Parhaat sekoilut, pahimmat häröilyt :O eli tarinoita siletä

105 posts, 6 pages, 14,198 views

#41 • • H.Abismo Guest
Tää on aika "hauska" topicci, tosin mitä pidempi parta sitä enemmän maileja... "Ei se ikä, vaan ne kilometrit." Hmm, taidan jättää ainaki toistaseks välii, varsinki ku perikunta voi sit rahastaa abismon päiväkirjoilla, myydä ne vaik Sternille... aivan ku ne jotakuta kiinnostais. "Häröilyä" jo vuodesta 19XX! Ja onhan pari plattarilaista jo saanu "paketin" tarinoita... Btw! Sinä epäjumalien palvoja, laita se e-mail osote, ni täytän lupaukseni.

Mut hyvii läppii täält löytyy, saatan ottaa yhteyttä tiettyihin privana, jos vaik sais käyttää matskuna, asiayhteydestä tietty eroteltuna! Eikä sitä tiedä, kunhan saan stilisoitua jotain, ni voishan sen tänne täräyttää... ja onhan lähes kaikis topiceis ollukki jo jotai vastaavaa? Muisteloitahan ne useinmiten...

Muuten otsakkeen "siletä" on tietty BayCityn etymologiasta löytyvä teonsana... siinäkin olis stoorii.

Keep The Faith!

- aikahymiömultaa -
#42 • • Kakku Taikina Guest
Niin mulla on ilmeisesti ollut aika härörikas elämä, kun tulee koko ajan mainioita juttuja mieleen elämän varrelta =). Tai no sehän tämä syy olikin että tän topickin aloitin, että voi verrata onko muutkin yhtä hmm jänniä tyyppejä kulissien takana, kun allekirjoittanut on.

Elikkäs tästä on jo pieni tovi aikaa.. Piti eräällä uskonnon tunnilla kasettisoittimella soitaa jokin kappale jolla on jokin ollut jokin hmm hengellinen tai muuten vain syvällinen merkitys elämään. No hyvän kaverin kanssa mentiin sitten pareikis ja hän sanoi, että soitetaan Hootersien Jhonny B. No hän sitten antoi kasetin ja teroitti että muista sitten että se on se B puoli.

No tuli sitten esityksen aika ja kaveri oli kipeänä silläkertaa kun esitys tuli pitää. Itse hoin ennen esitystä vain mielessä että se on se A puoli ei B. Pistin sitten kasetin soittimeen. Luokka hiljeni ja uskonnon opettaja alkoi mielenkiinnolla kuuntelemaan mitä alan soittamaan. NOH
Eikös sieltä alkanut soimaan Jos mä pillua saan.. .
Hmm ei hätiä mitiä kasetti vain toisin päin ja asiasta en kommentoinut mitenkään =).
#43 • • te i nie m mi Guest

Originally posted by Pocahontas:
Tarinaan liittyy itseni lisäksi myös
nimeltä mainitsematon TEINIEMMI.
Tequilan höyryinen ilta Hämeenlinnan
metropolissa...
Vähän romantiikkaa Hämeenlinnan yöhön.

.....

Jos se olis toiminu se olis ollu mahtavaa..
mut ei niin ei

tehtiinhän me tää useestikin! ni ei voi tietää toimiko koska mä sammuin pöydän alle ennenkun ilta loppu.

oli muuten hyvin vallotettu kaupunki ja nukutut jatkot!
#44 • • Angeli Guest
Tuossa yksi wappu tapahtui helsingin keskustassa.
Oltiin 2ystäväni kanssa viettämässä wappua kunnes ne päättivät lähtee bussilla himaan, no mä päätin viel jäädä ja lähin saattamaan niitä dösälle.
Siinä jonossa sitten kun eka meni dösään ni halasin sitä&
toivotin hyvät waput.
No se toinen kaiffa oli siinä mun takana aiemmin ja sitten käännyin ja ajattelin halia sitäkin.
Kunnon rutistus, avaan silmät ja siinä onkin joku tuntematon MUMMO!
Ja kyllä frendeillä oli hauskaa..
#45 • • Katrina Guest
Tämä taitaa olla lähinnä omasta mielestäni hauska juttu, mutta kerronpa silti...

