Minne menet armeijaan & Miten menee armeijassa?

893 posts, 45 pages, 375,530 views

#141 • • patis Guest

Originally posted by plink:
kannattaa ottaa paljon röökiä mukaan jos on tupakkamies, tuolla sitä nimittäin kuluu.

Kovin hinta mitä meidän leirillä yhdestä tupakasta maksettiin oli 20mk... Eli kannattaa pidemmille leireille ottaa jo ihan myyntimielessä tupakkia
#142 • • Pan Guest

Originally posted by patis:

itkk.jpg

Ja itko laulaa...

*Offtoppic*
Kyllä nyt kuvat kelpaa. Ensin valitettiin että on niin huonolaattuisia että....jeezus
#143 • • hiski Guest

Originally posted by Tapi T:

Sitäpaitsi voiko intti nyt loppujenlopuksi olla niin perseestä, kun siitä niin paljon puhutaan...?

lyhyesti sanonttuna: voi olla ja on!

Ja onhan se ainutlaatuinen kokemus ihmis-elämässä

no onhan se ainutlaatuinen juu, kaikkea me hullut ihmiset keksitäänkin... =(

[ 28 January 2002: Message edited by: hiski ]
#144 • • olliS Guest

Ps. Jos joku on täältä 1JK:ssa, niin muistakaa kertoa Ltn. Leppäselle terkkuja!

Hohhoo... ltn. Leppänen, siinä vasta mies! Ite tuli oltua hyvinkin runsaasti tekemisissä ltn. Rikkosen kanssa.. ää-ä, ää-ä... levoton kaveri, tosin sitä oli hauska imitoida

"Muutama yhteinen asia..... mm... pyörimättä siellä! Noniin... älkää pyörikö! Jos te vittuilette minulle, minä vittuilen teille, onko selvä?!"

Oiniitäaikoja...

t. UudJP/KaartJR/1.JK/ II/-99, res.lääk.kers.

[ 28 January 2002: Message edited by: 5-HT ]
#145 • • Gnizhak Guest
Kai sitä pitää kertoa oma stoorinsa, kun tässä on kerennyt nelisen viikkoa palautua.

Eli HelItR/Eptri (planeetta)/kulj-os Hyrylässä.
Kaikki meni haastattelujen osalta pieleen. Hain lääkintämieheksi ja vmtk:n mieheksi ja sensellaseksi, mutta toisin kävi Pistivät mut kuljettajakurssille kun otin vähän turhan alokasajan rennosti ja mulla oli c-kortti, enkä haistattanut 'Päärynälle' vittuja, niinkun moni vastaavassa asemassa olleet. No eihän tuommosia valittu sinne. Kaveritkin nauroivat, että minä ja kuskiksi.. nojoo.
12kk:sta käteen jäi korpin jämät (mitähän vittua niillä?) ja yleinen flegmaattisuus, E-kortti ja ihan kivoja muistoja

Eli homma oli osin myös ihan hauskaa. Varsinkin kun suurin osa meistä I/01 kuskeista oli aika "sairasta" sakkia. Jos oli tylsää, niin tekemistä keksittiin.. ei vaan tehty pahemmin palvelusohjesäännön mukaan, pikemminkin vastaisesti. Eli luovalla hulluudella sai inttiajasta ihan jännää ;>
Mutta autopuolella käsketyt hommat kyllä tehtiin aika kunnialla ja kiitostakin saatiin, verrattaen edellisiin ja seuraajiimme.

Ja mitä intin kovuuteen tulee, niin jonkinmoinen osa siitä on ihan kiinni alikessujen asenteesta. Meillä oli ensimmäiset 6kk aika tiukka kuri Apinoiden Planeetalla, mutta kun alikessut vaihtuivat. Hyytyi kurikin (toki siis meiltä, mitään oman saapumiserän alikessuja jaksa kuunnella ;), mutta myös koko patterille. Meidän saapumisen alikessut tappelivat lähinnä keskenään, että kuka joutuu tekemään ja mitäkin, ja usein ne vähäiset hommatkin jäi tekemättä. Nojoo.. ihan hauskaa oli sen takia, sai nauraa :>

Mutta jos kuskiksi hyrylään, niin toivokaa ettei skapparit autopuolella ole vaihtuneet.. sielä oli ihan ihmisiäkin. E-patterilla taas saisi koko kööri vaihtua.

no jopa tuli taas paskaa tuutin täydeltä
#146 • • Tapi T Guest

Originally posted by 5-HT:
Hohhoo... ltn. Leppänen, siinä vasta mies! Ite tuli oltua hyvinkin runsaasti tekemisissä ltn. Rikkosen kanssa.. ää-ä, ää-ä... levoton kaveri, tosin sitä oli hauska imitoida

"Muutama yhteinen asia..... mm... pyörimättä siellä! Noniin... älkää pyörikö! Jos te vittuilette minulle, minä vittuilen teille, onko selvä?!"

Oiniitäaikoja...

t. UudJP/KaartJR/1.JK/ II/-99, res.lääk.kers.

Kjäh!! Hieno homma, ettei ole yksin tarvinu hajota siihen Leppäseen. Järjesti mulle sopivasti 6pv. pekkaakin.

Mitä nyt Rikkoseen tulee, niin se oli vittumainen vaan lääkintämiehille, meille muille johtajille se oli asaiallinen vaikka tosi tiukka. Mun mielestä silti yks parhaimpia skappareita joihin intin aikana törmäsin.

