biletilanne @ tampere (oli kesäklubit @ tampere)

67 posts, 4 pages, 9,738 views

Avatar
#61 • • kimik Guest


..hmph?! eikö pussy ole myös uutenavuonna, ja eikö sun pitäis olla siellä soittamassa..?

...Mr. multipersoona




onhan noita nähty et tyypit on ollu eri kaupungeis (jopa kolmessa) uutena vuonna soittelemas...

tälläkertaa asia menee kuitenkin niin, et pussy on kyllä uutena vuotena, mut en o siellä soittelemassa silloin, mua tuuraa yks ihan semi-hyvä hki:läinen deejiinpuolikas ;) ja oon ite pitämäs huolta et tre:llakin tapahtuu jotain...

03 03 03 03
03 03 03 03
03 03 03 03
03 03 03 03
:004: :004: :004:
03 03 03 03
03 03 03 03
03 03 03 03
Avatar
#62 • • RR Guest
Näin pääkaupunkiseudulta juuri T:reelle muuttaneena on aika yllätys, että täällä on näin vähän tapahtumaa. Tottakai Helsingissä on helvetisti enemmän porukkaa, mutta ei tää Tamperekaan nyt ihan mikään tuppukylä ole. Valo-illat on ihan jees, mutta paikka on vähän huono, kun ei pääse joraamaan. Muuten täällä ei kyllä ole ollut puoleentoista kuukauteen oikein mitään mainitsemisen arvoista...

Onneksi on Miau tulossa ja tuleehan se Tapsakin tänne 24. päivä. Enemmän vaan pitäis olla progea :)
Avatar
#63 • • yana Guest


..hmph?! eikö pussy ole myös uutenavuonna, ja eikö sun pitäis olla siellä soittamassa..?

...Mr. multipersoona



kulkee se auto uutenavuonnakin
Avatar
#64 • • Mikko Guest




kulkee se auto uutenavuonnakin



tuskin :D
Avatar
#65 • • d Guest




kulkee se auto uutenavuonnakin



Jep. ja yana lupas olla kuskina:D
Avatar
#66 • • Edited Mikko Guest
olis mukava tietää mitä tällä hetkellä kuuluu seuraaville projekteille:

-dive
-flabbergasted
-hola
-liekki
-ne muut bileet jotka jäi ilman kotia pulsen sulkeutumisen jäljiltä


toi rosen comeback oli ihan jees mutta etukäteen ajatellen paikka ei kyllä hääppönen ole. en tosin halua tuomita ennenkuin pääsen itse tarkastamaan tilanteen..
Avatar
#67 • • supersamuli Guest


olis mukava tietää mitä tällä hetkellä kuuluu seuraaville projekteille:

-liekki



Liekki palaa kuvaan takuuvarmasti epasaannollisen saannollisen ajan kuluessa (eika missaan nimessa ole, tai ole ollut sidottuna sen enempaa Pulseen kuin mihinkaan muuhunkaan fyysiseen tilaan).

keep on keeping on!