FUTURISTICS & POTB & EFEKTI ry. : Existence 16-18.7.2010

102 posts, 6 pages, 41,686 views

Miazu

Posts: 815

#41 • • Miazu Päivänsäde
Miau mouuu ei ole enää kauhean kauaa kesän maagisimpiin tansseihin ;) UuUUUUuuu
Existence_

Posts: 45

#42 • • Existence_
EXISTENCE TARJOAA VIELÄ KAKSI UUTTA TYÖPAJAA !!

AMERICAN TRIBAL FUSION BELLYDANCE

-Bell Ami-

Amerikan Tribal fusion bellydance on tanssi, jossa yhdistyy itämaalainen tanssi, hiphop,jazz ja on vahvasti värittynyt undrground tyyleillä. Jokainen tribal ryhmä ja tanssija omaa oman tyylin tässä lajissa, jolla ei ole rajoja.
Workshopissa opitaan perustekniikat metaforaa ja luovaa ympäristöä hyväksi käyttäen. osallistujien inspiraationa toimii kokenut ohjaaja Bell Ami. Tervetuloa kaikki ihanat olennot kokeilemaan kaikkien naisten rakastama laji.
*Mukaan saa ottaa kauniita koruja "enempi parempi" ja huiveja isot sekä tietenkin lannehuiveja/lannekoruja...
;) C U DanCing .

DEE JAYS & JANES
-Polly-

Polly tulee tarjoamaan mahdollisuuden tutustua dj-laitteisiin ja opettaa miksaamisen perusteita. Työpajassa on mahdollista kokeilla erilaisia soittimia ja saada opastusta cd soittimilla soittamiseen sekä vinyyli soittimiin.
Jykke

Posts: 86

#44 • • Jykke
Linja-autokyyditys Jyväskylästä Juupavaaraan ja takaisin:

Jyväskylästä lähtee auto kello 19:00 perjantaina. Matkan hinta on 20 euroa. Varaukset ja tiedustelut jyri.ahia (ät) existence-festival.com

Molemmat kuljetukset lähtevät takaisin 12:00 aikaan sunnuntaina.

Kartta lähtöpisteeseen:

Kartta
Miazu

Posts: 815

#45 • • Miazu Päivänsäde
Mitä enemmän sitä parempi :D ihanaaaaaa pääsee vatkaa lannetta :D tulee hauskaa kyllä ;)
bellydance <3

Ja hei polly saaks mä testaa sun laitetta :D
RAC

Posts: 18

#46 • • RAC
kuis lähellä uimamestat on tässä osassa suomea?

T:papay
Existence_

Posts: 45

#48 • • Existence_
Helsingin busseihin noin 50 paikkaa jäljellä!!
NaSu*

Posts: 236

#49 • • NaSu* psyKepossu
Kuis hyvin asuntoautoille on paikkoja?! vai varaillaanko etukäteen?!

Näitä kemuja oDoteLLaan kyl jo kovasti!!!!!! *jiihaa*

--
....Vuosaaren metsässä mä lämmitän rumpua
mättääni ympärillä kulttuuri kumpuaa....

Tää odotteLis jo KeSäää !!! ;)

Deuce

Posts: 39

#50 • • Deuce
Paikka oli kyl aika siisti kun pyörähdettiin sitä kautta! Se järvi kyl kivasti siinä vieressä. Ois pitänyt vielä käydä vähän tarkemmin tarkastamassa rakennuksen takaa rinteen alaosaa.

--
The world is like a ride in an amusement park.

Existence_

Posts: 45

#51 • • Existence_
Existence festivaaleilla ei ole anniskelualuetta.
festivaalien välittömässä läheisyydessä on A-oikeuksin varustettu baari
isoM

Posts: 260

#52 • • isoM
Treeltä ei edelleenkään paikan päälle järjestetä erillistä kuljetus, koska Juupavaaran vierestä (n4km päästä) ajaa normaali reittiliikenne bussi (Tampere-Ruovesi). Sunnuntaina takaisin ajaa myöskin ainakin yksi vuoro, mutta yritämme saada sovittua liikennöitsijän kanssa edes yhden ylimääräisen vuoron. Koska Tre sijaitsee niin lähellä itse bilepaikkaa (n65km) ei tilataksikaan ole huono vaihtoehto. Tilataksille tulisi hintaa n15-20e / suunta / naama (pääsee pihaan asti). Miettikää ihmeessä myös vaihtoehtoa keksiä kyyti esimerkiksi vanhemmiltanne ;). Tässähän näitä vaihtoehtoja ja ehdotuksia olikin taas kasapäin. toki omaa luovuttaan saa ja pitää myöskin käyttää.
Aeslie

Posts: 356

#54 • • Aeslie
oon ite ajamas turusta tampereen läpi tonne juupavaaraan ja autossa ei ole ketään atm mun kyydissä eli ottakee yhteyt jos tahotte vaikka vain tre:ltä kyydin tuonne.
Futuristics

Posts: 257

#56 • • Futuristics
Tampereelta bussit linja-autoasemalta Juupavaaran tiehaaraan PE 13:15, 15:20, 18:20. SU takaisin samasta risteyksestä 12:45, 15:00, 17:15. Risteyksestä on itse bilepaikalle n7km matka. lisätietoja Paunu 020 7649400 ja Töysän linja 014 336400 (jos muutaman km patikointi tuntuu ylivoimaiselta niin bussikuski voi tilata risteykseen takseja odottamaan)
Futuristics

Posts: 257

#57 • • Futuristics

Replying to FUTURISTICS & POTB & EFEKTI ry. : Existence 16-18.7.2010:

Futuristics, 7.7.2010 09:55:
Tampereelta bussit linja-autoasemalta Juupavaaran tiehaaraan PE 13:15, 15:20, 18:20. SU takaisin samasta risteyksestä 12:45, 15:00, 17:15. Risteyksestä on itse bilepaikalle n7km matka. lisätietoja Paunu 020 7649400 ja Töysän linja 014 336400 (jos muutaman km patikointi tuntuu ylivoimaiselta niin bussikuski voi tilata risteykseen takseja odottamaan)



http://www.juupavaara.fi/images/kartta%20juupavaara.jpg tämä kartta ehdottaa että bussipysäkin risteyksestä olisi ainoastaan 4km vaellus :) ei paha