Vähän erilaiseen tyyliin Electronista.

6 posts, 1 page, 2,401 views

ANTTiHERO

Posts: 30

#1 • • ANTTiHERO
Elikkäs tuli mieleen, kun olen jo pitkään popittanut BLOODY BEETROOTSIA ja varsinkin heidän live vetojaan tuolla uudella DEATH CREW 77 meiningillä (Oletteko kuulleet?) Heillä on siis 3 henkilöä lavalla. Yksi laittaa biisi pohjat ja taustat soimaaan. Yksi soittelee siihen päälle syntikoita, välillä kitaroita jne. Ja sitten on rumpali.

Joten kiinnostaisiko ketään semmoinen että olisi DJ, joka laittaa biisit soimaan ja sitten Basisti ja rumpali ? Aluksi olisi mielen kiintoista edes saada biisi pohjia, ilman rumpuja ja ilman släppi/basso kuvioita.

En tiedä saiko hölötyksestä nyt mitään selvää, mutta kommenttia jos kiinnostusta löytyisi yhtään.
Avatar
#2 • • Edited astaroth Guest
eihän tämä nyt mikään uusi juttu ole. rusheissa sebastian veti usein dj-settiä kris kylvenin ollessa sähkörummuissa. monesti on ollut erilaisia perkussiosoittimia, kitaroita ja torvia. yleensä näitä ollaan sovellettu valmiisiin raitoihin, joten se edellyttää jo tilanteentajua, ettei vedä ihan rytmin ja nuotin vierestä

monet tuottavat artistit vetävät omissa liveissään instrumentteja paikan päällä, mutta tämä on sitten enemmän kategoriassa "live", kuin "dj-setti". mikä mua ihmetyttää on se, että mihin sä tarvitset biisipohjia, joissa ei nimenomaan ole mitään? mitä niissä sitten pitäisi olla, jonka päälle alat soittamaan :D
spaze

Posts: 262

#3 • • spaze
Mä voin lainata vaimon paistokasareita ja tulla paukuttelemaan niitä kapuloilla. Kokemusta löytyy muutaman vuoden, tosin tässä nyt on ollut paussia ko aktiviteetista jo 30 vuotta.
ANTTiHERO

Posts: 30

#4 • • ANTTiHERO
En mielestäni sanonut missään vaiheessa että uusi juttu : ) Enkä todellakaan tarkota mitään sähkörumpuja, vaan nimen omaan akustiset rummut. Ja Ne biisithän olisi siis muuten valmiita, mutta niistä otettaisiin rummut pois? Kyllä niissä voisi ne basari iskut säilyttää, mutta ei mitään muita.
Prime Number

Posts: 2,705

#5 • • Prime Number UG-///

Replying to Vähän erilaiseen tyyliin Electronista.:

ANTTiHERO, 16.3.2010 21:23:
En mielestäni sanonut missään vaiheessa että uusi juttu : ) Enkä todellakaan tarkota mitään sähkörumpuja, vaan nimen omaan akustiset rummut. Ja Ne biisithän olisi siis muuten valmiita, mutta niistä otettaisiin rummut pois? Kyllä niissä voisi ne basari iskut säilyttää, mutta ei mitään muita.




Sun Projectin pojat vetää ainakin akustisilla rummuilla, sähköskeballa ja kiipparilla pohjien päälle.

--
Repikää siitä

ANTTiHERO

Posts: 30

#6 • • ANTTiHERO
Juuu juu juu juu juu, tiedän kyllä et monet varmasti niin vetää. Mutta en ole törmännyt ainekaan suomalsiiin ketkä tekisi viellä niin. Underground piireissä varsinkaan. Se ei ole nyt se pointti, ketkä tekee niin.

Vaan pointti oli se, että koska olen itse soittanut 4 vuotta rumpuja. Niin haluaisin soitella rumpuja electronisen musiikin "päälle" : )