olen töissä Infosto Mediat OY:llä, 95% työtehtävistä koostuu ilmoitusten vastaanottamisesta Keltainen Pörssi- ja Palsta-lehtiin. silloin tällöin kuitenkin viuhuu nakki, esimerkiksi firman auton ottaminen ja KePön Hämeenpuiston palvelupisteessä (johon viittaan tästä lähin lyhenteellä HP) käyminen on aika pitkälti arkipäivää.
viimeisenä päivänä ennen viime joululomaa toimituksen sihteeri pyysi tankkaamaan auton ja käymään HP:ssa. no eipä siinä mitään. kävin Tre:n City-Nesteellä, josta suuntasin (helvetillisessä ruuhkassa) Koskikeskuksen ohi Hämeenkadulle ja lopulta HP:hen.
tässä vaiheessa minua hieman vaivasi moottorin outo surraaminen, mutta päättelin sen johtuvan kylmästä säästä, tai mistä lie, enkä kiinnittänyt asiaan huomiota.
no, HP:ssa oli työvuorossa tyyppi nimeltä Eero. mainitsin Eerolle käyneeni tankkaamassa, jolloin Eero osoitti minua sormellaan leikkisästi ja kysyi sarkastiseen sävyyn: "pakko kysyä vittuilukysymys - tankkasitko dieseliä?"
minä: "... MITÄH?".
simply put: DSL-Corollan tankki täynnä ysivitosta. roxorz.
kyseinen toimiston sihteeri, joka minulle oli unohtanut mainita auton menoveden laadusta, oli jo poistunut lomalle, joten emme kekanneet muuta kuin soittaa Toyotan huoltopalveluun. vastasivat jotakuinkin "älkää ajako enää metriäkään, se moottori räjähtää!".
hubaa.
t:KarriN