Oltiin viime kesänä Agendojen jälkeen syömässä Sokoksen mäkkärissä hiukan isommalla porukalla. No siinä jonossa oli kuolettavan tylsää ja kamuni ex (isokokoinen mies)tönäisi minua vähän niin kuin vahingossa, minä kilttinä tyttönä tuuppasin hiukan ja siinä sitten aikamme leikillään tuupittiin toisiamme kunnes sain kuningas ajatuksen ja odotin niin kauan ettei kyseinen herra huomaa ja potkaisen kohtuu kovaa pepulle. Seurauksena koko jono kompastui eteen päin ja etummainen kaatoi juomansa myyjätytön päälle.

Paikalle ryntää julman näköinen vartijasetä ja kysyy kuka sai aikaan kyseisen tilanteen. Syyttävät sormet kohdistuvat punaisena hohtavaan olemukseeni. Siinä sitten oikein kädestä meinataan raahata ulos. Kaverin ex (edelleen isokokoinen) hiukan kovistelee vartijaa ja saamme koko seurue (minä mukana) tilata ruokamme ja mennä syömään. Tosi mukava ruokailu, vartijasetä seisoo koko ajan vieressä vahtimassa minua...

Juttu melkoisen kiltti, mutta niin olen minäkin. Ja tuon potkun ei ollut tarkoitus aiheuttaa pahaa jälkeä. Tulipa sitten leimauduttua oikein häiriköksi!
#46 • • hakki Guest
Yksi pahimpia sekoilujani:

Tässä viime joulukuussa tuli oltua tuhannen kännissä nimeltä mainitsemattomassa paikassa nimeltä Fennia. Aamulla heräsin kotoa, päällysvaatteeni olivat poissa päältä (usein ko. tyylisissä tapauksissa ainakin paita jää päälle sänkyyn kaatuessa), enkä muistanut yön viimeisistä tunneista oikeastaan mitään. Naamassa oli kummallisia naarmuja/haavoja ja korvat pahasti paleltuneet (mikä oli outoa, ulkona ei ollut kovin paha pakkanen). Kännykkä oli kateissa. Mitähän on tapahtunut? Muistin ainoastaan todella hämärästi kaatuneeni yöllä jossain ulkona.

No, sitten alettiin iteroimaan. Sain selville kaverilta, että todellakin oltiin tultu samalla taksilla kotiin, tosin kaveri oli jäänyt aikaisemmin pois kyydistä. No, koska taskussani oli taksikuitti, soitin ko. taksiin. Kännykkä ei ollut siellä, mutta taksikuski sanoi että olin lähtenyt kävelemään väärään suuntaan poistuessani, jos antamani kotiosoite oli ollut oikea. Kuulostaa pahalta.

