Missä K16 bileet?

126 posts, 7 pages, 20,952 views

Avatar
#61 • • Jone Guest

Originally posted by Herman Prime:

Word!
Juuri noin. Oheistuotteita vaan.

Tai toinen kuningas ajatus. Flaitsuun vaan että Megakixupoccaravet ja sitten voisi vaikka soittaa ihan jotain muuta, electronicaa ja junglee.



Sepä onkin hyvä idea. Harhaanjohtamisella saavutetaan varmasti kaikkien respecti. Ähhh, muutenkin jotenkin huvittaa että jo nuoresta pitäen pitää muutamien olla niin pseudointelligenttiä katu-uskottavaa skenejätkää ja asettaa itsensä istumaan pilviin "kiksu- ja polkkakarjan" yläpuolelle.

*/me nihkeilee*
Avatar
#62 • • Herman Prime Guest
Totta kai, jos on vaan parempi kuin muut.

Läppää. Läppää.

Jos joku vaikka joskus tajuais mun erittäin ala-arvoisen sarkasmin niin olis elämä laiffii.
Avatar
#63 • • Jani Guest

Originally posted by koala:
LOL!!. eikö ole menny jakeluun, että nämä mainitsemasi musiikkilajit sattuvat olemaan niitä suosituimpia. vai ihan huvikseenko kitiset tuota ihmeellistä paskaa? Luulisi että jokainen aivot omaava tietää sen että trance/polkkabileisiin tulee eniten porukkaa. Onko tuo "joku sais opettaa ne kuuntelemaan muuta musaa" joku helvetin "ratkaisu" tuohon ongelmaan ??



Jaa.. Mun mielestä toi on aika paljo siitä kiinni et kukaan ei tarjoo teineille mitään muuta ku polkkaa.
Avatar
#64 • • Jone Guest

Originally posted by Herman Prime:
Totta kai, jos on vaan parempi kuin muut.

Läppää. Läppää.

Jos joku vaikka joskus tajuais mun erittäin ala-arvoisen sarkasmin niin olis elämä laiffii.



Miksi tajuta kun on helpompi dissata?

- Disautusta disauttajille kampanja 2002
Avatar
#65 • • phadej Guest




Jaa.. Mun mielestä toi on aika paljo siitä kiinni et kukaan ei tarjoo teineille mitään muuta ku polkkaa.



nii mut jos niille (sekä mulle ) tarjottaisi säröteknoo/monoträkkii nii reaktio olisi (ei mulla): "mitä helvettii tää on"..

harvat teinit tietää kuka joku tekno didzei on.... et kyllä ne tulisi bileisin.... mutta tuleko ne sitten seuravalla kertaa samaan henkilön/yhteisön järjestämiin bileissiiin????

ja polkan puolustamiseksi vielä... harvat suomessa soitaa HC/Gabberii.... siksi varmaan polkka on suosiossa....

ja kiksun puolustamiseksi vielä... teininaarat tykkää "kauneista melodioista" ja teiniurokset tykkää teininaaroista...
ja muuten kiksu on mielestäni popin genre konemusiikissä -> silloin kun joku Gabba kappale on jossainkin "virallisessä" listassa on ykkösenä niin..... en tie mitä tapahtuu :D
Avatar
#66 • • Edited phadej Guest


Joku sais opettaa teinit kuunteleen vaikka breikkiä ja junkkaa.

Julma maailma.



ei ole paha :D joku iso stara hip hop live ja sen jälkeen jotain rumpubassoo ja breikiä.... ei ne kauhean pitkällä toisissaan seikailee :D

se joka pitää loppu puolesta niin pitää loppupuolesta :D

P.S. oli muuten Bomfunk MC's - In Stereo albumilla joku junkka raita... mutta ei siitä hittii tullu =(

harvat teinit tietää mikä junkka on... drum & bass... voi viellä arvata... (mull kyl tulee mieleen rumpali ja kontrabassisti... tai rumpali ja sähkö bassisti.... mut kummallakin kokoonpanolla saa hyvää ääntä :p ), tai niillä on joku päälimmäinen käsitys konemusiikista... mutta luule että kaikki konemusiikki on samallaista....

kuulessaan just joku mainitsemani särömättötekno setin, ne ovat mieltä: "konemusiikki on paskaa" vaikka ne voisi tykätä jostain muusta genrestä....

