhtä mahdoton saada pois
on Zidane.

Figo on helvetin hyvä kyllä, muttei mielestäni ehkä nykyään
enää niin hyvä kuin ennen, vaikkakin pallonkäsittelijänä
ja rakentajana aivan huippuäijä.

Noo, makunsa kullakin =)

1998 mestaruus meni kyllä täysin oikeaan osoitteeseen,
toivottavasti menee tänäkin vuonna
Avatar
#80 • • MikkiHiiri Guest

Originally posted by jUSSi:
taas nähtiin brassien "taitoa"... mä en ihan tosi ymmärrä miten Rivaldoa voidaan kutsua suureksi jalkapalloilijaksi? Eikös näyttelijöillä ole ihan oma paikkansa maailmassa ja sen nimi on Hollywood... pitäis ampua tollaset neidit. prkl.



Jaa eikö pelissä ollut taitoa? Uskomattomia koko
puolustuksen harhautuksia Turkin puolustusalueella, nopeita
hyökkäyksiä eikä kokoajan tylsää pallonjauhantaa
keskikentällä.
Yksi hylätty "paitsio" maali, joka oli huippuhienosti Rivaldolle syötetty. Jätkällä muutenkin hyviä tilanteita
jatkuvasti, Rüstü oli vain todella hyvässä vireessä.
Rivaldo varma maalintekijä rangaistuspotkuissa
kovemmassakin paineessa.

Pitänee varmaan ihan huvin vuoksi katsoa Kiinan peli kohta