(soittajat) talkoobileet & biletalkoot 2002

136 posts, 7 pages, 20,111 views

Avatar
#101 • • JussiS Guest

Originally posted by Samus Aran:
osallistujaluettelo näyttää aika massiiviselta, mikäli homma menee liian ahtaaksi niin voin kyllä luovuttaa paikkani jollekin vähemmän soittaneelle tulevaisuudenlupaukselle.



Sen verran uusista ilmoittautujista, että enää ei varmaankaan saada mahtumaan. Nyt jo joudutaan suorittamaan karsintaa TODELLA rankalla kädellä. Valinnoissa koitetaan antaa mahdollisimman paljon tilaisuuksia uusille nimille, kuitenkin aktiivisuutta plattarissa vaaditaan. Valinnoista tulee todella vaikeat, ja sumplin niitä muutaman muun ihmisen kanssa jossain vaiheessa.
Avatar
#102 • • Dj Vertigo Guest
Koska on kemujen ajankohta (jotain päivämäärää / kuukautta olis kiva saada tietää)

Sen lisäx olis nastaa jos noi soittajat tulis asap. näkyville (siis ketä soittaa ja ketä "pudotetaan" pois.

**Housepuoli ei ainakaan näytä "liian" täydeltä (jos esim. vertaa tohon tekno tai trancepuoleen)***

*rOk*
Avatar
#103 • • JussiS Guest

Originally posted by Dj Vertigo:
Housepuoli ei ainakaan näytä "liian" täydeltä (jos esim. vertaa tohon tekno tai trancepuoleen)



Jep, mutta bileisiin tuskin tulee kuutta eri areenaa, eli areenoita on pakko yhdistellä.

Esim:
House & Progressive
Trance & Progressive
Trance & Hard
Hard & Tekno
Tekno & House
jne...

Noista ei kuitenkaan vielä saada minkäänlaista varmuutta, ennen kuin tiedetään mihin bileet saadaan, ja kuinka paljon on areenoita / PA:ta jne...
Avatar
#104 • • Jay Logic Guest

Originally posted by JZZ:
House & Progressive
Trance & Progressive
Trance & Hard
Hard & Tekno
Tekno & House



näistä sopivia yhdistelmiä olisi ainoastaan vaihtoehdot 1, 3 ja 5.

edit: no riippuu tietysti mitä tolla trancella tarkotetaan

[ 25 March 2002: Message edited by: Jay Logic ]
Avatar
#105 • • mark hamilton Guest
Ilmoittaudun, soittaan

style: techno!
soittanut: tarpeeksi monta vuotta himassa
ks. singnature

kummiskin liian myöhään liikkeelä

[ 25 March 2002: Message edited by: mark hamilton ]
Avatar
#106 • • anton Guest
anton - deep - dark - sexy - well, DRAMATIC

-Ilmoillaan nyt sitten tähänkin topicciin, ilmoilin jo tuolla 'piilo-foorumissa', et mukana ollaan, mut olkoon se nyt sitten täälläkin kaikkien luettavana, piis
Avatar
#107 • • mosaik Guest
Ilmoittaudun minäkin sitten...

Musiikki: proge(trance) -psy vaikutteilla?
Kokemus: 1½ vuotta

Miksauksia voi kuunnella
täältä

http://www.hytky.org
Avatar
#108 • • plasma Guest
Ilmoitetaan sitten tännekin (kas kun en aikaisemmin tajunnut).

1. trancea
2. housea

Soittanut olohuoneessa levyjä vuodesta -95. Käy CD tahi vinyylisoitanta.

[ 04 April 2002: Message edited by: plasma ]
Avatar
#109 • • Anonymous Guest
Mä olen ihan väärässä kategoriassa. Ennemmin house/trance/chill osastoon, kiitos!
Avatar
#110 • • kristian Guest
mä oon kyllä sitä mieltä et järjestävä taho vois pyytää miksaukset dj-ehdokkailta ja kuunnella ne, jonka perusteella suoritettaisiin pienimuotoinen karsinta. karsintaa ei tietenkään tarvitsisi suorittaa näillä ns. "suosituilla", vaan lähinnä näille vähemmän soittaneille. platinumissa on dj:n alkuja ties kuinka paljon ja varmasti ihan taidokkaitakin, joten eikö karsinnan perusteella valittu dj olisi ihan reilusti ansainnut soittopaikkansa, kun taas tällä arpomisella saattaa joukkoon livahtaa ties mitä :)

ideaa?
Ante

Posts: 16

#111 • • Ante

Originally posted by kristian:mä oon kyllä sitä mieltä et järjestävä taho vois pyytää miksaukset dj-ehdokkailta ja kuunnella ne, jonka perusteella suoritettaisiin pienimuotoinen karsinta.



Enpä haluaisi olla järjestävä taho tässä suhteessa

Originally posted by kriba:karsintaa ei tietenkään tarvitsisi suorittaa näillä ns. "suosituilla", vaan lähinnä näille vähemmän soittaneille.



Ja se raja meni missä? Viimevuonna soitti osa jengistä, ehkä tänä vuonna tarjotin ojennetaan uusille nimille ensiksi?

