perseestä. huomenna taas paskaduuniin. mutta kukapa mut on sinne pakottanu.
kohta syksy. ja talvi ja kylmä ja loska.
yksinäisyys vituttaa.
2,024 posts, 102 pages, 729,450 views
vituttaa kun...
vituttaa kun...
No sullehan sattuu ja tapahtuu. Avautumisessa on viel matkaa Hemp@n tasolle, mut ihan hyvältä näyttää. :king:
vittu valita sinä sun vitun keikoistas ku joku ei saa vaikkka haluais. vittu.
vituttaa kun 2. vaiheen ajo kaatui naurettavaan byrokratiaan.
Siis mitäh? Ymmärsinkö oikein? Autokoulun 2 vaihe? Eihän siinä voi tapahtua enää mitään kun kortti on kerran saatu jo :confused:
Siis mitäh? Ymmärsinkö oikein? Autokoulun 2 vaihe? Eihän siinä voi tapahtua enää mitään kun kortti on kerran saatu jo :confused:
Vaikka oon jo 4 vitun vuotta oon autoo ajanu!
... EI VOI OLLA NÄIN VAIKEETA!
Vaikka oon jo 4 vitun vuotta oon autoo ajanu!
... EI VOI OLLA NÄIN VAIKEETA!
Öh... Miten sä oot onnistunut ajamaan neljä vuotta väliaikaisella kortilla? Sehän on voimassa vain kaksi vuotta ja kakkosvaihe pitäisi suorittaa kun inssistä on kulunut 1,5-2v. Mä en tajua mikä siinä kakkosvaiheen ajallaan suorittamisessa on noin vaikeeta. Sehän on yks iso vitsi koko systeemi. Pari kertaa käy istumassa ns. teoriatunnilla ja sit joku pyörähdys autolla korttelin ympäri.
Paikkakunnasta riippuen poliisi voi myöntää 2 tai useammankin väliaikaisen kortin. Kansalaiset eivät siis ole tässä kohtaa yhdenvertaisessa asemassa...
...ja Tampere tosiaan edustaa sitä tiukinta linjaa.
joo mutta kun se on vain se loka- helmikuun välinen aika jona sen tässä tapauksessa voi suorittaa. Ja edellisen kerran kun sain väliaikaisen kortin virkaili naljaili et "voi näitä ottaa vaikka maailman tappiin mutta tulee pian kalliimmaks ku 2. vaihe.