(ja tää on sitten mun ihan omaa henkilökohtaista vitutustani, eikä liity mitenkää edellä mainittuihin viesteihin.)
2,024 posts, 102 pages, 728,691 views
Sama vaiva vaivasi mua kans. Se vitutti suunnattomasti. Muutin pois. Nyt vituttaa eri maan persreijjät.
vittu mitä persereikiä tää maa on täynnä. :014:
Sama vaiva vaivasi mua kans. Se vitutti suunnattomasti. Muutin pois. Nyt vituttaa eri maan persreijjät.
Mikä on toisaalta ihan hyvä asia. Eivät nimittäin paljon pääse klubeille sisään = klubeilla ei näkkäreitä ole niinkään paljoa.
Kyllä mua vitutti sen maan persreijät enemmän kun tän maan persreijät! Ne oli/on ehkä vielä suurempiä kun täällä.. :rolleyes:
...Mutta muuten meni hyvin...
...Mutta muuten meni hyvin...
Just kuuntelen ku Alppinetin äijät selittää pomolle jotain tosihienoo niitten webbiselaimes toimivaa uusmediapaskaa jolla voi tehdä nappiapainamalla webbisivuille linkin. Voi hemmetti se varmaan vielä ostaa tollasen paskan.
Mä osaisin 1000 kertaa enemmän raa'alla hötömölöllä, mutta kun pitää päästä päättämään asioista.
W+ttu! En tajuu, mä oon ATK-vastaava ja mua ei edes kätellä kun tänne tulee jotain hemmoja esittelee jotain...
Ehkä oon nuori, mutta mä näytän kohta ovee noille! :mad:
"Hei kato meillä on tällanen innovatiivinen softa jolla saa kustannustehokkuutta parannettua windowsin taustakuvan vaihdossa! Ja maksaa vaan puolet yrityksenne liikevaihdon kokonaissummasta! Eli sikahalpa!"
Hemmettiläinen! Menin ostaa halpaa löpöö ja lämäsin 50 egee sisään. ja sitten ei mahtunut ku 39e edestä löpöö tankkiin. Miks se tankin mittari ei voi näyttää oikein, siellä oli 10 litraa enemmän ku oletin.
Ja sitten vituttaa sen seuraukset.. Kaikki tulee sanomaan, että kyllä se siitä, aika parantaa tai että onhan niitä naisia. JUST!!:014:
Ei voi kertakaikkiaan käsittää kuinka paljon jäin kaipaamaan häntä..