Rantarock

46 posts, 3 pages, 12,732 views

Avatar
#1 • • Jokke Guest
Juhannusfestivaali muuttaa kaupan myötä vesipuisto Serenaan...

Järjestämme K-18-tapahtuman, jossa kaikilla vierailla on vapaa pääsy vesipuiston altaisiin ja huvituksiin...

Oleellinen osa uutta Rantarockia on club-scene. Serenaan tulee monia niin ulko- kuin sisätiloissa toimivia klubeja, ja dj-tarjontamme on erittäin tasokas...


Serenassa ei sitten varmaan kanneta huolta asiakkaiden turvallisuudesta samalla lailla kun Nokialla taannoin.

Koko juttu löytyy täältä: http://www.marmai.fi/doris/Doriswww.Dll?dpubl&SMmSNews,44243
Avatar
#2 • • happosepi Guest
Mielenkiintoinen juttu, saapa nähdä mitä tuleman pitää.
Esa

Posts: 947

#3 • • Esa
Eipä tähän muuta vielä osaa todeta kuin että "jaa-a".
Avatar
#4 • • Tapi T Guest
No joo, onhan tää kai ihan jees juttu. Mutta silti terveen skeptisesti tähän suhtaudun. En kuitenkaan oikein jaksa uskoa, että rantarockin europoppi-linja kokee suuria muutoksia... (vaikka syytä olisi! )
Avatar
#5 • • Sasa Guest
Niin no Serenan altaathan ovat tunnetusti kyllästetty rakkaiden itä-naapureittemme pissillä eli suoraan sanoen ne v*tun ryssät kusee sinne!
Ja niitähän siellä käy monta bussilastillista päivässä...

Omakohtaisia kokemuksia on... Kerran kävin ja kun vieressä ollut Svetlana kusi altaaseen ja kauempana lillui joku kikkare, alkoi nopeasti koti kutsumaan...


edit: typo

[ 04 May 2002: Message edited by: Tranceformer ]
des

Posts: 118

#6 • • des

Originally posted by Tranceformer:
Niin no Serenan altaathan ovat tunnetusti kyllästetty rakkaiden itä-naapureittemme pissillä eli suoraan sanoen ne v*tun ryssät kusee sinne!
Ja niitähän siellä käy monta bussilastillista päivässä...
[ 04 May 2002: Message edited by: Tranceformer ]



Hahaha
Hauskasti sä tilanteen kuvasit.
No, ei sentään niin vihainen tarvitse olla, kun ei ihan kaikki ryssät noin tee.
Avatar
#7 • • drS Guest
Jos tää on juhannuksena, niin täytyy kyllä tasokas dj-tarjonta olla, että paikalle ilmaantuisi ihmisiä jotka sitä osaa arvostaa. Samaan aikaan kun on muuan toiset kemut tual noin...
Avatar
#8 • • patis Guest
Onhan se nyt selvä asia, että siististi käyttäytyvä pertti-perusreivaaja kun päästetään veden äärelle se hukkuu sinne oikopäätä, toisin kuin fiksu perusrantarockkilainen teinipeelo joka imee viinaa kuin sieni.

vielä katkerana tropicista... mrrr
Avatar
#9 • • Salla Guest

Originally posted by Tapi T:
No joo, onhan tää kai ihan jees juttu. Mutta silti terveen skeptisesti tähän suhtaudun. En kuitenkaan oikein jaksa uskoa, että rantarockin europoppi-linja kokee suuria muutoksia... (vaikka syytä olisi! )



No hitto kun just luin tän päivän satasesta (tai metrosta en muista) ett meinaa nää järkkärit vetää aivan uuden musalinjan vielä kyseisiin pippaloihin, mikä sitten lieneekään en oo niin tarkkaan lukenu. Ja not that I care mutta ihan tuottajaopiskelijan näkökulmasta vaikuttaa vähän heikolta idealta tuoda Rantarock Espooseen, vaikka se ois kuin vahva kuluttajabrändi (en kyllä usko sen vahvuuteen enää tän tempauksen jälkeen..)
Avatar
#10 • • Poreilee Guest
Uutislehti Sata maanantai 6.5.2002
RantaRock on usein yhdistetty Tekno- ja Dancetapahtumaksi. Miten nyt?
-Meille ei tule yhtään Tekno- tai Dance-esiintyjää. Kerromme tarkemmin esiintyjistä noin viikon päästä, mutta esiityjien saaminen on ollut yllättävän helppoa.
Miten pääsette eroon Rantarockin danceimagosta?
-Järjestämme niin massiivisen tiedotus- ja markkinointi kampanjan, että eiköhän se asia tule selväksi kaikille.
Nimi säiyy kuitenkin Rantarockina, sillä sillä se on kuluttajabrandina vahva.