Jaa-a. Aikani hommaa selvitettyä ja mitään saamatta selville päätin unohtaa koko tilanteen ja ajattelin että kännykkä ei varmaan ikinä löydy. No, pari kuukautta myöhemmin mulle soitettiin että se kännykkä olikin yllättäen löytynyt. Paikka mistä se löytyi sijaitsi about kilometrin päässä kotoa, lumihangessa, olin siis todellakin tehnyt pikku mutkan kotimatkalla (taksilta matkaa n. 50 metriä kotiin). Ja mikä parasta, kännykkä oli täysin toimintakuntoinen vaikka se oli ollut hangessa yli 2 kuukautta. Minulle ei tosin ole vieläkään selvinnyt, miten pääsin kotiin (siis auttoiko joku mahdollisesti tässä prosessissa) eikä varmaan ikinä selviäkään.
Asia ei ennemmin pahemmin naurattanut (oli jo oikeesti vähän vaarallista sekoilua), mutta nyt jo pikku hiljaa alkaa hymyilyttämään tuokin tapaus. Mutta olen kyllä alkanut olemaan huomattavasti varovaisempi.
#47 • • Elwira Guest
Oli tos 2vuotta sitten tuparit ja synttäri kemut mun luona. Juuh huppelissa oltiin ja vieraat saapu. Sain lahjaksi 2kpl puhallettavia nojatuoleja ja siinä sitten pumppailin niitä ajan kuluks. Tajusin et sidu pullo jäi keittiöön... oukei mä sit lähin hakeen sitä ja... Mullla oli mansikka kakku semmosen lasi levyn päällä pahvilaatikko oli lasi levyn alla... Reuna oli tikki ja kävelin ripakastti niin että jalkani osui siihen ja ihmettelin et mikä muhun osu. Kun katoin alaspäin menin shokkiin. Sääressä kamala vekki ja todella syvä. Verta ei tihkunu kun olin shokissa no menin sit vessaan ja kaiffat tajus et nyt ei joku oo oikein hyvin. Mä sit tipahdin sinne ja kaveri joka saapu autollaan pihaan joutu viemään mut samantien sairaalaan tikattavaks. Ei sit melkein mitkään sairaalat ollu auki ja noh kolamnnen yrityksen jälkeen päädyttiin töölööseen. Meikä odotti 2h tikattavaks pääsyä.Puolisen tuntia meni tikkauksessa. Kaveri tipahti kun seuras toimenpidettä vierestä ja mua hihitytti. Sain sit jotain jytyä tablettia ja olin aivan soseessa kun pääsin kotiin. Mun ihanat ystävät oli jääny juhlimaan mun ollessa sairaalassa ja ne oli siivonnu kämpän lattiasta kattoon kun tulin takas. Juhlimaan en päässyt mut hyvä niin. Kaikista naurettavinta on et tikit jouduttiin laittaan kolme kertaa uusiks kun ne aina aukes. Muitakin pahoja kämmejä on tapahtunu. Jos joku on kämmärin mestari niin minä
#48 • • pluralisti Guest
Elwira, sait varmaan diapamia. Sitä mulle ainakin annetiin kun olin nilkkani onnistunut saamaan katki.

Nim. puol kiloo rautaa jalassa
#49 • • Edited Vesa Guest
...
#50 • • Kiulu Guest
Dhihii.
Paha sekoilu/tilanne tulee mieleen viimekesän Amsterdamin matkalta. Oltiin kaverin kanssa kiertelemässä ja haaveiltiin metsäbileistä. Samantien vastaan yhdessä liikkeessä tuli flaikku jossain Damin laitamilla olevista metsäbileistä. Päätettiin lähteä seikkailemaan sinne bussein ja junin. Junamatkan loputtua jäimme odottelemaan oikeaa dösää ja odottelun aikana alkoi pahin koskaan näkemäni sade. Bussi vihdoin saapui ja juoksimme sateen läpi bussin ovelle jonka tukkeena oli parikymmentä muuta bileisiin matkalla olevaa. litimärkinä pääsimme vihdoin kyytiin ja ajon aikana sadekkin sopivasti loppui. Matkan jälkeen hortoilimme jossain Damin tehdasalueella pitkän tovin ennenkuin löysimme hienon pellonreunan jossa bileet olivat. Fiilis oli mitä parhain ja muutaman tunnin ehdimme tanssahdella siellä kunnes alkoi aivan järjetön sade yhtäkkiä. Edellinen sade ei ollut mitään verrattun siihen ja kyhnötimme maassa lojuvan pressun alla ja kastuimme silti TÄYSIN! Siellä ei voinut olla ja löysimme pahksi onneksemme aution aurinkovarjon jonka alle juoksimme. Siellä selvisi, että se oli sen takia tyhjä koska se ei ollut vedenpitävä... Kastuimme siis ehkä enemmän kuin suihkussa on mahdollista. Sateen loputtua tuli yllätysyllätys todella kylmä ja päätimme lähteä hytisevinä takasin hotellille. Todella pitkän kävelyn jälkeen pääsimme taas bussipysäkille jossa tajusimme, että seuraava tulee vasta yli kolmen tunnin päästä. Lähdimme sitten kävelemään kohti keskustaa litimärkinä ja mutaisina. Se olínkin sitten vähän pidempi kävely(!) mutta nauratti silti koko matkan koska tilanne oli jotenkin huvittava.
#51 • • Elwira Guest
Pluralisti: "Aivan ja särkylääkekin tuli vetästyä perään... Siinä humalatilassa en kyllä kipua tajunnut kun vasta aamulla"
#52 • • Walker Guest

