Ei!
Ei, ku nyt sä ymmärsit tän väärin, v*ttu. Vaikka ei v*tuttais, niin aina tulis löytää jotain valittamisen aihetta, v*ttu, koska sellasia me suomalaiset ja ihmiset ylipäätänsä ollaan, voi v*ttu. Eihän tässä maailmassa ole mitään mistä voisi olla iloinen, v*ttu v*ttu, jos joku asia v*tuttaa, v*ttu. Ja aina joku asia v*tuttaa, eix ihq vaan v*tun v*ttu? Jos mua jurppii joku asia, v*ttu, niin silloin v*ttu koko muukin maailma on aivan v*tun
p*rseestä . Ja tähän löytyy v*ttu f*ktat vain lukemalla tätä t*piccia, v*ttu. Jengii vituttaa aina jokin, koska on tosi ihq valittaa ja olla v*ttuuntunut, v*ttu. :)
Jep, ei muakaan v*tuta, mut jos nyt jotain keksitään, niin mua v*tuttaa se, että miks v*ttu-sana on käännetty verbiks ja sit viel merkitys päälaelleen, v*ttu? Eiks v*tutus tarkoita jotain v*ttuun (LUE: P*LLUUN) liittyvää, v*tun v*ttu?
Jep, ei mua v*tuta. V*ttu jee v*ttu.
:D
perseestä
kun sanaa ***** toistaa pitkään, se alkaa maistumaan aivan vatulta. Ja ***** ei ole kirosana, kun taas muut ovat. Olen vatun ystävä, vadelma on loppukesästä poimittuna oikein makoisa.
YRITIN VAIN SANOA, ETTÄ V*TTU! MUA EI V*TUTA! ELÄMÄ ON MUKAVAA!