Replying to XXXXX - XXXXX (Grimsoul bootleg remix):
GrimsouL, 21.3.2010 18:39:
---
KitSu, 21.3.2010 18:07:
Omasta näkemyksestä jos tätä klassikkoa pitäis tehä uusiks ni ehkä joku deephouse osioon tän sais EHKÄ sovitettua järkevän kuuloiseksi. Tai sit jos ei onnistu sekään ni sit unohtaa ja haudata koko idea!
---
Pointtihan on siinä että minun mielestäni tämä toimii tälläisenä loistavasti ja on minulla sentään jokin raja mitä laitan jakoon ja minkä takana kehtaan seistä. Jos olisin hetkeäkään epäröinyt valmista tuotosta niin enhän mä sitä ois jakoon laittanut.
Ja tästä biisistä on kyllä saatu moneen genreen erittäin toimivia sovituksia mut tääl yleisö taitaa vaa olla liian chillin kaman kuuntelijoita.
Pointsit sulle siitä et pysyt sanojes ja tekojes takana! :)
Mut joo..ja jee ja oo..ehkä se tää perus klubbariporukka on vaan enemmän tätä hitamman biiitin puolesta puhujia..tai sitte ei..en tiedä...ite ny oon ainaki..täysin chillaripuolinen melkeen! :D
mut siis..Tää versio itessään on vähä niinku joku pirun lady gaga..et osa sitä suorastaan rakastaa ja osa sit taas vihaa iha vitusti..
Aevan sama...mut ooha se välillä iha jees kuulla vähä sellasiiki versioita mitä ei näin äkkipäätä itellä tulis mieleen et kukaan tekis! :)