X-Rust presents: ELEKTROWELT 8.5.2010 @ Turku

33 posts, 2 pages, 8,210 views

matlåck

Posts: 137

#21 • • matlåck
Saa tuoda! ja kavereita kans.
happosepi

Posts: 1,070

#22 • • happosepi
Aijai mitä herkutteluelektroa tuli koko ilta! Morphologyn live oli odotusten mukaisesti täyttä asiaa, vaikka pojat jotain teknisiä tietokoneongelmia valittelivatkin.

Tasaisen kovien settien joukosta pienehköksi yllättäjäksi nousi Joona Puun tiukkakin tiukempi elektrotykitys, enpä ole itse ainakaan koskaan Joonalta vastaavaa pauketta tottunut kuulemaan.

Jengiä oli sopivasti, vaikkakin puolet lisää ois mahtunut helposti.

X-Rust kiittää ja palaa asiaan 29.5., kun X-Libiris -kesäklubi käynnistyy Cafe Siriuksen terassilla, pääkirjaston sisäpihalla!
ipe

Posts: 1,845

#23 • • ipe X-Rust / Holvi
yo! vitu kova!

5/5 *tähti*

kiitos!

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

nenna

Posts: 1,916

#25 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
..savua, huutoa, miehiä, elektroa..ja savua. *plur*

..kuviakin tuli..katsotaan näkyykö savulta mitään.. *hih*
näköradiomies

Posts: 491

#26 • • näköradiomies
kalle soitteli kyllä kovat levyt!

live vähä kärsi vissii siitä et kone pääs tärisee subin voimasta liikaa..tuli sit vähä hämminkejä siinä, mut hauskaa oli kumminkin:) kiitoksia taas turku!
pirpeli

Posts: 5,533

#27 • • pirpeli
Voiko bileiltä enempää toivoa.
Törkeen kovaa elektroa, hyvä fiilis, helevetisti savua ja bonuksena paidattomat pojat! Vielä dekkien takana, hottttness!

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

crc

Posts: 102

#28 • • crc
turku se vaan toimii. ensikertaan ;)..
matlåck

Posts: 137

#29 • • matlåck
Oli kyl herkkua. Live toimi täysillä ja Joonan setti kolahti kans hyvin.
mangela

Posts: 33

#30 • • mangela
Olipa ihanaa! Pitkästä aikaa sai nauttia elektrosta koko illan/yön.
Kiitoksia kaikille ja näkemisiin tosiaan X-Libriksissä.
purina

Posts: 154

#31 • • purina
Jees, jokainen dj pisteli kyllä niin kovia raitoja ja itse livekin oli
hemmetin hyvä. Savuakin oli, noh, riittävästi.

--
I believe in all things that are pure.

Kalle Karvanen

Posts: 454

#32 • • Kalle Karvanen
Hyvät oli kemut! Joona tosiaan pisti setin tiukaakin tiukempaa 90-luvun electroa. Itse tuli keskityttyä enimmäkseen 80-luvun tuotantoihin, joten meni aikakaudet Joonan kanssa aika hyvin ristiin. Morphologyn live oli itse asiaa ja tunti kului silmänräpäyksessä. Pienistä teknisistä ongelmista huolimatta kuulosti erittäin hyvältä! Dcom viimeisteli illan hieman rankemmalla valikoimalla. Ainoat miinukset siitä että enemmänkin olisi porukkaa paikalle mahtunut sekä savun huolestuttavan vähäinen määrä varsinkin alkuillasta.