2,024 posts, 102 pages, 728,855 views
Oma ovi on jo lukossa. Normaalisti ei.Melko miehekästä. Seuraavaksi sulta katoaa stereot.
Tietenkin. Miten muuten sä vanhempii tietokoneita availet?Onhan kaikilla himassa torx20 -ruuvari? :mad:
Tietenkin. Miten muuten sä vanhempii tietokoneita availet?Onhan kaikilla himassa torx20 -ruuvari? :mad:
No mut jos niinku vittuilematta puhutaan, niin ei torxit ole niin hirveän yleisiä ruuvareita. Mulla on himassa torx ruuveja vaan just jossain iänikuisten SCSI-levyjen kelkoissa ja muutenkin vanhemmissa osissa, joita ei niinku end-userin pitäis irrotella yksinänsä. Ei ole tullut katottua muuten. Oisko jotkut DVD-polttavan kansia kiinni pitävät ruuvit? Harvoin tarvii.No perkele. Mulla on kavereita tota varten! :D
Siksipä kait ne tietokoneisiin niitä on laitellut, ettei tyhmät loppukäyttäjät mene sorkkimaan.
Jos ne on korkeekantaset, niin ota pihdeillä kiinni ja kierrä auki.
Macintoshin TextEdit.
Oikeesti mä en ole vammainen, idiootti tai kädetön, niinkuin mäkin käyttöön näköjään on vaatimuksena. Mä haluun kirjoittaa pikku pikku html sivun jotta voin testaa yhen tagin eroavaisuuksia IE:n, TuliKetun ja Safarin välillä. PC ja Mac ympäristöjen eroja. Mut onstuuko sillä kädettömille tehdyssä TextEditissä yhtä helposti kun Notepadissa? Ei onnistu.
Tallennat nimenä untitled.htm, se tallentaa sen untitled.htm.rtf. Valitse pudotusvalikosta html muoto, niin se keksii sinne itse sisälle html koodit ja muuttaa mun koodit tekstiks.
Pitää oikeesti tallentaa se siinä .htm.rtf muodossa ja sitten poistaa se *tun .rtf sieltä Get Infon kautta.
Kai sen jollain säädöillä saa muutettua niin, että toimii, mutta jos mä haluan tallentaa tiedoston sillä päätteellä mikä mua huvittaa, niin kai mä saan sen ilman mitään ihme kommervenkkejä tallennettua. Tässä kohdassa Windowsin Notepad ja DOSin Copy Con -komentokin hakkaa Mäkin mennen tullen.
Oikeesti siis DOS ajoilta Copy Con ja EDLIN on Mäkin arvaavaa ja sinun puolesta ajattelevaa TextEditiä parempi.
Mulla on kädet, enkä ole lobotomian läpikäynyt. En varmasti osta itselleni mäkkiä.
Pudotusvalikossa näyttäs olevan:Eikös sieltä saa myös valittua ihan plain text -formaatinkin jostakin...? Tiedä sitten auttaako pääteongelmaan sen enempää.
Mielenkiintoinen kokemus, mutta kivuliasta?mm, joo. työskentely oli tänään lähes yhtä viihdyttävää kuin masturbointi juustoraastimella. saa*ana.