ja rokki on enemmän in teineillä on just sen teininaaras & teiniuros syndrooman takia... ("ville valo on söpö" hyi)
Avatar
#67 • • Jani Guest



ei ole paha :D joku iso stara hip hop live ja sen jälkeen jotain rumpubassoo ja breikiä.... ei ne kauhean pitkällä toisissaan seikailee :D



Itse asiassa ei kuulosta alkuunkaan mahdottomalta.
Avatar
#68 • • kilobitti Guest
Varo - sisältää yleistystä:

Merkitystä lienee myös sillä, että ainakin omalla kohdalla
musiikkimaku on tullut vaativammaksi mitä enemmän sitä
kuuntelen. Olen kuunnellut (siis en tarkoita radiota
taustamusiikkina, vaan aktiivista kuuntelua) musiikkia n. 5
vuotiaasta, ja olen selvästi huomannut että haluan koko ajan
kuunnella vähemmän poppia. Ts. sanoen luulen että ihmiset
kasvavat vaativimmiksi, ja teinit eivät taida KESKIMÄÄRIN olla
yhtä kehittyneitä/vaativia musiikkimaultaan kuin 18+ väki.

Toiseksi ainakin jossain vaiheessa teinien tajunnan läpi lyö ah
niin ihmeellinen ekat-kännit-kulttuuri (ördäys-teinilempi-hihittely-
kannetaan-sammuneet) jonka seuraksi sopii enemmänkin helppo
populaarimusiikki kuin monotrack-diggailu.

Mutta kuten joku jo totesi, aika korjaa asian...:eek:

-kb
Avatar
#69 • • phadej Guest


Varo - sisältää yleistystä:

Merkitystä lienee myös sillä, että ainakin omalla kohdalla
musiikkimaku on tullut vaativammaksi mitä enemmän sitä
kuuntelen. Olen kuunnellut (siis en tarkoita radiota
taustamusiikkina, vaan aktiivista kuuntelua) musiikkia n. 5
vuotiaasta, ja olen selvästi huomannut että haluan koko ajan
kuunnella vähemmän poppia. Ts. sanoen luulen että ihmiset
kasvavat vaativimmiksi, ja teinit eivät taida KESKIMÄÄRIN olla
yhtä kehittyneitä/vaativia musiikkimaultaan kuin 18+ väki.

Toiseksi ainakin jossain vaiheessa teinien tajunnan läpi lyö ah
niin ihmeellinen ekat-kännit-kulttuuri (ördäys-teinilempi-hihittely-
kannetaan-sammuneet) jonka seuraksi sopii enemmänkin helppo
populaarimusiikki kuin monotrack-diggailu.

Mutta kuten joku jo totesi, aika korjaa asian...:eek:

-kb



minua lainaen voin sanoa... että teinien musiikkimaku ei kehity jos niille ei tarjotan erillaista musiikkii... harvat teinit kuuntele vaikka mafia tai selailee erilaisissä nettiradioissa.... vaan kuuntele kissii tai nrj:tä tai katso mtv:tä... (vaikka sen alternative nation, ja jossain muissa ohjelmissa tulekin jotain parempaa, mutta sen on yöllä kun teinit on ekat-kännit-kulttuuri-tapahtumassa)

P.S. sit ku on sammunut niin ei välitä mitä kuuntelee, kun ei kuule mitään :p

P.P.S. nykynuorilla on nyt in rokki ja hevi ja huutava-laulavat britney spearsit, minkä ei kyl kuuntelisi krapulassa (ei muutenkaan). Ekat-kännit-kulttuuriin sopisi sitten parempi joku letkeämpi housii, mutta housi ei ole varsinainen bilemusa, eikä K-16 bileissä voi juoda alkohoi juomia.... eli ne ei sovi yhteeen...
ja tavalisemman tansittavamman bilemusan sialla teineillä on just mainitsemani rokki-hevi-breatney:t....

P.P.P.S. ei kaikkilla 18+ on myöskään mikä hirveen kehittynyt musiikki maku...
Avatar
#70 • • Tapi T Guest
Se, ettei teinit käy bileissä johtuu myös tietämättömyydestä, eli markkinoinnissa ei olla onnistuttu. Monilla käsitys bileistä on yhtä kuin Dawson's Creekin kuuluisa bile-jakso, jossa joku veti överit. Monet eivät tiedä tämänkään vertaa ja jättävät siksi menemättä.

