Ei sinänsä. Väsyttää kylläkin...v*tun työviikot
2,024 posts, 102 pages, 991,604 views
Replying to V#tuttaako?!:
Kyllä tää jatkuva ahdistus käy jo vituttamaan ja tulevaisuuden epävarmuus
Tällä hetkellä se on pahasti laiton peli.. Noh huomenna se lähtee korjaukseen joka voi maksaa ihan v#tustii! Tämän takia joudun todennäköisesti menemään kahdella eri bussilla töihin iha helvetin kusisilla aikatauluilla.. Ja kaiken lisäksi ei ole edes varmaa saako autokorjaamokaan autoani kuntoon koska yhtä madollisesti tarvittavaa osaa ei enään valmisteta.