Originally posted by krisse:platinumissa on dj:n alkuja ties kuinka paljon ja varmasti ihan taidokkaitakin, joten eikö karsinnan perusteella valittu dj olisi ihan reilusti ansainnut soittopaikkansa, kun taas tällä arpomisella saattaa joukkoon livahtaa ties mitä ideaa?



Edelleen vähän jäätä kaaliin. Kyseessä on ihan hauskanpito- ja fiilispohjalta tehtävä tapahtuma, joka onnistuessaan kokoaa saman katon alle kaikki asiasta vähäänkään kiinnostuneet. Mikäs arpomisessa pelottaa? Bileitten yksi kantavista ideoista edelleen on tilaisuuden tarjoaminen vähemmän tunnetulle dj:lle. Mitä on "ties mitä"? Laukkaavat vaihdot? Väärät levyt?
Avatar
#112 • • ipe Guest

Originally posted by kristian:
...platinumissa on dj:n alkuja ties kuinka paljon ja varmasti ihan taidokkaitakin, joten eikö karsinnan perusteella valittu dj olisi ihan reilusti ansainnut soittopaikkansa, kun taas tällä arpomisella saattaa joukkoon livahtaa ties mitä

ideaa?



Mun mielestä olis nimenomaan vaan hyvä, että joukkoon 'livahtaa' ripaus tuota 'ties mitä'! Tarkoitushan oli kai todellakin antaa tilaisuus uusille nimille, eikä seiftata jollain jokaisissa kissanristiäisissä soittavilla tunnetuilla nimillä. Eiko?

Tietty on suotavaa että soittaminen olis jokseenkin sulavaa, mutta uudet naamat tuovat (toivottavasti) uutta näkökulmaa soittamiseen, ja parhaimmillaan mukavaa vaihtelua soitettavaan musiikkiin.

Tästä projektissa on varmasti yhtä monta visiota kun on vapaaehtoisia järjestäjiäkin. Minun puolestani se ken on viimekädessä vastuussa siitä kuka soittaa, mitä ja missä, päättäkööt aivan rauhassa ja harkiten. Bileiden luonne on kuitenkin ratkaisevasti riippuvainen soittajista.

Tuo miksausten kerääminen ja arviointi näin suurelta joukolta on yliampuvaa, ja veisi mahdottomasti aikaa ja vaivaa, joten oletan että karsintaa täytynee tehdä esim. sen perusteella mitä porukka tänne itsestään kirjottelee, sekä tietty miten täällä toisiaan tunnetaan. (En itse tunne teistä kaiketi ketään, joten alkää minulta ainakaan kyselkö vinkkejä )

Pitäiskö kaikkien soittajien sitten tarkentaa tonne että mitä aikoo soittaa, en tiedä. Vois auttaa asiaa. Siis hieman hahmotella mahdollisesti soittamaansa settiä. En tarkoita mitään biisilistoja tietenkään vaan pientä alustavaa hahmottelua edustamansa tyylilajin ja pienten alalajien suhteen.
Avatar
#113 • • Make Guest
Minä kanssa ilmoitan halukkuuteni soittamaan !!

Dj name : Mood
Tyyli: deephuose/progehouse/(progetrance)
Kokemus : noin 18v maalla ja merellä.
Avatar
#114 • • Japa Guest
Jos viel jotain saumoja päästä mukaan niin ..
soittelen Hard trancee ja saksa meininkiä ja soitellu oon n. vuoden.
keikkoja 0 mut kova hinku päästä kokeilee et..
Japa
-teho-osasto-
Avatar
#115 • • Saint Guest
Halukkuutta olis päästä soittamaan..

nimi: dj saint
tyyli: haussia kaikessa muodossa...

soitellut reilun vuoden kotona ja parissa ug-bileissä on tullu soitettua..

miksauskin järjestyy jos semmosen tarvii...
Avatar
#116 • • i L E Guest
mä oon mukana.

nimi........ staga (aka. proteus-wannabe )
tyyli....... hard house/nrg/happo
pelleillyt.. 1½ vuotta
e-posti..... [email protected]
Avatar
#117 • • Japa Guest
>Oliskohan tähän soittajia valittaessa mahdollista ottaa se huomioon että deejiit olis joka puolelta suomea(mahdollisimman monesta kaupungista)?

[ 11 April 2002: Message edited by: Japa ]
Avatar
#118 • • karipee Guest
Ilmoittautuu

+ Hardhouse / Hardtrance.
+ 6 vuotta.

Gary B
Avatar
#119 • • Anonymous Guest

Originally posted by Japa:
>Oliskohan tähän soittajia valittaessa mahdollista ottaa se huomioon että deejiit olis joka puolelta suomea(mahdollisimman monesta kaupungista)?

[ 11 April 2002: Message edited by: Japa ]



miks??? viime vuonna kasteessa tais olla yks rovaniemeltä asti... j
Avatar
#120 • • JustinCase Guest
Haluaisin kanssa olla mukana näissä kemuissa. Siis... Nimi on Justin Case ja tyylinä hardhouse. Levyjä soitellut tuollaiset reilut viitisen vuotta. Porissa residenttinä Illict Groove Club'issa ja kuukausittain vierailu Madwave-porukan bileissä. Soitellut muunmuassa akselilla Rauma-Turku-Lahti.

See also - Justin Case infopage