Originally posted by Partyangel:
Joo toss viimeviikonloppuna, kaivelin laukusta narikkaa.
Seisoskelin siinä ja ihmettelin miksei kukaa ota sitä. No siinä melkeen vartin seison ja sit tajusin kattoo et mikä mul oli sellanen isokortti mist otetaan simkortti irti.. Niin et siihen jää semmonen reikä.. ja minä tyttö luulin sitä narikkalapux...
Ja sitten hävitti kun lössi naureskeli vieress..

Muahhaa..jollekin voi vielä sattuu tällästä
#53 • • Sleeper Guest
Pahin häröilyni tapahtui kenties ollessani kersa...
menin eräänä kauniina päivänä Mummani kanssa kirkkoon
ja kun pappi piti saarnaa niin meikä juoksi papin eteen,
sitten heitin maahan polvilleni ja aloin kumartaa ja huutaa
"ALLAH ALLAH"
Eipä mumma mua toistakertaa ottanukkaan kirkkoon mukaan.

Häröiltyä on tullu aika paljon, kun vaan jaksais muistaa...
kaikkein härskein / kuvottavin häröilyni oli kun olimme suomea kiertämässä mun siskon ja yhden toisen tytön ja mun parhaan kaverin kans.
Likat istui edessä autos ja me takana...
sitten alettiin keksiä jotain kaverinkans likkojen kiusaksi.
No keksittiin sitten ruveta kuolaamaan tän kaverinkans.
Olisittepa kuulleet tyttöjen kommentit...
Ei kyllä tullu minkään moosia kiksuja kuolata toisen jätkän kans... hyi olkoon.
Mutta mitäpä sitä tämmönen sekopää ei tekisi hämmästyttääkseen toisia.

Viimeviikolla olisin saanut 40ekua jos olisin tunkenu helapään käristeen persukseeni... ei tullu tehtyä... harkittin kyllä ainakin tunnin.
#54 • • Katrina Guest
...Tulipa mieleeni vielä tämmöinenkin...

Ei nyt varsinaisesti itse aiheutettu temppu, mutta runsaasti huomiota keräsi kuitenkin.

Olin pari vuotta sitten kävelemässä Espan läpi erään miespuolisen italialaisen kaverini kanssa, joka oli lomailemassa Suomessa. Minulla oli päälläni semmoinen lila kireä narutoppi, joka jätti muodot melko kivasti näkyviin. Meille tuli jostakin syystä riitaa tämän kaverini kanssa ja päätin vihoissani lähteä toiseen suuntaan. Kaverini yritti estää minua lähtemästä ja otti kiinni topistani, joka kauhukseni valahti alas... Siinä minä sitten olin topless-meinigeissä keskellä kesäistä Espaa. Oli hiukan noloa yrittää nostaa toppi herättämättä enempää huomiota kuin olin jo herättänyt. Apuakin sain, eräs vanha pappa ryntäsi suojelemaan alastonta ylävartaloani takillaan!

Että sellainen tapaus.
#55 • • KarriN Guest

Originally posted by Katrina:
Apuakin sain, eräs vanha pappa ryntäsi suojelemaan alastonta ylävartaloani takillaan!

ettei ollut vaari näitä tapauksia, joilla itsellään ei ko. takin alla ole mitään?

kakarana on kyl kaikkea klassista tullut tehtyä.

Tre:n Koskikeskuksessa oli aikoinaan 4. (?) kerroksessa halpoja sukkia myyvä kauppa, joka jostain syystä myi myös halpoja irtokarkkeja (!). no, köyhinä 10-11-v. poikinahan emme luonnollisesti omanneet tarvittavia varoja moisien ostoon, joten päätimme lunastaa ne ns. "taskualennuksella" (onneksi kleptomaaniset taipumukseni katosivat täysin jo ennen murrosikää). kuten sanottu, karkit olivat halpoja ja pahanmakuisia, joten luonnollisestikin päätimme sylkeä niitä 3. kerroksesta ihmisten päälle.

