tammikuuhun 2006. Sit olis periaatteessa lähtö
vekaralle. No joo, ehkäpä siinä vaiheessa
armeija on semmonen viikon kesäleiri, jossa
vähän ammutaan maalitauluja, ja juodaan
kaljaa ;)
893 posts, 45 pages, 376,271 views
Mulla viimeisin lykkäys taitaa kestää
tammikuuhun 2006. Sit olis periaatteessa lähtö
vekaralle. No joo, ehkäpä siinä vaiheessa
armeija on semmonen viikon kesäleiri, jossa
vähän ammutaan maalitauluja, ja juodaan
kaljaa ;)
Hahaa! Ohi on II/02 270vrk! Hajotkaa aamuihinne :D
Originally posted by Analogia
[B Eika se mullekkaan ollu
mikaan kovin traumaattinen kokemus, Vieras voi varmaan
vahvistaa tan :)
Mutta, itse kysymykseen... Kannattaako kääntya yksityislääkärin puoleen ja maksaa itsensä kipeäksi, vai terveyskeskuslääkärit osaavat hoitaa asiansa. Kokemuksieni mukaan ei. Mutta, rahatilanteesta johtuen ei houkuttais mennä yksityiselle... Suosituksia? Kohtalotovereita?
Mieleeni putkahti kysymys... Oman intti "urani" alku olis tuossa heinäkuussa. Mutta, tilanne olis sellainen että todennäköisesti allergisista syistä täytyy yrittää ns. vihreän kortin saamista. Eli vapautus rauhan ajaksi olis tarpeen. Onko kenelläkään teitä tipahtanut vapautusta tälläisesta syystä? Itselläni vaivaavat niin siitepölyt kuin kaikki hyönteisten pistot. Hyttynen kun pistää, on paukama laajuudeltaan nyrkinkokoinen. Ja ampiainen... En edes tahdo sitä ajatella... Samoin ihoärsytys karheista vaatteista yms. aiheuttaa kovasti kutinaa yms. Pieni herkkähipiäinen prinssi taidan olla :D
Mutta, itse kysymykseen... Kannattaako kääntya yksityislääkärin puoleen ja maksaa itsensä kipeäksi, vai terveyskeskuslääkärit osaavat hoitaa asiansa. Kokemuksieni mukaan ei. Mutta, rahatilanteesta johtuen ei houkuttais mennä yksityiselle... Suosituksia? Kohtalotovereita?
1. Analogia sanoi olleensa lääkintämiehenä, tarvitsiko sinne mitään erityisiä perusteita / "koulutusta" päästä?
2. Ja onkos muuten esim. Satakunnan lennostosta (joka on kahden kilometrin päässä kodistani) vaikea
3. kuinka vaikea päästä upseeriksi esmes vänrikiksi?
18 yötä vielä ja sit se alkaa :eek:
Onko muita lähössä 14. paivä santahaminaan?