Onnen täyttämä Hetki

89 posts, 5 pages, 10,379 views

#21 • • MikkiHiiri Guest

Originally posted by Homegrove:
Tai oma käsi, se kun antaa aina

Ei tervekätinen mies naista tarvitse
#22 • • Sampson Guest
Mun elämäni onnellisin hetki (tähän mennessä) oli, kun autoin oman poikani tähän maailmaan! Se hetki ja ne 3 päivää sen jälkeen olivat niin mielettömiä, että kirjaimellisesti tuntui, kuin olisi kävellyt ilmassa! Oikeesti! Ei voi verrata mihinkään, ei edes viimoista intin päivää vaikka silloin sissikompaniassa aika huuto olikin.

Toinen hetki mikä jää ikimuistettavasti mun mieleen oli Loveparade 2001! Ne, jotka on ollut paikalla varmaan voi yhtyä muhun, monta kertaa ! Tulee mieleen vielä se su-ma yö kun kaikki oli reissusta ja ihan rikki. Lähdettiin Kudamilla sijaitsevasta Joe'sista ja aukiolle oli kerääntynyt porukkaa nakkikioskin ympärille (siinä oli äänentoisto) tanssimaan. Pian meitä oli siinä n. 100 ihmistä ja tanssittiin vaan hullun lailla. Loppujen lopuksi tuli 7 ISOA saksalaista poliisiautoa ja paljon luotiliivisiä poliiseja lopettamaan pippalot. Lähdettiin me viel kaverin kanssa n. 3 aikaan yöllä taksilla Tresoriin ja tanssittiin aamu kahdeksaan! Silloin myös olin onnellinen!
#23 • • Wordless Guest
No yks onnellinen hetki oli kun Ensimmäisen kerran löysi ihmisen jolle pystyi puhumaan kaikesta!Niinkun purkaa ne kaikki asiat jotka on raastanut sisällä!Ja tietysti kun nuorempana repäsi itsensä irti kahleista ja päästi sen sisäisen reivaajan irti...
#24 • • Ana-- Guest

Originally posted by khatt:
Et taida jakaa sitä onnellista hetkeä parisi kanssa? kuinka itsekäs...

Ellei tuo pari sitten ole niitä puhallettavia biitsileluja...

Hulluhan se on joka kädelleen puhuu.
#25 • • mttklrv Guest
Tätä en ole koskaan onnistunut selittämään kenellekään enkä
varmaan koskaan siinä onnistukaan. Joka tapauksessa here
goes:

Lukion ensimmäisellä vuodella kotijoukkoni lähtivät viikoksi
ulkomaille, mikä tietenkin tarkoitti sitä, että minulla oli
ns. kämppä itselläni. No, tietenkin silloin oli koeviikko,
ja satuin heräämään aamulla ilman herätyskelloa aikaisin
nukuttuani sohvalla (uskokaa tai älkää, mutta pidän sohvalla
nukkumisesta). Keitin sitten kaikessa rauhassa kahvia ja
kuuntelin breakbeat-klassikkoja ja lähdin kaikessa rauhassa
kokeeseen. En itsekään oikein tiedä miksi, mutta koko viikon
olin niin onnellinen, että en muista koska olisin niin
onnellinen ollut. Enkä ole ollut vielä tähän päivään
mennessä niin onnellinen kuin silloin olin.
#26 • • ricebowl Guest
Ei ehkä kaikista parhain ja ihanin hetki, mutta yksi lähelle menevä, oli se kun teini-angsti vuosien jälkeen itsetunto palasi ja saattoi huokaista syvään ja nauraa aidosti omille, hyvin päättömillekkin, epäilyille sun muille.
#27 • • Pan Guest
Hmmm...
Näin kevään tullen tulee mieleen viime kesän retki Suomenlinnaan. Isolla kaveri porukalla maastouduttiin, kauniinna keskikesän hellepäivänä nurmikolle, ison tammen juurelle. Koko päivä vain musiikinkuuntelua, paskanjauhataa, oluen juontia - pelkää hengailua.
Sen päivän olsin suonut jatkumaan ikuisesti.
#28 • • Star Guest
Siis onhan noita tuollaisia onnen hetkiä ollut paljon, mutta tällä hetkellä kaikista niistä merkittävin kuitenkin on se, että kun viime kesänä kuulin päässeeni opiskelemaan nykyiseen "kouluuni".

Hyvänä kakkosena kyl tietty tulee se, kun ystävystyin parhaan ystäväni kanssa. Häntä saan myös kiittää/syyttää siitä, että löysin tieni bileympyröihin
#29 • • Edited tiKlu Guest
..
#30 • • pHaze Guest
Oman itsensä kannalta kyllä periaatteesta pakko yhtyä tuohon Tiklun kommenttiin, mutta jos ajattelee oman onnensa ulkopuolelta, niin varmaan se hetki kun sai kuulla pystyneensä pelastamaan toisen ihmisen hengen.
#31 • • Chipie Guest
Hetki jolloin sain puhelimitse kuulla todella tärkeän rakkaan kuolemasta- samaan aikaan mieletön tuska, mutta myös suunnattoman suuri onni:
Lähellä oli syli minne mennä ja olkapää mitä vasten itkeä.
Yksin olisi jaksaminen ollut heikoilla...

¤C
#32 • • Mimako Guest

Originally posted by CosmicMan:
Ei tervekätinen mies naista tarvitse

Eikä tervekätinen nainen miestä. Ellei ole tyhmyyksissään ottanut rakennekynsiä

Muuten suurimmat onnenhetkeni liittyvät musiikkiin/bileilyyn, eläinten ihastelemiseen, hyvien kirjojen lukemiseen ja (aidon, ei solarium-) auringonottoon. Niitä kun harrastaa, huolet unohtuvat.

