1h 52min ollaan tällä hetkel odotettu, 30min sitte äijä sano et iha just ollaan tuomas. VITTU!
2,024 posts, 102 pages, 728,983 views
V*ttu koita nyt löytää tähän aikaa Helsingistä yksiötä! Tai onhan niitä, mutta aina tulee vain "eioota", "meni jo", ei vastata puhelimeen jne.
Juu, koira puri eilen käteen. Joutuu käydä sairaalassa tänään näyttämässä ja ottamassa jäykkäkouristuspiikki, kun meni viime vuona vanhaksi. Ja kättä särkee.
Edittiä: Lekuri kirjoitti vielä antibiootitkin, kun yksi puremakohta näytti tulehtuneelta. Helvatin kallis koiranpurema, 33e.
Juu, koira puri eilen käteen. Joutuu käydä sairaalassa tänään näyttämässä ja ottamassa jäykkäkouristuspiikki, kun meni viime vuona vanhaksi. Ja kättä särkee.
Edittiä: Lekuri kirjoitti vielä antibiootitkin, kun yksi puremakohta näytti tulehtuneelta. Helvatin kallis koiranpurema, 33e.
Anna mä arvaan, oli vielä oma koira joka " ei tee koskaan kärpäsellekään pahaa? ". Ei pahalla, mut alkaa mennä hermot koiriin aivan täysin.
Elukat on aina elukoita :mad:
..otin sitä niskasta kiinni. Koira kävi ihan raivona ja väänsi itsensä irti..
Ei mulla oo koiria, oon allerginen koirille. Kaverilla oli motokokkareissa koirat mukana, ja tää k.o. koira oli murissut yhdelle jos toiselle, purrutkin yhtä. Mulle alko murista kun oli 1-v poikani sylissä. Totesin, että kiinnihän toi tulee, niin otin sitä niskasta kiinni. Koira kävi ihan raivona ja väänsi itsensä irti, enkä saanut toisella kädellä uutta otetta kun pidin pojasta kiinni. Käteen sitten iski. Sain omistajalta tänään meilin, että laittaisin kaikki kulut heille tulemaan. Ihan reilua peliä.
(oikeestaan tän kaiken pitäis vituttaa vielä enemmän, mutta onkohan se niin, että kun tarpeeksi vituttaa, ei enää oikeestaan edes vituta...)
saatanan naiset vittu. :heart: