Originally posted by Samus Aran:
[QB]no, mut toi kaikki ja paljon enemmän oli tietysti tiedossa ennen kuin liput lähti varaukseen, itse ainakin sain sitä mitä odotinkin. vähän vaan vieläkin harmittaa elokuvan kehno toteutus, mun mielestä tossa tarinassa ois kuitenkin ainekset ihan hyvään pakettiin. vaikka en ole sagan aikaisemmin ilmestyneitä osia nähnyt kuin kertaalleen niin oli ne kyllä helvetisti kovempia leffoja kuin nämä uudemmat teokset.[QB]
Itse olin kyllä vähän pettynyt, siitäkin huolimatta, että odotin näkeväni yhden vuoden huonoimmista elokuvista. Pistää ihmettelemään, miksi mies, jolla on noin paljon rahaa, ei voi palkata kunnon käsikirjoittajaa ja kunnon ohjaajaa: originaaleistahan Lucas ei itse ohjannut kuin ensimmäisen, ja kyllä se valitettavasti näkyy jäljessä. En myöskään voi käsittää, miksi koko elokuva piti väkisin tehdä tietokonepelin näköiseksi. Yksinkertaistenkin kohtausten epärealistisuus syö uskottavuutta ja etäännyttää katsojan juuri niin paljon, että lopulta elokuvasta jää käteen vain tyhjää hienoissa kuorissa. Eikä ne kuoretkaan lopulta niin erikoiset olleet...