[ 09 August 2002: Message edited by: Minny ]
26 posts, 2 pages, 4,780 views
Originally posted by jasm:
Ensinnäkin, Prophetin ennakkolippuja tosiaankin myytiin uskomattomaan 5e ennakkohintaan Street Beatissä
(tuo varmastikin jokaiselle tuttu teknolevykauppa )
Pariin kertaan kuitenkin joku myyjistä oli "unohtanut" liput jonnekin tiskin alle,
vaikka ne sinne oltiin asiallisesti toimitettu.
Moips!
Koska itse olen usein Prophetissa (omistan nääs vipin , päätin
ottaa astiasta selvää, eli mistä tämmöinen (ilmeisen turha) vouhotus...
Asiasta tietävät tahot kertoivat seuraavaa:
Moips!
Originally posted by HardS:
Vaikken tässä ketään mistään syytä, niin totean vaan että on hassua miten aina nämä juuri rekisteröityneet käyttäjät välittävät viestejä..
Originally posted by Angeli:
Minny....
Eikös sulla ollut viimeksi accesista tulostettu lappu jossa lukee että striitistä ennakko 5e, jossa Joken kirjoittama teksti että ei lippuja myynnissä,striitin leima ja Joken nimmari...
Ja edelleen väitettiin että saa sieltä lippuja..
Edit:opetellaan kirjottamaan
[ 13 August 2002: Message edited by: Angeli ]
En tiedä onko tuo ennakkolippujen tai yleensäkin sitten lippujen halpa hinta syy siinä että Prophetissa käy todella hyvin porukkaa. 5 (tai 10) tuon tason yökkäreistä on enemmän kuin halpa!!!
Nojoo, 5e on mun mielestäni noista oikein sopiva hinta, mutta kyllä 10e kohdalla alkaa jo hieman ihmettelemään mistä maksaa.
Ihmiset eivät varmaan mieti sitä, että ravintolan henkilökunnan palkkaaminen noihin kellonaikoihin ei ole todennäköisesti mitään ilmaista puuhaa.
Ihmiset eivät varmaan mieti sitä, että ravintolan henkilökunnan palkkaaminen noihin kellonaikoihin ei ole todennäköisesti mitään ilmaista puuhaa.
Tästä tulikin mieleen.. Millaisellakohan tuulella premin muutenkin niin ystävällinen henkilökunta on tuohon aikaan aamusta. :D