Prophet-aamut - olemattomat ennakot!!!

26 posts, 2 pages, 4,797 views

#1 • • Minny Guest
Onko kukaan koskaan onnistunut ostamaan Prophet-aamuihin ennakoita??? Netin tiedon mukaan ennakot 5 egellä Streetistä, joka kuitenkin myy "ei oota", vaan kerran kuulemma toimitettu niitä sinne myyntiin... Pistää vihaksi, ovelta tiketit maksaa tuplasti, 10 e!!! Premissä pyörittelevät vaan päätään; rahastuksen makua ja kiusan tekoa! Suu-tut-taa! Murrr.

[ 09 August 2002: Message edited by: Minny ]
#2 • • Tapi T Guest
eikueisittenkäänmitään...

[ 13 August 2002: Message edited by: Tapi T ]
#3 • • Minny Guest
Eih, kun mun pointti oli se, että niitä ennakoita EI oo Streetissä myynnissä!!!!!! Eli ennakon ostaminen on siis mahdotonta, kun niitä ei ole. Eivät oo toimittaneet niitä Streettiin, Joken mukaan homma jatkunut näin jo jonkun aikaa.. Mä siis oon turhaan laukannut siellä Streetissä ostamassa olematonta ennakkoa... ISO blääh.
#4 • • Angeli Guest
Törkeetä!!!!
#5 • • Zwek Guest
GRR! Yhet Prophetit ainakin jääny tän takia väliin.
#6 • • pie Guest
Eli toisin sanoen mainostetaan halvoilla 5e ennakoilla, joita ei kuitenkaan ole todellisuudessa ollut aina saatavissa ja pakotetaan ihmiset ostamaan 10e lippu. Tällaiset tapahtumat jättäisin väliin kunnes niitä ennakoita voi oikeasti ostaa. Toivottavasti asiaan on tulossa muutos.
#7 • • jasm Guest
Moips!

Koska itse olen usein Prophetissa (omistan nääs vipin , päätin
ottaa astiasta selvää, eli mistä tämmöinen (ilmeisen turha) vouhotus...

Asiasta tietävät tahot kertoivat seuraavaa:

Ensinnäkin, Prophetin ennakkolippuja tosiaankin myytiin uskomattomaan 5e ennakkohintaan Street Beatissä
(tuo varmastikin jokaiselle tuttu teknolevykauppa )
Pariin kertaan kuitenkin joku myyjistä oli "unohtanut" liput jonnekin tiskin alle,
vaikka ne sinne oltiin asiallisesti toimitettu.
Tästä siis ilmeisesti muutaman ihmisen närkästyminen
johtui. Tietenkin hyvin ymmärrettävää!

Prophetissakin kummasteltiin muutamaan kertaan lipunmyynnissä järjestäjien toimesta
asiaa. He kun olivat aina toimittaneet liput Streettiin.

Toivottavasti katkaistiin tällä huhut turhilta
syytöksiltä ja asia kaikin puolin kunnossa.

Ne jotka haluavat lisätiedusteluja voivat varmastikin
kysellä lisää Street Beatin levymyyjiltä tai Prophetin resident deejiiltä tai järkkäreiltä, tuskin kukaan heistä
panee pahakseen.

Myöskin kuulin että ennakkomyynti Streetissä (osittain tästä syystä) päätettiin lopettaa ja tulevaisuudessa
siirtää toiseen kauppaan. Kuuleman mukaan ei ole ensimmäinen tai toinen kerta kun vastaavaa on siellä
tapahtunut?!!
Strange?

En tiedä onko tuo ennakkolippujen tai yleensäkin sitten lippujen halpa hinta syy siinä että Prophetissa käy todella hyvin porukkaa. 5 (tai 10) tuon tason yökkäreistä on enemmän kuin halpa!!!

Eli kaikkea hyvää kaikille ja varsinkin Prophet-klubille!
You're doing fine, babe!!!

Voimaa ja hymyä kesään sehän jatkuu vielä, eikö...

