Suomeen tulevia artisteja?!?

709 posts, 36 pages, 88,001 views

Avatar
#321 • • ville Guest

Huhun mukaan Ossia heittää tämän lisäksi myös toisenkin keikan samana yönä. \:hearts:/



oliskohan tää totta ... olisi kyllä enemmän kuin täydellinen uv sen jälkeen ...
Avatar
#322 • • espoo_rumpshaker Guest
Mira Calix!

Avanto Festival 21.11.
Kulttuuriareena Gloria
21.00-03.00: Mira Calix (UK), KK. Null (Japani), Ibrahim Terzic (Bosnia), Helsingin tietokoneorkesteri, DJ Pahviständi. K-18. 15 e.
Avatar
#323 • • dixoff Guest
Kraftwerkkiin taitaa edelleen saada lippuja. Ainakin tämän päivän Hesarissa oli vielä Lippupalvelun mainos, jossa mainostettiin tätä tapahtumaa.
Avatar
#325 • • Zwek Guest

Huhun mukaan Ossia heittää tämän lisäksi myös toisenkin keikan samana yönä. \:hearts:/



oliskohan tää totta ... olisi kyllä enemmän kuin täydellinen uv sen jälkeen ...



Flaikun mukaan Ossia soittaa illuissa Orkidean ja Tabin kera :hearts:
Avatar
#326 • • ville Guest

Flaikun mukaan Ossia soittaa illuissa Orkidean ja Tabin kera :hearts:



Jeps :)

Olihan toi tosiaan arvattavissa: Orkidea ja Ossia ovat soittaneet joka kerta samoissa bileissä, kun ossia on täällä ollut ... ja kun tiedossa oli, että orkidea soittaa uv:nna illussa niin 1+1=2. Mutta noin yleisesti tämä on parasta mitä illussa on tapahtunut sitten vuoden 2001 jolloin Howells oli vappuna illussa (vaikka kyllä propsit illulle ylipäätään uudesta webisivusta sekä viimekertaisesta misjahista ja tulevasta spoonista)

1.1. illussa nähdään, mä olen jälleen se nuija heilumassa siellä korokkeella siihen asti, että tabi on vetänyt aamun viimeisetkin veisut :heart:
Avatar
#327 • • Individual Guest

Flaikun mukaan Ossia soittaa illuissa Orkidean ja Tabin kera :hearts:



Jeps :)

Olihan toi tosiaan arvattavissa: Orkidea ja Ossia ovat soittaneet joka kerta samoissa bileissä, kun ossia on täällä ollut ... ja kun tiedossa oli, että orkidea soittaa uv:nna illussa niin 1+1=2. Mutta noin yleisesti tämä on parasta mitä illussa on tapahtunut sitten vuoden 2001 jolloin Howells oli vappuna illussa (vaikka kyllä propsit illulle ylipäätään uudesta webisivusta sekä viimekertaisesta misjahista ja tulevasta spoonista)

1.1. illussa nähdään, mä olen jälleen se nuija heilumassa siellä korokkeella siihen asti, että tabi on vetänyt aamun viimeisetkin veisut :heart:



Niin...Nosturissahan ne illut yleensä ovat olleet vai..?

Tässä on ainakin Nosturin uudenvuoden line-up:

Wednesday
31.12. 22.00-04.00 VIIKATE
MOKOMA
+ special guest

Eli missä uudenvuoden illut on jos missään? Vai alkaako Illut sitten het miltei heviheikkien keikan jälkeen klo 05?

T:T
Avatar
#328 • • okiru Guest


Eli missä uudenvuoden illut on jos missään? Vai alkaako Illut sitten het miltei heviheikkien keikan jälkeen klo 05?

T:T




Jeb. klo 05:00 alkaa pippalot ja sinne tampereelta heti miaun! jälkeen jos vain mahdollista :heart:
Avatar
#329 • • zAo Guest


Niin...Nosturissahan ne illut yleensä ovat olleet vai..?



Niin, aamuisin. Poikkeuksena kesällä ollut Illusions
Summer Club, jotka oli alku illasta.
Avatar
#331 • • Funkatronik Guest
Paris

3.2.2004 Nosturissa

Ja Paris on siis yksi maailman kovimmista räbäyttäjistä...
Avatar
#332 • • SAMi Guest

Paris

3.2.2004 Nosturissa

Ja Paris on siis yksi maailman kovimmista räbäyttäjistä...



:eek:
Avatar
#333 • • Individual Guest

Flaikun mukaan Ossia soittaa illuissa Orkidean ja Tabin kera :hearts:



Jeps :)

Olihan toi tosiaan arvattavissa: Orkidea ja Ossia ovat soittaneet joka kerta samoissa bileissä, kun ossia on täällä ollut ... ja kun tiedossa oli, että orkidea soittaa uv:nna illussa niin 1+1=2. Mutta noin yleisesti tämä on parasta mitä illussa on tapahtunut sitten vuoden 2001 jolloin Howells oli vappuna illussa (vaikka kyllä propsit illulle ylipäätään uudesta webisivusta sekä viimekertaisesta misjahista ja tulevasta spoonista)

1.1. illussa nähdään, mä olen jälleen se nuija heilumassa siellä korokkeella siihen asti, että tabi on vetänyt aamun viimeisetkin veisut :heart:



Hieman off-topic, mutta kyselenpä silti...Onkohan näihin uuden vuoden illuihin yleensä saanut jonotella kuinka kivasti, jos sinne vaikka klo 05 jo eksyisi...

T:Tero
Avatar
#336 • • jUSSi Guest
:eek: :eek: :eek:

Kenny Larkin Helsinkiin

:heart: :heart: :heart:
Avatar
#337 • • A-E Guest
Minne, milloin ja täh? Voi jeesus tänään on hyvä päivä. Ensin sain hommattua lippupalvelusta Kraftwerkin keikkalipun ja nyt viellä saan kuulla että Kenny Larkin tulee Helsinkiin. :excellent:
Avatar
#338 • • SAMi Guest

:eek: :eek: :eek:

Kenny Larkin Helsinkiin

:heart: :heart: :heart:



:eek: :heart:
Avatar
#339 • • metsis Guest

:eek: :eek: :eek:

Kenny Larkin Helsinkiin

:heart: :heart: :heart:



:eek: :heart:



*peräkkäinquottail*

:heart: :heart: :eek: :heart: :heart: