IMPULSE SUMMER TRANCE - The opening | Friday 13.06.2003 @ LAHTI

62 posts, 4 pages, 5,797 views

kuu

#21 • • kuu tyttttö
voihan ärripurri.
voi olla, että tältä tytöltä jää tämä sittenkin väliin.taitaa olla sittenkin meno tuonne provinssiin, kait.

--
köh köh

impulse

#22 • • impulse superhero

kuu:
voihan ärripurri.
voi olla, että tältä tytöltä jää tämä sittenkin väliin.taitaa olla sittenkin meno tuonne provinssiin, kait.

Ehei...nyt kalenteri esiin ja iso ruksi Provinssin päälle... ja nenä kohti Impulsea... *joo*
TemeZ

#23 • • TemeZ
Näin on! Impulseja _ei_ *eiei* missata! *vink*
akir0

#24 • • akir0 idleRPG champion 2009
Nimenomaan - Provinssi on joka vuosi, mutta Impulset on vaan.. muutaman kerran kesässä.. ja joskus talvella.. ja niin.. :)
illusion

#25 • • illusion team-sauna :D
Perjantai lähenee*hymy* toivottavasti olisi Kesäinen ilma.
Paikalle jokatapauksessa satoi,tai paistoi*plur*
TemeZ

#26 • • TemeZ
Eikai sillä mitään väliä ole millainen ilma ulkona on, bileissä on takuuvarmasti kuuma ja kostea ilma! *vink*
Kolera

#27 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

TemeZ:
Eikai sillä mitään väliä ole millainen ilma ulkona on, bileissä on takuuvarmasti kuuma ja kostea ilma! *vink*

Nii ja sit taas mun kainalot haisee kissan kuselle *poks*

Ketä kiinnosti tietää? *hih*
Tänne pääsee tänne tulee.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

kuu

#28 • • kuu tyttttö

akir0:
Nimenomaan - Provinssi on joka vuosi, mutta Impulset on vaan.. muutaman kerran kesässä.. ja joskus talvella.. ja niin.. :)

juu en mä sinne provinssiin lähdekkään.eli tonne kait sitte.en vaan oikein pidä siitä paikasta muutenkaan.kauheen kallista siideriä *iloinen*

--
köh köh

TemeZ

#29 • • TemeZ

kuu:

juu en mä sinne provinssiin lähdekkään.eli tonne kait sitte.en vaan oikein pidä siitä paikasta muutenkaan.kauheen kallista siideriä *iloinen*

siis nämä bileethän ovat cumulus nightlifessä ei kai siellä ihan älyttömän kallista ole? vai tarkotitko provinssii? *heiii*

[muokattu 10.6.2003 12:40]
kuu

#31 • • kuu tyttttö

TemeZ:
---
kuu:

---

siis nämä bileethän ovat cumulus nightlifessä ei kai siellä ihan älyttömän kallista ole? vai tarkotitko provinssii? *heiii*

[muokattu 10.6.2003 12:40]

mun mielestä cumulus on aika hintava paikka, siis juoma asioissa.nih.siideri on jotain 4,20 euroa.ku saman saa vaikka la vidasta 3 eurolla.

--
köh köh

Riku

#32 • • Riku The Little Prince

kuu:
mun mielestä cumulus on aika hintava paikka, siis juoma asioissa.nih.siideri on jotain 4,20 euroa.ku saman saa vaikka la vidasta 3 eurolla.

*täh* Hemmetti, Helsingissä ei taida yhtään bilepaikkaa tulla äkkiseltään mieleen jossa happy hourin ulkopuolella sidu olisi alle 4,5, esim Hesperiassa lisätään tuohonkin vielä puoli euroa päälle.. Tyytyväinen tuosta pitäisi olla :)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Vexe

#33 • • Vexe
Muutama euro sinne tänne. Ei sillä niin väliä, kunhan on hyvät bileet
kuu

#34 • • kuu tyttttö

Vexe:
Muutama euro sinne tänne. Ei sillä niin väliä, kunhan on hyvät bileet

niinhän mä ajattelen melkeen joka päivä.mutta yllättävän nopeesti kaikki rahat on mennyt johonkin siideriin!ja se vasta ketuttaa niin perkeleesti *dissaa*

--
köh köh

peepe

#35 • • peepe
Tänne voisi ehkäpä tulla.Olisivat sitten ekat Lahden bileet mulle...
impulse

#36 • • impulse superhero

peepe:
Tänne voisi ehkäpä tulla.Olisivat sitten ekat Lahden bileet mulle...

Tervetuloa...!
Kyllähän Lahden bile-elämä pitää käydä kokemassa... *vink* *pelle* *heiii*
keisha

#37 • • keisha bullet with butterfly wings

kuu:
---

---

niinhän mä ajattelen melkeen joka päivä.mutta yllättävän nopeesti kaikki rahat on mennyt johonkin siideriin!ja se vasta ketuttaa niin perkeleesti *dissaa*

Tota varten yleensä onkin tapana jekuttaa joku miespuolinen henkilö tarjoamaan illan juomat.....

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

TemeZ

#38 • • TemeZ

Avernian:
Toimiiko se edes joskus?

tottakai toimii.. pitää vaa osata.. mut mun osaamisest ei oo apuu ku en mä viitti pojilt mennä ruinaamaa viinaa *vink*
ezzy

#39 • • ezzy Droid-pappa
joku stadista autolla lahteen ja takaisin menevä, jolla on pari paikkaa vapaana autossaan, voisi ilmoittautua *plur*

olisi kiva päästä mestoille, kun oma kuski joutui duuniin :(
kuu

#40 • • kuu tyttttö

kei:
Tota varten yleensä onkin tapana jekuttaa joku miespuolinen henkilö tarjoamaan illan juomat.....

välillä sekin onnistuu, ei aina *joo* ja välillä mä oon se, joka tarjoo.

--
köh köh