Että tällee.....
Avatar
#11 • • ipe Guest
Radiomafiassa kerrottiin tulevan line-upin ja festivaalin uuden tyylin olevan 'vaihtoehto-rockia'. Kuka mitäkin sitten tuolla luokittelulla haluaa ymmärtää. Veikkaampa ettei suuria yllätyksiä nähdä.
Avatar
#12 • • mmm... Guest
Kertokaahan vähemmän aikaa "skeneä" seuranneelle, että onko tuolla Räntärockissa(tm) joskus ollut oikeasti jotain kuuntelemisen arvoisia esiintyjiä? Siis niiden muutaman totaalisen väärään paikkaan eksyneen rockaktin lisäksi? Muistan kun aikoinaan tuonne meni juhannusta viettämään aina ne kaverit, jotka kuunteli musaa lähinnä _autossa_. Ja ne meni sinne siks, että siellä oli eniten niitä teini-..öhm..-perhosia, joita yleensä kaivattiin sinne auton takapenkille...

[ 07 May 2002: Message edited by: mmm... ]
Avatar
#13 • • lauri Guest

Originally posted by mmm...:
Kertokaahan vähemmän aikaa "skeneä" seuranneelle, että onko tuolla Räntärockissa(tm) joskus ollut oikeasti jotain kuuntelemisen arvoisia esiintyjiä?



Rantarockin yhteydessä on käynyt ainakin Robert Miles ja Paul van Dyk..

// L
Avatar
#14 • • -=aave=- Guest

Originally posted by lauri:
Rantarockin yhteydessä on käynyt ainakin Robert Miles ja Paul van Dyk..

// L



Viime vuonna Kalle Miettinen ja Orkidea pelasti illat.
Avatar
#15 • • mmm... Guest
No, ohhoh! Nää on sit vaan tainnut siinä brandia rakentavassa hypetyksessä jäädä vähän Alexian ja Pandoran varjoon, kun ainakaan mun mielikuviin ko. brandista ei ensimmäisenä liittyis PvD:ia tai Orkideaa... No mutta kiva kun oppii uutta, ja (mun) maailmakaan ei oo taas ihan niin paha paikka, kun siellä on yks läpisurkea festari vähemmän.
Avatar
#16 • • Ezzy Guest
-

[ 07 May 2002: Message edited by: Chris Wicked ]
Avatar
#17 • • Ozie Guest
Viime vuosinahan se on ollu vähän Scooter -linjaa.

Tän päivän 100:ssa oli taas jotain juttua Rantarockista, itellä ei sitä enään tässä oo joten en nyt pysty sitä tähän kirjottelemaan.
Avatar
#18 • • -=aave=- Guest

Originally posted by mmm...:
No, ohhoh! Nää on sit vaan tainnut siinä brandia rakentavassa hypetyksessä jäädä vähän Alexian ja Pandoran varjoon, kun ainakaan mun mielikuviin ko. brandista ei ensimmäisenä liittyis PvD:ia tai Orkideaa... No mutta kiva kun oppii uutta, ja (mun) maailmakaan ei oo taas ihan niin paha paikka, kun siellä on yks läpisurkea festari vähemmän.



Ihan varma en nyt oo, kelle kritisoit, mut mä tarkotinki sitä, et siellä ei mun mielestä ollu ketään muita kuuntelemisen arvoista ku noi kaks.
Itsekin olin hivenen vastahakoisesti paikalla, ku mieli olis tehny raumalle, mut minkäs teit.
Mut kyl ne illat "technoteltassa" oli ihan mukavia.
Päälavoilla en ollu kuuntelemassa ketään.
Avatar
#19 • • mmm... Guest
Niin enhän mä oikeastaan kritisoinut yhtään ketään, kunhan totesin itse kohdanneeni uusia faktoja liittyen festarin historiaan. En minäkään sentään (ihan) aina kaikesta valita ja esitä kritiikkiä.

Ite olin muuten Raumalla viettäen elämäni tähän asti unohtumattomimman jussin. Kyllä taitaa joutua lähteen verestään muistoja, kun ilman viime juhannusta moni asia ois toisin... Täytyy mennä Serenaan sitten vaikka jouluna.
Avatar
#20 • • Jani Guest
Toivottavasti ne suomalaiset deejiit jotka tonne on menos tajuu nostaa tuolta sit sievosen summan rahaa. Kyllä Espoon tulevaisuus näyttää ankeelta.

[ 08 May 2002: Message edited by: Jani ]