- J -
#8 • • Quu Guest

Originally posted by jasm:
Ensinnäkin, Prophetin ennakkolippuja tosiaankin myytiin uskomattomaan 5e ennakkohintaan Street Beatissä
(tuo varmastikin jokaiselle tuttu teknolevykauppa )
Pariin kertaan kuitenkin joku myyjistä oli "unohtanut" liput jonnekin tiskin alle,
vaikka ne sinne oltiin asiallisesti toimitettu.

Aika kova fleimaaminen Jokkea kohtaan. Kyseinen henkilö sattuu olemaan ehdottomasti yksi rehellisimpiä henkilöitä mitä näissä piireissä pyörii.

Jätän kuitenkin keskustelun tähän omalta osaltani, sillä en edusta edes kolmatta osapuolta.
#9 • • Anonymous Guest
Joo aika omituisia syytöksiä. Eikös Prophetin takana ole sama porukka kuin esim FullOnissa minne kaikki ennakkolaiset eivät mahtuneet edes sisään ja rahat luvattiin takaisin mutta ei ole näkynyt? Bonzai lipun ostajillekin luvattiin CD mutta ei CD:tä kuulemma näkynyt. Omituista todellakin...
#10 • • Tres Guest

Moips!

Koska itse olen usein Prophetissa (omistan nääs vipin , päätin
ottaa astiasta selvää, eli mistä tämmöinen (ilmeisen turha) vouhotus...

Asiasta tietävät tahot kertoivat seuraavaa:

Ymmärtänet, että asetut nyt pelkkien kuulopuheiden
perusteella sälyttämään vastuuta topikissa esitetyistä
epäkohdista kolmannen osapuolen niskaan.

Ei kovin fiksu lähestymistapa, toisten puolesta puhuminen
kun yleensä aiheuttaa vain lisäsekaannuksia.

Kirjallinen ilmaisusi vaikuttaa muuten
jotenkin oudosti tutulta
#11 • • HardS Guest

Moips!

Vaikken tässä ketään mistään syytä, niin totean vaan että on hassua miten aina nämä juuri rekisteröityneet käyttäjät välittävät viestejä.. :)
#12 • • Angeli Guest
Minny....

Eikös sulla ollut viimeksi accesista tulostettu lappu jossa lukee että striitistä ennakko 5e, jossa Joken kirjoittama teksti että ei lippuja myynnissä,striitin leima ja Joken nimmari...

Ja edelleen väitettiin että saa sieltä lippuja..

Edit:opetellaan kirjottamaan

[ 13 August 2002: Message edited by: Angeli ]
#13 • • Jokke Guest
Jotta ulkopuolisen olisi helpompi ymmärtää mistä on kyse, tässä hieman tarkennusta tapahtumien kulkuun. Topikin aloittanut Minny on yrittänyt ostaa Prophet-ennakoita kahteen eri otteeseen. Ensimmäisen kerran tämä tapahtui heinäkuussa, milloin minä huolimattomuuttani myin "eioota" vaikka lippuja olisi ollut saatavana. Anteeksiantamaton virhearvioni johtui osaltaan kiireestä ja osittain siksi, että ko ennakoitten toimituksissa oli esiintynyt takkuilua. Toinen epäonnistunut ennakonhankintareissu, minkä jälkeen Minny postasi turhautuneisuutensa Platinumiin, tapahtui viime viikolla. Tällöin Street Beattiin ennakoita ei ollut tuotu.

Olen ollut Minnyyn alkuviikosta yhteydessä sekä meileitse että puhelimitse pyytäen anteeksi mokaani. Olemme sopineet asian ymmärtääkseni siten, että niin Minnylle kuin minullekaan ei asiasta jäänyt pahaa mieltä.

Muilla Prophet-ennakoita halunneilla ei vastaavia ongelmia ole ollut. Kyseessä on siis ikävä yksittäinen tapaus minkä toistumisestakaan ei ole enää pelkoa, nyt kun Prophet on päättänyt lopettaa / siirtää ennakkomyyntinsä toisaalle.

Jokke / Street Beat
#14 • • yana Guest

Originally posted by HardS:
Vaikken tässä ketään mistään syytä, niin totean vaan että on hassua miten aina nämä juuri rekisteröityneet käyttäjät välittävät viestejä..

yks useasta syystä on varmaan myös että rekisteröitymättä ei voi postata, kuten ei bännätyllä tunnarillakaan(?)
#15 • • Minny Guest

Originally posted by Angeli:
Minny....

