Originally posted by Samus Aran:
uhhh, fudiksen parissa meni lähes 20 ensimmäistä elinvuottani. nyt oon onneks päässyt eroon suurimmasta katkeruudesta, mut silti vähän riipaisee syövereistä kun matseja venailee/katsoo. kaikki lähetykset tsekkaan varmasti ja onhan tätä taas venailtu nelisen vuotta.
Italia on ollut oma suosikkini siitä lähtien kun aloin lajia omalla tavallani ymmärtämään. Espanjalle toivois viimeinkin menestystä ja mm. Portugali, Kroatia, Afrikat, Argentiina, Brasilia ja jopa isäntämaat pelaavat varmasti tiensä sydämeeni. kaikki matsit on omalla tavallaan antoisia ja nää kisat on henkilökohtaisesta näkökulmasta katsottuna maailman paras urheilutapahtuma.
paperilla Argentiina näyttää olevan suurin voittajasuosikki. henkilökohtaisesti nautin kuitenkin enemmän itse lajista ja sen monista hienouksista kuin pakollisesta voittamiseen pyrkimisestä, joten lopputulokseen/tilastoihin en useinkaan jaksa tuijottaa. Italialle toivoisi maksimimäärän pelejä
- Samus Arantes do Nascimento
jepjep, näin se menee. Minä en pelannut kuin ~10 vuotta futista, mutta lähtemättömän vaikutuksen tämä lajien kuningas minuun ontehnyt. Mikään ei ole siistimpää kuin kunnon futismatsi ja pirusti huutoa. Jalkapallo sykähdyttää ja lämmittää sydäntä. Hyvä futismatsi sopii jopa seksin korvikkeeksi. Ja aivan kuin Samus sanoi, jalkapallo on paaaaaljon enemmän kuin pelkkää voittamista.
Omaa suosikkimaata MM-kisoissa ei vielä ole (ehkä Englanti, Italia tai Portugali), mutta sanottakoon, että seuraava maa saa lähteä maitojunalla kotiin
eli Argentiina, olen inhonnut joukketta siitä asti kun he pääsivät Goygochean (spelling?) ansiosta finaaliin '90. Pudottivat mulkut Englannin ja Italian erittäin huonolla futiksella. prkl.