yläasteella luonnollisesti satunnaisesti työnnettiin vessojen suihkut patterin väliin, joten hanan avaaminen takasi instant-märät housut.

silloin tällöin on tullut frendien kanssa käytyä ihailemassa maisemia Tre:llä Kalevankankaan hautausmaalla.
ko. mestan korkein kohta on melkein parasta, mitä Tre-näköala voi tarjota. joka tapauksessa, olihan siellä kerran ainakin jonkun siunaus, ja arkkua laskiessa tms vieraat tsekkaa ku teknohippiäiset, pahimmat tapaukset neonkuteissa, polttaa tupakkia ja lörpöttää.
#56 • • Katrina Guest

Originally posted by KarriN:
[QB]ettei ollut vaari näitä tapauksia, joilla itsellään ei ko. takin alla ole mitään?

Täytyy myöntää, että pappa olisi voinut olla täysin alasti enkä olisi huomannut mitään... Niin nolona olin!
No tästäkin on selvitty yli!

#57 • • Thunderbird Guest
Noh mä nyt kämmään Aina jotain, mut en mä mitään "the juttuja" nyt tähän muista. Muutama kun muistuu mieleen:

- Sytytin verhot palamaan synttäreilläni kun täytin 7. Koitin ensin pöytäliinaa ja mattoa ja olin suruissani kun ne ei syttynyt. Verhojen roihutessa oli kaverin kanssa hauskaa kunnes tajuttiin mitä oltiin tehty ja kunnes äitikin tuli huoneeseen...

- Oltiin muistaakseni ainakin Hard Spankyn kanssa menossa kavereitten luo Tampereella, ja marssittiin suoraan niitten naapurin (asuu rivitalossa)olohuoneeseen ihmettelevien kasvojen eteen... meinasin viel kysyy et onks Moona&Pia kotona...

- Joskus alle kouluikäisenä olin löytänyt kuolleen oravan ja raahannut sen kotiin. Noh sitten hehkutin oravaani naapuruston pojille, jotka olivat kiusaksi päättäneet varastaa oravani, joka oli pihalla puun alla.
Kerroin pojille oravan karanneen (vaikka se oli kuollut)ja lähdimme yhdessä etsimään sitä suurennuslasi kädessä. Pojat näyttivät maasta punertavia kasvin juuria ja sanoivat, että ne on oravan suonia, et sen oli pakko ollut kulkea siitä. Meinin juttuun ihan kuus-nolla Ja noin ne vedätti mua vaiks miten kauan...
Joskus sitten varmaan seiskaluokalla ihan humalassa jossain Naantalin ryyppäjäisissä menin mesomaan yhdelle pojista sen kavereiden kuullen mun orava-tarinastani ja ne kattos "hieman" suu auki mun fiksuu juttuuni. Kyllä seuraavana päivänä hävetti

Jos vaan muistais niitä toilailuja lisää... Mut ei niitä kaikkii ees kehtais kertoo

Edit: Sensured

[ 31 May 2002: Message edited by: Thunderbird ]
#58 • • OSC8 Guest
Pitää postittaa tää tännekkin kun on niin hauska juttu, elikäs tapahtui tänään helsingin kalliossa:

aamulla joskus 7.30 olin keittiös ja join aamukahvii siinä hissuksiin. Sit tsekkasin ikkunasta ulos (se ikkuna on sisäpihaan päin, ne kerrostalot muodostaa _ison_ ringin, paljon ikkunoita ja tupakkaparvekkeita) ja katoin et siinä ylimmän kerroksen parvekkeella oli nuori pariskunta röökillä ja tolleen, varmaan aamusauhuttelut tms perinteistä (nyt kun miettii niin ihan hyvännäköinen oli se typsy ja jätkäkin sellanen ihan normi ok kundi, iältään olivat jotain 20-25:n välillä)..

