Aijai mitä herkutteluelektroa tuli koko ilta! Morphologyn live oli odotusten mukaisesti täyttä asiaa, vaikka pojat jotain teknisiä tietokoneongelmia valittelivatkin.
Tasaisen kovien settien joukosta pienehköksi yllättäjäksi nousi Joona Puun tiukkakin tiukempi elektrotykitys, enpä ole itse ainakaan koskaan Joonalta vastaavaa pauketta tottunut kuulemaan.
Jengiä oli sopivasti, vaikkakin puolet lisää ois mahtunut helposti.
X-Rust kiittää ja palaa asiaan 29.5., kun X-Libiris -kesäklubi käynnistyy Cafe Siriuksen terassilla, pääkirjaston sisäpihalla!
live vähä kärsi vissii siitä et kone pääs tärisee subin voimasta liikaa..tuli sit vähä hämminkejä siinä, mut hauskaa oli kumminkin:) kiitoksia taas turku!
Voiko bileiltä enempää toivoa.
Törkeen kovaa elektroa, hyvä fiilis, helevetisti savua ja bonuksena paidattomat pojat! Vielä dekkien takana, hottttness!
Hyvät oli kemut! Joona tosiaan pisti setin tiukaakin tiukempaa 90-luvun electroa. Itse tuli keskityttyä enimmäkseen 80-luvun tuotantoihin, joten meni aikakaudet Joonan kanssa aika hyvin ristiin. Morphologyn live oli itse asiaa ja tunti kului silmänräpäyksessä. Pienistä teknisistä ongelmista huolimatta kuulosti erittäin hyvältä! Dcom viimeisteli illan hieman rankemmalla valikoimalla. Ainoat miinukset siitä että enemmänkin olisi porukkaa paikalle mahtunut sekä savun huolestuttavan vähäinen määrä varsinkin alkuillasta.
•
•
nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
..kas TÄSSÄ muutama utuinen kuva..(kuvattu ilman salamalaitetta, jätin ihan suosiolla kotiin )