XXXXX - XXXXX (Grimsoul bootleg remix)

52 posts, 3 pages, 20,347 views

epicuros

Posts: 7,734

#41 • • epicuros
"We are living in a cultural "dark age" of musical pollution: You put the radio on, and five minutes later you need an aspirin."

- Vangelis

(sorry, oli pakko :D)

--
Valid criticism does you a favor.

epicuros

Posts: 7,734

#44 • • Edited epicuros

Replying to XXXXX - XXXXX (Grimsoul bootleg remix):

GrimsouL, 22.3.2010 19:36:
Must tuntuu en tän kuultuaan hänelle ei aspiriinikaan auttaisi. :P



heh, totta :D

Väistämättä vaan tuli mieleen toi lause tätä topicia lukiessani sen enempää ottamatta kantaa itse remixiin :)

--
Valid criticism does you a favor.

SamHard

Posts: 2,098

#45 • • SamHard
Kelasinkin että tämä menee xxx materiaaliksi! Sisältää vahvaa happoa ja
saattaa aiheuttaa pahaa oloa herkimmille! Itse tykkäsin itse biisistä ja
soundeista, mutta sen parhaan osan eli alkuperäisen biisin pitäisin
erillään muuten mainiosta polkkabiisistä!
silokki

Posts: 43

#46 • • silokki
En ollu aiemmin kuullut tota alkuperäst (kuuntelin myöhemmin...) ja pitää sanoo kyl et, kyl mä tätä sun biisii tuun kuuntelee viel uusiks ainaki koneelt :D.
Euphoria

Posts: 542

#47 • • Edited Euphoria 4 everyone
Te Mikko saatte aina hyvät keskustelut aikaa:D
Euphoria

Posts: 542

#49 • • Euphoria 4 everyone

Replying to XXXXX - XXXXX (Grimsoul bootleg remix):

GrimsouL
Ehkä ollaan sellasia vastarannan kiiskejä mutta ei se mitään, pieni mielipiteiden vääntö on ihan avartavaa puuhaa ja oppii ymmärtämään erilaisia näkökulmia. :)



Indeed, mate:)
Alchemiist

Posts: 134

#50 • • Alchemiist SPEAKAFREAK
Kyllä osaa olla taas ahdasmielistä jengiä Klubbarissa, mutta oliko se nyt yllätyskään.

Mutta ite biisistä mä kyllä tykkään kovasti. Alkuperäistä en oo kai koskaan kuullukkaan, tai en ainakaan kuunnellu ajatuksella, joten taidan jättää tekemättä sen, niin jää tästä biisistä ainakin hyvä maku suuhun. Toi rosonen saundi joka lähtee tossa neljän minuutin kohdalla on muuten aivan mahtava! o/ Lyömäsoitinosasto bassoineen toimii oikein hienosti. Ehkä jotain pientä päräytystä tohon 'pääkohtaan' oisin vielä kaivannu, mutta kyllä tää näinkin menee. *aplodit*

ps. Kokeile seuraavaks Airwavee niin saat kunnon haloon aikaseks. *joo*

--
SUOMIPOLKKA!<3

Valar

Posts: 108

#51 • • Valar starscream
helvetin hyvä, mitä tästä nyt alkaa purnaa enempää ;) kaikilla nyt on omat mielipitteensä musiikista mut miksi helvetissä sit ees kuunnella tätä jos a. ei tykkää freeformista ja b. on niin hankalaa jos jostain biisistä tehään remixi vaikka oiski kuin rakas biisi itelle.... en tiiä mää rakastan musiikkia, rakastan väitellä siitä ja mulle on ihan sama vaikka joku mun lemppari biisi "raiskattas" PAREMMAKSI!

--
some people have a bad habit chewing their finger nails, i seem to have developed bad habbit of breaking collarbones ;)

Ergilion

Posts: 751

#52 • • Ergilion
höyyy oiskohan tätä mahdollisuutta saada .mp3sena, ois kiva saada kännykkään, mutta ei toista waweja ja toi 110mb koko on aika suolainen *nauru*

--
We´re going to hell so bring your sunblock!