Kesällä -99 syötiin myös Pariisissa niin fantastiset falafelit, että muisto lämmittää vieläkin. Ikävä kyllä tuosta kaikkien aikojen ateriasta ottamani kuvat hävisivät sittemmin... Uskomattomaan nirvanaan minut on saatu myös ravintola Quick Wokin tofulla satay-kastikkeessa. Juntti kun olen, niin jääkiekon maailmanmestaruus -95 sykähdytti myös.
#33 • • Zak Guest
heeeee.....hymyilyttää..........*hymy korvissa*

========================================================
Noin kaksi viikkoa sitten ostin sängyn. "paksua, petsattua, mäntyä"
Ja makasin omalla sängyllä noin 50-60cm korkeudella.

Olin tähän mennessä nukkunut lattialla paksuilla patjoilla.

Makasin sängyllä ja suljin silmäni. Toisestä huoneesta kuului Dj Tiësto Dutch Dimension 2.2.2002, hiljaisella volyymillä ja ajatukset sekoittuivat elämän hetkeen. "joka kummiskaan ei ole kamalan hääppöinen" "siis hetkenä"

Näin Marushan soittavan villinä Helsingin paasitornisssssa, jolloinka leiuin ilman mukana ja koko ilta meni hujauksessa.

Tunsin Visbyn aallot veneen reunan yli, kun ajoimme siitä ohi.

Tunsin kevyen tuulen, joka kosketteli Tundralla ihoani, kun vaelsin suolalihan perässä pitkää matkaa.

Haistoin savun tuoksun Turussa, aamulla, torilla, märissä clubi vaatteissa, iloisena ja uupuneena.

Muistin ne tuhannet väläykset eri paikoissa, kun strobot painoivat mieleeni monen monta kuvaa kaikista niistä ihmisistä, joilla myös oli hauskaa eri bileissä.

Ja SUB!......Hetki oli poissa. Olin nukkunut tunnin......Njam, nälkä.......grrrrrr.....
===================================================
-en ole erikoinen, vain tavallinen....
#34 • • ricebowl Guest
En oikein tienny että mihin topicciin tää sopis..piti vaan ilmottaa maailmalle tästä;

Näin dösärillä seistessäni kevään ekan hyttysen pörräilevän tokkurassa!! Kevätkevätkevätkevätkevätkevät!!!
#35 • • miiko Guest
niitä tulee ja menee.. jälkeenpäin en muista niistä paljoakaan,
muistan vain olleeni onnellinen. yksi on vielä tuoreessa muistissa...
sekin tältä aamulta. kävelin ison sillan yli keskustaan päin ja
aurinko paistoi.. katsoin sillalta ja näin alhaalla hiihtäjän. verkkaan
se liikkui pitkin latua. tuli todella hyvä mieli
-kaunis ilma, ja joku on jo ehtinyt hiihtämään.
sääli, ettei itselläni ole mahdollista toteuttaa tuollaisia mielihaluja...

hiihtämisestä yleisesti:
onko mukavampaa tapaa viettää kevätpäivää?
jäällä hiihtäessä voi todellakin olla niin yksin
ajatustensa kanssa, siinä ehtii kelailla yhtä jos
toistakin asiaa.
ja vielä jos on kuumaa kaakaota termarissa... mmm...

nyt saa nauraa, jos naurattaa..
#36 • • supersamuli Guest

Originally posted by miiko:
onko mukavampaa tapaa viettää kevätpäivää?
jäällä hiihtäessä voi todellakin olla niin yksin
ajatustensa kanssa, siinä ehtii kelailla yhtä jos
toistakin asiaa.

kyllä. mun kevääni onnellisin hetki on koettu juuri näin.
#37 • • m1kko Guest
Juhannuksena 2000 Exclusivessa oli fiilikset korkealla kun istuskelin siinä rannalla ja musiikki pauhas täydellä teholla taustalla ja katselin auringonlaskua joka oli hämmästyttävän violetti ja järven peitti sakea usva!
Siinä oli sitä jotain!
#38 • • funkyboy Guest
Yleensä meikäläisen valtaa valtava onnellisuuden tunne kun bileissä tulee biisi mistä mä tykkään helvetisti ja iho menee kanalihalle.

Mut silloin kun Häkkinen voitti maailmanmestaruuden ensimmäistä kertaa niin fiilikset oli aiwan järjettömät.
#39 • • -=aave=- Guest

Originally posted by funkyboy:
[QB]Yleensä meikäläisen valtaa valtava onnellisuuden tunne kun bileissä tulee biisi mistä mä tykkään helvetisti ja iho menee kanalihalle. QB]

Tämä sama tunne valtaa meikäläisenkin!
#40 • • Cee Guest
urheilusta juu jotain. sillon kun suomi voitti MM-Kultaa -95.. musitan aina miten veli viime sekunneilla sanoi mulle ja siskolle 'perkele ette kyllä täällä sisällä huuda, meette muualle siitä kiljumaan.' sitten me parvekkeella hilluttiin. eikä oltu ainoita.

toisaalta taas.. toi ihon meneminen kananlihalle kun tulee jotain ihan mieletöntä settiä saa mut.. jotenkin ihan hurmokseen. ah. mikään ei ole parempaa kuin se. musiikki. ne ihmiset.. mmm

muttamutta. onnellisin hetki.. tähän mennessä. hitto. nytkun alkaa oikein miettiä niin niitä on ollutkin sitten aika paljon, eikä pysty erottelemaan että mikä oikeastaan olisi se kaikkein parhain. ehkä mä vielä odottelen sitä hetkeä.. sitä kun koko maailma alkaa loistaa ja.. no.