lentoteknillinen aliupseerikurssi @ halli(wood) kutsuu 13.01.2003 ja siit sit (jos hyvin menee) kadettikouluun... luksusta! :D :) :002:
en oo halunnu mennä sinne ku viimeiset 15 vuotta... *joy*
*jotain vikaa pääs?*:D heh heh!
893 posts, 45 pages, 376,155 views
kadettikouluun...
*jotain vikaa pääs?*
Aluksi päättelin näin, mutta sitten luin:
*jotain vikaa pääs?*:D heh heh!
Haa... Silkkihanska... Ehkä sä vielä intinkin jälkeen haluat sinne foordikouluun.lentoteknillinen aliupseerikurssi @ halli(wood) kutsuu
Mä olin säämies... ehdottomasti linnakkeen väsynein jätkä... päiväohjelma:
n.klo6 herätys, aamupala ja nukkuu
n.klo11 herätys, ruokailu ja kattoo tv:tä/pelaa pleikkaa/tietokonetta
n.klo16 ruokailu, punttikselle
n.klo19 iltapala ja kattoo telkkaa/pelaa pleikkaa/tietokonetta... nukkuu
Originally posted by Analogia
Toki, mutta vaihtoehtona armeijattomalle suomelle olisi seuraa-
van konfliktin saapuessa ehdoton antautuminen hyökkääjä-
valtion vaatimuksiin. Right-o. mikäettei. Tänne vaan.
Suomen armeijakin omalla olemassaolollaan lähinnä vähentää sodan riskiä, sillä tarkoituksena on ylläpitää uskottavaa maanPUOLUSTUSTA. Ei meidän armeija minnekkään ole hyökkäämässä.
Nii just. Jos siis ei ole armeijaa. Jos jonkinnäköinen mahdollisuus on pistää kampoihin, voi neuvotella ehdoista.
Ja ehdoton antautuminen on joka tapauksessa kohtalona, jos se toinen puoli sitten sattuu voittamaan sen sodan
Mun yks kaveri, joka astuttuaan viinapullonkorkin päälle joutuu jostain syystä tappeluihin on sanonut mulle vastauksen kysymykseeni, jossa tiedustelin hänen motiivejaan tapella joka kerta kun on ottanut miestä väkevämpää. Hän vastasi: "Ei se mikään tappelu oo jos mä kerran tempasen."
Sota voi tapahtua vain kahden tai useamman armeijan välillä
[/B]
IMHO missään maassa oo mitään niin erikoista suhteessa muihin maihin, että sen puolesta pitäis ruveta syyntakeettomia sotamiehiä lahtaamaan.
Sama setä.
Niin siis näinhän se ei mene. Sota voi tapahtua vain kahden tai useamman armeijan välillä, joten armeijan olemassaolo päinvastoin lisää huomattavasti sodan riskiä.
Tai ehkä jos ostamme "doomsday devicen" tai pari ja laitamme koko armeijan eläkkeelle... (Tämä oli kevennys.)
tj-0 ja passi kourassa.
tyhjä olo, tässäkö tämä
nyt oli?
vittu mitä paskaa.
Niinpä. Sen takia palvelusaika 362 ja tj 179.
Vain harva tuntemistani 180 päivän janttereista on ollut oikeasti iloinen päästessään pois, todella monelle inttiaika jäi "kesken".
// L
Niinpä. Sen takia palvelusaika 362 ja tj 179.
Vain harva tuntemistani 180 päivän janttereista on ollut oikeasti iloinen päästessään pois, todella monelle inttiaika jäi "kesken".
// L
Eikä se mokujen höykyttäminen niin siistiä ole...
Äläpäs käsitä väärin, en voisi olla iloisempi päästessäni pois.
kesken ei jäänyt niin mitään, olipahan vain turhin puolivuotinen elämässäni.
Eikä se mokujen höykyttäminen niin siistiä ole, että olisin siellä vielä toiset 6kk viihtynyt.
Ja toi Jay Logicin postaus voisi olla omani... :)
Ei olekaan. Siistiä oli "mokujen" kouluttaminen ja oman työn tulosten näkeminen. :)