edit: tää on postattu syyskuun puolivälissä, eli nyt ollaan taas mukana juonessa :)
2,024 posts, 102 pages, 729,498 views
Lievästi harmittaa, sanoisinko jopa että kismittää, kun TV-kanavat ei voi pitää aikataulujaan. Jäi sitten eilisestä OZ:ista loppu näkemättä, vaikka laitoin 10 min ylimäärästä nauhotuksen perään.
Muapa vituttaa kun olin valmistellut töihin yhtä juttua jo yli viikon, kun pomo soitti tänään ja sanoi ettei tartte tehä, kun naapuriosasto tekeekin sen yhtäkkiä. Ei täs muuten mitään mut kun mä olen tulospalkkainen, niin tein turhaa työtä ilman palkkaa. Ei ne naapuriosaston idiootit sitäpaitsi kuitenkaan osaa tehä sitä juttua yhtä hyvin kuin mä, vaan ryssivät koko homman, molopäät runkkarit.
Mua vituttaa tää kurkkukipu, en tiedä johtuuko tää alkavasta flunssasta vai siitä halvasta canadalaisesta viskistä, mitä on tässä tuullut lipitettyä.
Näen paradoksin...
canadalaisesta viskistä,
Näen paradoksin...
Niitähän siis valmistetaan vain kahdessa maassa
Tuo on käsittämätöntä tuolla toisen maanosan asukkailla. Ihme tapa laittaa maissia tai riisiä vaikkapa olutpannuun ohran sijaan ja kutsua sitä olueksi.
sotkea maissia.
nimen omaan. perkele että vituttaa kun jengi sotkee
kanukkilitkut, jenkkibourbonit ja muut tökötit oikeisiin
viskeihin. Niitähän siis valmistetaan vain kahdessa maassa
(ennen kuin maistoin Laphroaigia olisin sanonut että yhdessä ;))
Whiskeystä sen verran, että ei mitää kalliita oo hirveesti tullu juotuu. Paddy's on sellanen, mikä menee alas sen kummemmin mukisematta, mutta maultaan halpisviskeistä Jameson's ja Black Bush on mun suosikit.
No 5 viskipaukkua ja 1 bourbonia. Itsellä oli siinä pohjia jo alla, kun käytii kattoo apinoita.
tehtailla tuli vierailtua Dublinissa, ihan huppeliin saakka ei päässy niillä ilmaisdrinkeillä mitä ne tarjos siellä, mutta melkein :D
"This is to certify that Taedium Vitae is a qualified Irish Whiskey taster."
Niin, tulipa vielä mieleeni. Monet puhuvat viskistä ja tarkoittavat bourbonia. Jenkithän lukee esmes John Danielsin sour mash whiskyihin...
Välillä vaan vituttaa kun jotku yrittää selittää, että ne on juonu jenkkiläistä viskiä.
....ja edelleen; mitään alkoholijuomaa, joka ollaan valmistettu jossain muualla kuin Irlannissa/Skotlannissa, ei tule viskiksi nimittää.
Pitää muistaa ettei kaikki jenkki viski ole bourbonia[/B]
No widu! Ootko juonu eestiläistä shampanjaa tai englantilaista konjakkia?
Vituttaa tälläiset puristit,