Nyt meinasi palaa käämi oikein todella. Asiakkaaksi päässyt idiootti. Perkele. On Novell (ei ole mikään tämän vuoden tuote, ei edes vielä versiota 4..) admini valitteli, että kovalevy on rikki. Ja kovalevy on täynnä dataa. Ja siellä tietokanta. Ja admini ei ees tienny, että jos levy tulee tietokannan käytössä täyteen, niin SYS: unmounttaantuu. Ja se on mun vika. Tietty. Rauta rikki. Perkele. Ja kun koitin vääntää rautalangasta, niin ei tajunnu. Ja sanoin, että ajetaan diagnostiikka jotta uskoo, niin sain sen istumaan 98 koneen viereen latailemaan. Ja sille piti ihan kädestä pitäen opettaa, että executable tiedosto, joka ehdottaa tallennusvaiheessa .exe päätettä, ei ole hyvä tallentaa .wma muotoon. Ja päätteen uudelleen nimeäminen tapahtuu joko valikosta valitsemalla "rename" tai painamalla F2 näppäintä. Ei painamalla DEL näppäintä. Vittu jos admin ei edes tiedä mikä on .exe tiedosto, eikä osaa Novellista p*skaakaan, niin minkä helvetin takia tollanen pitkäaikaistyötön laitetaan tietokoneen ajokorttia ajamaan ja sitten admin hommiin? Varmasti oli pitkäaikaistyötön ja varmasti taustalla oli maksimissaan tietokoneen ajokortti. Ja jos vain olisi ase ja riittävästi luoteja... Tai edes golf-maila.
Toi oli kyl vaikeesti ymmärrettävä teksti. :D
No mun mielenkulku on niin hankalaa, että mä en itekkään pysy perässä. Siksi mahdollisimman monta kantaa, joista pyrin osoittamaan sen mitä mieltä olen itse. Mutta myös pyrin omissa kirjoituksissani huomioimaan toisen kannan.
Ja joskus kirjoitan omaa kantaani vastaan, mikäli huomaan, että oman kannan mukainen argumentti on väärä eikä siksi puolusta omaa kantaani mielekkäällä tavalla. Kuten muistaakseni esimerkkinä Viikon Vitsi palstalla se kissa/koira taisto...