126 posts, 7 pages, 22,397 views
Originally posted by Wordless:
Niin tosiaan katselin just tota vertigon flabaa... Saanko kysyä että miksi V*tussa siellä on jotain k-systeemiä ja alex teetä k-15 päivänä!!?? supadubasound vaan teillekin järkkääjät! mä rupeen kohta kuuntelemaan vann radion tanssi poppia niin sitten löydän ainakin bileitä. Miettikää nyt edes vähän! ...Riman alitus...
Originally posted by Herman Prime:
Kysymyshän ei mielestäni ole siittä, että teinejä pitäisi saada paikalle satamäärin ja pelkkiä teinejä. Miksi ei voi olla bileitä suunnattuna aikuisempaan makuun, mutta johon olisi mahdollisuus päästä kuuntelemaan nuoremmatkin?!
Originally posted by pHaze:
Vertigon 3v-bileiden toinen päivä on K-15 jotta nuoremmatkin pääsevät pitkästä aikaa edes hieman hippojen makuun muun kun Dance Stationin myötä. Pääkaupunkiseudulla ainakin tuo nuoremmille tarkoitettujen bileiden tarjonta on ollut aika heikkoa. Ja muistaa kyllä itsekin kuinka pirun hienoa se oli kun vihdoinkin pääsi edes noihin teinihippoihin aikanaan...
Originally posted by Sonar:
Yllätys yllätys, että sä soitat siellä Riku
Ja eikös tuo Dance Station kuulu enemmän tai vähemmän sun vakio"klubeihin"?
Originally posted by FoW:
eikös jossain vaiheessa oo jotkin toosi isot pileet Glroriassa muistaakseni luin jostain glorian seinältä.. "Biggest rave party ever.." jne.. ikä raja oli muistaakseni K-15 vaiko K-16
Mutta entäs jos järjestettäisiin bileet joissa olisi niin sanottu "teinipop"(ei pahalla)puoli ja pieni puoli technolle ja rankemmalle musiikille? k-15 tai jotain. Itse tahtoisin vaikka edes kerran tampata kolinan tahtiin ennen täysikäistymistäni!
ja PHAZE: ei wannabe meiningillä mutta silti 130 bpm ei innosta tanssimaan.
Tehdään polkasta teinipoppia niin sitten mä voin mennä Dance stationiin!!
Originally posted by pHaze:
Kyllähän me meinattiin kerran piruuttaa mennä toi Dance Station tsekkaamaan, mut tultiin sit järkiimme ajoissa
Originally posted by FM:
Moni muukin "kuuluisa" DJ ja promoottori on tullut "järkiinsä". Ovat käyneet kerran Nosturilla DS-bileissä ja sen jälkeen joka kerta uudestaan. Ei nyt nimiä mainita jottei katu-uskottavuus mene kyseisiltä henkilöiltä. Yhellä sitä ei kyllä City lehden mukaan olekkaan..
Originally posted by Physics:
Uskaltaisin väittää että tällä hetkellä suurin osa d&b musiikin diggareista on siinä 18 ja vähän päälle...sen myös huomaa tapahtumissa missä on k20 eikä meinaa millään löytyä tarpeeks jengii.....mielestäni on myös ollut havaittavissa että nuoremmat kuunteilijat diggaavat enemmän ns "halli-reiveistä" kun klubi-illoista, mihin kylläkin on usein se k20...mut en jaksa uskoa että k16 junkkapileet toimisi, on junglistit sen verran humalahakuista jengiä
Originally posted by yana:
suurin miten laskettuna? ihmismäärällään laskettuna biggest rave party ever gloriaan niin voi happi loppuu ja ihmiset seisoa toistensa päällä...