Joku aktiivinen promoottori järkkää vaan parit halvat bileet hyvällä kiksu/polkka line-upilla ja hoitaa ittensä vaikka NRJ:n aamushowhun kertomaan asiasta, niin suosio lienee taattu.


Bilepaikkojen puute alle 18-vuotialle on ongelma jonka aika kyllä parantaa....


UG on ratkaisu tähänkin ongelmaan... :)
Avatar
#71 • • Edited kilobitti Guest


Joku aktiivinen promoottori järkkää vaan parit halvat bileet hyvällä kiksu/polkka line-upilla ja hoitaa ittensä vaikka NRJ:n aamushowhun kertomaan asiasta, niin suosio lienee taattu.



Eikös teinien pitäisi olla aamuisin koulussa;)?

-kb
Avatar
#72 • • Tapi T Guest


Eikös teinien pitäisi olla aamuisin koulussa?


Ei viikonloppuisin... :p
Avatar
#73 • • timppa^ Guest
Mä en ihan täysin allekirjoita tota "teinit ei diggaa monoträkkii vaa kaikkee mikä on siel in -listal" -teoriaa. Se on hyvinkin paljon meiningistä kiinni. Ku olosuhteet ovat oikeat (paikka, aika ja visuaaliset ääriärsykkeet) teinit pudottaa yllättävän paljon erilaista kamaa.

Olen nimittäin itse järjestänyt useammat kekkerit opiskelija-asuntolassa, ja kohderyhmänä toimi juuri tuo teinijengi. Ensin kaveri soitti siinä polkkaa, posse diggas. Sit toinen kaveri soitti breakseja ja jotain hoppimatskuu sekasi ja jengi diggas. Sit mä soittelin teknoa ja psytransea eikä tuntuneet häiriintyvän, tamppasivat ihan samalla innolla.

Taika tässä taisi olla se että teinit saapuivat paikalle niinku normaaleihin "vedetään perseet, nuoleskellaan ja tapellan" -bileisiin, tarjottiin jotain muuta ja tappelut & yms paska pysyi aika minimissä. ELI, summa summarum, taika tässä taitaa olla se että ennakkoluuloja täytyy vähän jallittaa, ts. ei järjestä niitä kekkereitä niinku "isojen ihmisten" -bileitä (fläbät ja hehkutukset hurjista tiitseistä). Järjestää vaan jonku "ihan normaalin discon" ja yllättää possen, soluttaudutaan disco-järjestäjien sisäpiiriin :D ;) Näillä eväillä vaikka vähän voiton puolelle?
Avatar
#74 • • yana Guest



UG on ratkaisu tähänkin ongelmaan... :)



ei se silti hyvien tilojen puutetta ratkaise
Avatar
#75 • • mekaanikko Guest


ja kiksun puolustamiseksi vielä... teininaarat tykkää "kauneista melodioista" ja teiniurokset tykkää teininaaroista...



Hei, kaikki tykkää teininaaraista. =D

t. Setä
Avatar
#76 • • shkuroff Guest




Hei, kaikki tykkää teininaaraista. =D

t. Setä



Sedän suusta tulee aina ASIAA....;)
Avatar
#77 • • phadej Guest




Hei, kaikki tykkää teininaaraista. =D

t. Setä



nii... mut menethän setä bileisin enemmän musiikin takia eikä teininaaraiden takia....

vai olenko väärässä?? =D
Avatar
#78 • • Tapi T Guest


nii... mut menethän setä bileisin enemmän musiikin takia eikä teininaaraiden takia....


Jos on hyvii tsubuja, niin musalla ei ole erityisemmin väliä. :D
Avatar
#79 • • phadej Guest



Jos on hyvii tsubuja, niin musalla ei ole erityisemmin väliä. :D



onpa... jos musana on letkeä housii... niin tsubut on parempaa katsettava... =P

mutta jos musiikkina on HC, niin sen tahdissa tanssivat tsubut ovat enemmän party animalseja kun tsubuja =D

NI! eikä väitetä vastaan.....
Avatar
#80 • • Jone Guest




onpa... jos musana on letkeä housii... niin tsubut on parempaa katsettava... =P

mutta jos musiikkina on HC, niin sen tahdissa tanssivat tsubut ovat enemmän party animalseja kun tsubuja =D

NI! eikä väitetä vastaan.....



Ei teinitsubut osaa tanssia kuitenkaan kun sillä yhdellä Shakira-tyylillä oli musa sitten taloa tai hardcorea, joten mitä väliä? :D