Parhaat sekoilut, pahimmat häröilyt :O eli tarinoita siletä

105 posts, 6 pages, 14,229 views

#102 • • dab Guest

Don't try this at homet ei oo menny perille näköjään. :angry:

En ollut kotona. :laugh:
#103 • • Hempp@ Guest
Viime kesältä:

Lähdin kaverieni kanssa 3 hemmon laumana juhlimaan hemmo B:n syntymäpäiviä (minä olen hemmo A,kaverini hemmo B ja C).
Siinä sitten todella viihteellinen päivä kulminoitui erään baarin nurkkapöydässä verevään tequilahottikisailuun.

Tulos:

Portsari sai tarpeekseen hemmo C:n mölyämisestä. Hemmo C lupasi pitää turpansa tukossa vastaisuuden varalta.

Homma kusi siinä vaiheessa (noin 20 minuuttia myöhemmin) kun hemmo B eksyi matkalla miestenvessaan täysin väärään paikkaan. Naistenvessaan. Suunta oli oikea mutta lopullinen tulos heitti 2 metrillä.
Naistenvessassa olevat tyttöset ottivat hepulia,kirkuivat,kiljuivat ja ryntäsivät ulos,vaikka hemmo B kuinka yritti kertoa ettei mitään pelättävää ole koska hän on synttäripoitsu.

Portsari päätti poistaa hemmo B:n sekä C:n pilaamasta huoneilmaa.
Minä päätin evakuoitua paikalta ennen varsinaista tapahtumaa ja odotin kavereita sopivasti ulkona kun he "päättivät" saapua sinne myöskin.

Hemmoilla meni kovaa,mölinästä päätellen me todella vastasimme Kiinan muurille rynnivää hunnilaumaa.
Hemmo C ei voinut pitää turpaansa tukossa vaan huikkasi ohimennessään baarin nurkalla tupakilla olevalle skinilaumalle "Huomenta tytöt!".
Sitten mentiin.
Onneksi pakoonjuokseminen on meillä verissä ja se onnistui helvetin hyvin,siinä känni karisee päästä kun omasta terveydestä on kyse.

Parin kilometrin pikataipaleen ja muutaman sadan metrin aitojen jälkeen huomasimme uuden tankkauspisteen.
Mutta ylittäessämme tietä päästäksemme tankkauspaikalle vastaamme tulikin poliisi.
Poliisisetä tiedusteli meiltä mihin olemme menossa,on ilmojakin pidellyt,jne.
Hemmo B ei tälläkertaa voinut pitää turpaansa tukossa vaan karjahti puolen metrin päästä poliisisedälle päin naamaa "AMISSSSH!".
Poliisisedällä oli korkeutta ainakin Näsinneulan verran ja kokoluokkakin vastasi pientä kivitaloa.

Minä siinä pyytelin anteeksi hemmo B:n puolesta ja samalla kuulin selvästi kuinka poliisisedän käsi puristi pamppua.

Päästi varoituksella mutta sanoi että ensi kerralla...Niin,ensi kerralla.
Kai silloin jotain tapahtuu mutta en usko että meitä kahville vie.

Jatkuu ensi kerralla...
#104 • • Taedium Guest

Ei se satu.

Ah, mutta tuossahan on aivan selvästi kipukynnys ylitetty. Loistavaa! Miten moneen asiaan kipu liittyykään. Se on minullakin ollut ehkä yksi parhaimmista opettajista. Onneksi kipu ei satu.

Kipu kasvattaa, tuska jalostaa.
#105 • • Timmo Guest

Viime kesältä:
Hemmo C lupasi pitää turpansa tukossa vastaisuuden varalta.

Hemmo C ei voinut pitää turpaansa tukossa vaan huikkasi ohimennessään baarin nurkalla tupakilla olevalle skinilaumalle "Huomenta tytöt!".

Hemmo B ei tälläkertaa voinut pitää turpaansa tukossa vaan karjahti puolen metrin päästä poliisisedälle päin naamaa "AMISSSSH!".

:D :D