Intin skappareista voi oikeestaan sanoo sen, että jos on MPKK käyty, niin todennäköisesti omistaa aivot. Rottakoulun porukkaa ei kannata pitää juuri minään...
#147 • • pulse Guest
08.07.2002 santahamina isoslke, koska viestintärykmentissä ei ole paikkoja vapaana.

voi kyllä hyvinkin olla että lykkääntyy 2003
jolloin sinne riihimäen viestintärykmenttiin.
tosin jos menis enskesänä niin palvelusaika ois 6kk, tuol rannikkotykistössä tjsp.
#148 • • D-Mind Guest
Plink: Hurrrrja euro-trance remixi Oravaisten Marssista on valmistumaisillaan Puuttuu vielä "vasen-vasen-vasenkakskolme" vokaalit mutta muuten valmis Laitan varmasti lättyjä jakoon kasarmilla, ehkäpä sinne kaksveekoon puolelleki ilmestyy muutama....
#149 • • plink Guest
heheh, odotellaan innolla
#150 • • naive Guest
Lyhyestä virsi kaunis:

Heinäkuussa Hyrylään ampumaan lentokoneita alas.

Tosin on käynyt mielessä pyrkiä soittokuntaan hakkaamaan patarumpua, siinä sitä vasta tuntisi itsensä mmieheksi.
#151 • • orm Guest

Originally posted by yana:
miks pakkia edes pitäis pestä kun pussin laittaa siihen päälle. mulla kasvo about nurtsía pakin pohjalla loppuvaiheessa (toisaalta me syötiin yleensä paperilautasilta)

Mites helvetissä työ paperilautasilta saitta syödä?? Ei meillä 2VK:ssa todellakaan. Korkeintaan alijohtajat...

Onni on sentään että pusseja saa käyttää, niitäkään kun ei joka paikassa sallita..
#152 • • MikkiHiiri Guest
Keksikääs hyviä keinoja hankkii C-paprut. 6.10.2003 lähtien ois
loppuosa suoritettava
#153 • • miiko Guest

Originally posted by CosmicMan:
loppuosa suoritettava

mene lääkäriin, ja sano että aiot ampua jonkun heti jos mahdollista. jos eivät usko, niin näytä niille.
no ei sentään.. aika huono idea, kyl ne paperit saa helpommallakin... kai.
sit voi myös mennä sivariin... monasti ihan kivaa aikaa sekin. mut kukin tyylillään...
Cutoff

#154 • • Cutoff
Tammikuu 2003 Kainuun prikaatti, viestintä.

Halusin soittokuntaan, mutta sitten ne olivat pistämässä mut jalkaväkeen, että voin sieltä sitten hakea jälkikäteen soittokuntaan. Mä en sitten antanu niiden laittaa mua jalkaväkeen, vaan ilmoitin haluavani jotain laadukkaampaa :P
Haha! Äijä sano, että "Hei! Sulla ku on tota rytmitajua, niin laitetaan sut viestintään"
#155 • • mmm... Guest
Voiko tää olla totta, että mä kirjoitan tähän topikkiin? Kai tää sit on. Mutta asiaan: kertokaahan joku miten palveluksensa suorittanut pääsee eroon tuosta kertaamisesta ja ylipäätään koko paskasta? Tai mistä asioita kannattais alkaa selvittää? Siis kyse ei oo siitä ettei "oikein nappaa", vaan minun sotani on kertakaikkiaan sodittu. Loppu. Eli oisko fiksumpia tapoja hoitaa asia kuin trippailla sotilasläänin pääesikuntaan palauttamaan passi? Jos ei löydy niin kai se on tyydyttävä tuohon .

Ja kaikille palveluksensa kanssa tuskaileville: "puolen vuoden päästä pois" on ihan hyvä lähtökohta, jos sen vain sisäistää kunnolla, ja ilmaisee itsensä selvästi siellä päällikön huoneessa, eikä vain mutise jotain hihaansa. Kunnialla suoritettu alokaskausi ja L:n yo-paperit ei paljon haitannut, kun oli tehnyt _päätöksen_. Eikä tarvinnut tahallaan kämmiä kokeita tai ees vempata. (Jonkun muun on loppupeleissä aika vaikea marssia SUN jaloilla AUK:hon!)

Ja niistä voi-niin-ikävistä kelapersehommista jäi muuten mieleen lähinnä makailu Lapin 24h-auringon lämmössä, ja mm. se kun pohdiskeltiin miten "tää ois ihanteellinen paikka ja aika metsäbileille".
#156 • • Tapsa Guest
NIINISALO

HEINÄQ
#157 • • Sonar Guest
Ja sehän olisi Santahamina heinäkuussa 2003.. Spolliksi sitä yritetään..
Ja varmana tulee hauskaa.. Hrrr...
#158 • • funkyboy Guest

Originally posted by CosmicMan:
loppuosa suoritettava

Sano et sulla on huumausaine ongelma. Pitävät sut kaukana intistä.

Onks pakko vaikka ei taho....
#159 • • funkyboy Guest

Originally posted by Second Trip:
NIINISALO

HEINÄQ

Onneksi olkoon!! Kuninkaallinen kenttätykistö!!

Niksula on retee paikka. Suomen meteorologinen perseenreikä.

Vuosi hukkaan...
#160 • • Secur Guest
Mua käy teitä ihmisii sääliks kun joudutte armeijaan, itselläni on ollut niin hyvä tuuri ettei mua sinne edes oteta. Ei kuulema niin kauhee hieno paikka tai toiset tykkää toiset ei. Itselleni se ei kyllä sopis, en ole sitä tyyppiä.