Mr.A 3hr set @ Danceteria 13.03.2010 (Nic Fanciulli warm-up)

9 posts, 1 page, 1,640 views

mr.a

Posts: 2,098

#1 • • mr.a
Moro

Viime lauantain 3h warm up setti Danceteriasta mun soundcloudissa:

http://www.soundcloud.com/mr-a

Jos joku biisi kiinnostaa, pistä viestiä tähän, en mitenkään jaksanut kirjoittaa
koko tracklistiä.

cheers

-Ana.
dj upi

Posts: 1,835

#2 • • dj upi
Uuh. En mä sit vissiin ihan 100 prosenttisesti näitä missannukkaan :P

Mikä toi ekan osion avausraita on? Ihan jumalaista tekoa :)
mr.a

Posts: 2,098

#4 • • mr.a
Kerran pari muutamassa vuodessa voin sanoa rehellisesti käsi sydämellä että tuli soitettua onnistunut lämppäri setti.

Tämä on yks niistä.

Toivottavasti putoaa. Kandee kuunnella toi 3h putkeen, jos on siihen mahdollisuus.
dj upi

Posts: 1,835

#5 • • dj upi

Replying to Mr.A 3hr set @ Danceteria 13.03.2010 (Nic Fanciulli warm-up):

mr.a, 16.3.2010 15:09:
Kerran pari muutamassa vuodessa voin sanoa rehellisesti käsi sydämellä että tuli soitettua onnistunut lämppäri setti.

Tämä on yks niistä.

Toivottavasti putoaa. Kandee kuunnella toi 3h putkeen, jos on siihen mahdollisuus.



tackar och pokkar :P

ei tänään ollu mahdollisuutta kuunnella yhteen menoon mut täytyy katsella lähipäivinä jos natsais. helpottais tietty jos noi olis ladattavissa jostain vaikka ipodille...
Klabi

Posts: 1,423

#6 • • Klabi HUGC

Replying to Mr.A 3hr set @ Danceteria 13.03.2010 (Nic Fanciulli warm-up):

mr.a, 16.3.2010 15:09:
Kerran pari muutamassa vuodessa voin sanoa rehellisesti käsi sydämellä että tuli soitettua onnistunut lämppäri setti.

Tämä on yks niistä.

Toivottavasti putoaa. Kandee kuunnella toi 3h putkeen, jos on siihen mahdollisuus.



Kuunteleminen yhteen putkeen tuottaa ainoastaan silloin ongelmia jos ei löydä sitä ylimääräistä 3h jaksoa elämästään. Tän kuuntelua on mahdotonta lopettaa kesken!!!!!...
Täysin absoluuttisen koukuttavaa fiilissoundia!! On tainnu olla todella hyvät fiilarit illan suhteen, ja se paistaakin soitosta. Positiiviset vibat ja vanha kunnon "bilefiilis" tunkee läpi höyryveturin lailla.

Mua vähän nolottais ruveta kirjoittelemaan biisilistatoiveita, kun tällähetkellä ne käsittäisi öbaut koko ensimmäisen osan sekä tähän mennessä yli puolet toisesta osasta. Veikkaan että kuunneltuani nämä kolme toivon saavani kaikkien kolmen nauhan träklistit. *vink*
Homegrove

Posts: 2,102

#7 • • Homegrove Further
Tää on vitun kova niinkuin Raumalla sanotaan.

--
Forward thinking house music

dj upi

Posts: 1,835

#9 • • Edited dj upi

Replying to Mr.A 3hr set @ Danceteria 13.03.2010 (Nic Fanciulli warm-up):

phAntominE, 17.3.2010 11:34:
---

tackar och pokkar :P

ei tänään ollu mahdollisuutta kuunnella yhteen menoon mut täytyy katsella lähipäivinä jos natsais. helpottais tietty jos noi olis ladattavissa jostain vaikka ipodille...

---


No lataa tuolta Soundcloudista ja pistä iPodilles hyvä mies!



Oho, oonks mä jonku napin ny siellä missannu :O

EDIT: Siinähän se oli nenän edessä. *blush*