No, yhtäkkiä se muija siinä sit nojautu etukenossa kaiteeseen, pisti housuja alas senverran että peppu tuli tarpeeks näkyviin ja hemmo rupes pistään tyynesti piliä pesään

Elikäs tyypit teki erittäin hyvin näkyvällä ja kahden kerrostalollisen katseltavissa olevalla paikalla pienet "aamu-quicket" takaapäin

Hehhee, mikäs siinä, huvinsa kullakin, mut vois tietysti ajatella niitä kirkossa käyviä mummojakin jotka saattaa nähä. Voi tulla nitrontarvetta heti aamutuimaan

Se muija oli ainakin sen näkönen että piti siitä näin- -paljon, heh heh
#59 • • Pan Guest

Originally posted by triip:
Pitää postittaa tää tännekkin kun on niin hauska juttu, elikäs tapahtui tänään helsingin kalliossa...

Vaadimme tarkan osoitteen!!!
#60 • • Thunderbird Guest
Tää ei oo mun oma juttu vaan netistä löydetty, mut oli vaan aivan pakko laittaa tähän

Tarkoituksena oli lähettää kaksi CD-levyä ilmakuplapehmustetussa A4 kirjekuoressa. Teippasin ensin levyt kartonginpalaseen vierekkäin kiinni, jotta ne eivät kuljetuksen aikana menisi päällekkäin, jolloin 3cm paksuusmaksimi tilaavievälle kirjekuorelle ylittyisi ja seurauksena olisi kalliimpi pakettimaksu. Tarkistin vielä että kuori oli alle 3cm paksu.

Postin tiskillä virkailija punnitsi kuoreni ja mainitsi, että kävi hyv tuuri kun kirje painoi 248g ja kalliimman hinnan raja olisi ollut 250g. Pyysin virkailijaa ystävällisesti vielä sovittamaan kirjettä heillä olevaan lävikköön (joka imitoi postiluukkua) että se varmasti sopi siihen. Kuinka ollakkaan kirje oli hieman liian liian leveä. Pyysin teippirullaa, jotta voisin taittaa kuoren reunan kaksinkerroin. Hän asetti teippirullan vaa'an päälle, josta tekemisenpuutteessa mukanani ollut kaverini bongasi sen painon. Teippasin kuoren ja vaistonvaraisesti asetin teippirullan samaan paikkaan vaa'an päälle, josta olin sen ottanutkin. Teippirullan paino oli vähentynyt 3g.

Virkailija punnitsi kirjekuoreni, jonka paino olikin mystisesti kasvanut 258g:aan. Ilmoitin maksavani mielelläni kalliimman postimaksun, mutta ihmettelin samalla miten huonossa kunnossa he pitävät kirjevaakojaan, joiden tulisi olla grammantarkkoja.

Virkailija katsoi minua ja kaveriani kuin idiootteja ja totesi kylmästi että tietenkin kuori painaa enemmän kun se on kaksinkerroin. Seurauksena oli meidän puolelta pidätettyä naurua ja perustelujen tiedustelua. Kun ilmakuplat menevät kirjekuoressa päällekkäin niin kuoren massa kasvaa, selitti ammattitaitoinen virkailija. Pitkän kinauksen ja avoimen naureskelun jälkeen pyysin virkailijalta tyhjää pehmustettua kuorta, jotta voisimme punnita sen yksin- ja kaksinkerroin ja todeta ne saman painoisiksi. Sepä ei käynyt, vaan kuorta ei saanut taittaa ellei sitä osta ensin. Päätin maksaa pelkästä nauramisen ilosta halutut 6mk ja yllätys yllätys eihän siinä mitään painoeroa ollut. Nyt nauratti jo niin perkeleesti että vesi tuli silmistä ja oli pakko ottaa vähän maasta tukea kädellä.

Virkailijalle iski pikku säppi ja hän haki paikalle jonkun krakakaulaisen pikkupomon joka ei ymmärtänyt asiaa yhtään paremmin ja meinasi tappaa meidät nauruun mietiskellessään fysikaalisia syitä kirjeen painon kasvulle.

Tässä vaiheessa toivotimme molemmille hyvät viikonloput ja poistuimme takavasemmalle. Tarinan opetus on siinä ettei napsterilla omaa musiikkia levittäessään ainakaan tutustu postin "koulutettuun ja ammattitaitoiseen" henkilökuntaan. Näin täällä Jyväskylässä, pahoittelen hieman off topic, mutta en voinut vastustaa kiusausta.