Originally posted by plink:
missäs päin D-Mind tuolla vaikuttaa? itse olen 2. Viestikomppanian 2. joukkueessa ja minut tunnistaa nimestä Lindqvist. tuo 2. VK on kunnon suklaakomppania; tällä jälkimmäisellä viikolla meillä oli joka päivä 3h vapaa-aikaa, kun taas 1. VK:ssa kuuleman mukaan meininki oli luokkaa joka päivä 5:30 ylös ja palvelus loppuu hiljaisuuteen klo 22:00.
On meilläkin sitä vapaa-aikaa ollut riittämiin, oot kuullut väärää huhua. Yhtenä päivänä oli palvelusta tosin 20:30 asti, ja klo 21 on tietty aina SiPa. Verrattuna Santikseen on Vekara ihan helmi mesta. Santiksessa ovat opetelleet saman määrän asioita, mutta vapaa aikaa ei ole jäänyt yhtään Ja Vekaralta löytyy Pleikkari Kakkoset (ainaki 1. VK:ssa), Photoplayt, iso Sode biljardihuoneineen, pizzeria, kauppa, läjä flippereitä, muita pelejä.. telkkarii oon kerenny kattomaan toistaseks joka päivä, alikessu ei valita vaikka luukutan tech-trancea tuvan täydeltä... eikä ole edes pää hajonnut vielä!
Plink: 1.VK kolmas joukkue, alikessuna Lehto. Se äijä joka huutaa perkeleen kovaa on Alik. Björninen.... älä suututa häntä.. Äläkä unohda heittää pihalla lippaa yks veekoon luutnantti Tikkaselle............... niin ja mut tunnistaa nimestä Nurmi T.T.E ja
tästä lärvistä, tosin ilman hiuksia, sekä tietenkin valtion tarjoamista design vaatteista.
[ 20 January 2002: Message edited by: D-Mind ]