Eikös sulla ollut viimeksi accesista tulostettu lappu jossa lukee että striitistä ennakko 5e, jossa Joken kirjoittama teksti että ei lippuja myynnissä,striitin leima ja Joken nimmari...

Ja edelleen väitettiin että saa sieltä lippuja..

Edit:opetellaan kirjottamaan

[ 13 August 2002: Message edited by: Angeli ]

Joo, olihan mulla...

Sekä Jokke että Prophetin väki on ollut muhun yhteydessä, mun puolesta asia on loppuunkäsitelty. En mä halunut, että tästä nousee myräkkä ja syytökset lentää ilmassa puolin ja toisin, kunhan yritin muidenkin huomaamaa epäkohtaa korjata... Nyt näin on luvattu tehdä, joten ollaan tyytyväisiä. Mä olen ihan tyytyväinen myös sekä Streetistä että Prophetista saamaani palveluun.
#16 • • Edited Jone Guest

En tiedä onko tuo ennakkolippujen tai yleensäkin sitten lippujen halpa hinta syy siinä että Prophetissa käy todella hyvin porukkaa. 5 (tai 10) tuon tason yökkäreistä on enemmän kuin halpa!!!

Yleensä en edes kommentoi näitä hinta-asioita, koska jos bileisiin on mennyt ja maksanut sen mitä ovella on pyydetty, niin silloin hinta on ollut mielestäni sopiva.... mutta mutta. Nojoo, 5e on mun mielestäni noista oikein sopiva hinta, mutta kyllä 10e kohdalla alkaa jo hieman ihmettelemään mistä maksaa. Olin tuolla viime sunnuntaina ja paikka oli kieltämättä kivasti decottu salin puolella, oli ihan mukavaa ja porukkaakin oli ihan tarpeeksi, joskaan ei nyt ehkä "hyvin" millä ilmeisesti tarkoitat paljoa?

Eurokin enemmän niin olisin kyllä kääntynyt kannoillani ovelta, mutta olihan tuolla hyvä ottaa valokuvia kuitenkin, joten ei voi valittaa. Ei hinta silti halpa missään nimessä ollut.

(Eipä sillä, ymmärrän hyvin että intressiesi mukaista on hehkuttaa kyseisiä pippaloita estotta... Hehkutus->Ihmisten mahdollinen innostus->Pippaloiden pitäminen jatkuu hamaan tulevaisuuteen->Maksimoit vippisi hyödyn. :D )
#17 • • Quu Guest

Nojoo, 5e on mun mielestäni noista oikein sopiva hinta, mutta kyllä 10e kohdalla alkaa jo hieman ihmettelemään mistä maksaa.

Ihmiset eivät varmaan mieti sitä, että ravintolan henkilökunnan palkkaaminen noihin kellonaikoihin ei ole todennäköisesti mitään ilmaista puuhaa.
#18 • • Jone Guest

Ihmiset eivät varmaan mieti sitä, että ravintolan henkilökunnan palkkaaminen noihin kellonaikoihin ei ole todennäköisesti mitään ilmaista puuhaa.

Mietinpäs. :D

Mutta siis kuten sanottua, 10e ei ollut liikaa kun kerran sen nurisematta maksoin. Jos se olisi ollut, niin olisin kääntynyt kannoillani ja suunnannut vaikka kotiin. :003:
#19 • • Jay Logic Guest

Tästä tulikin mieleen.. Millaisellakohan tuulella premin muutenkin niin ystävällinen henkilökunta on tuohon aikaan aamusta. :D
#20 • • mmax Guest

Tästä tulikin mieleen.. Millaisellakohan tuulella premin muutenkin niin ystävällinen henkilökunta on tuohon aikaan aamusta. :D

Oli yllättävän mukavaia/reiluja. Omistajan vaihto tehny selvästi
gutaa. Premin konseptikin on tainnut kallistua 180' klubimbaan
suuntaan.. Yritystä selvästi havaittavissa. Toivottavasti jengi
lämpee!!

Onnea poi'jaat Premin urhokkaat!