Malesia

6 posts, 1 page, 2,863 views

Roope Ankka

#1 • • Roope Ankka
Kuala Lumpur

Klubit

Rootz:
Loistava sijainti. Musiikki house, porukka on kuitenkin tuijottamassa toisiaan kuten joissain Sture Planin shamppanjapaikoissa. Tanssilattia on avuttoman pieni ja paikat menevät kaikki viimeistään 03.00 kiinni. Ihmiset tanssivat ehkä viimeisinä 2 tuntina loppuaika näyttää olevan juttelua.
Hinta: 8 euroa, sisältää yhden juoman (sain sitä paska Red Bullia täällä).
Ihmiset: 90% malesialaisia, 10% länkkäreitä.

Zouk:
En käynyt sillä oli niin kiire. Valitsin Rootzin, koska jalka oli niin rikki, että en halunnut kävellä ja vielä vähemmän tanssia kovinkaan paljoa sillä. Jos olet normaalissa sielun ja ruumiin voimissa, niin ota Zouk.
Sitten expattien alueella on pubialue/yökerhoalue, mutta sinne olisi ollut niin pitkä matka ja minulla kiire, joten se jäi käymättä läpi.
Amnesia

#2 • • Edited Amnesia
Olin Kuala Lumpurissa viime kesänä parin viikonloppuyön verran. Zouk on erittäin hyvä klubi, yksi parhaita missä olen ollut. Ei mitään hillitöntä yksittäistä tanssilattiaa, vaan liuta keskikokoisia biletiloja joiden välillä voi seilata. Trance-salissa meni suurin osa ajasta, myös sellainen "Austin Powers"- henkinen huone (tälle on varmasti paljon parempikin termi, mutta anyway) oli alkuillasta aika jees. Loistavat puitteet ja huippumeininki. Porukka lähinnä paikallisia, valkonaamalla näköjään vientiä.

Toisena iltana olin todennäköisesti mainitsemallasi "expattien yökerhoalueella", jossa tsekkasin ainakin jonkin skeidan hip hop- klubin, tylsän "malesialaista iskelmää" soittavan klubin ja pari baaria, joissa kai oli lähinnä paikallisia semihoroja kyttäämässä expatteja.

Penangissa (Georgetown) olin pari iltaa viihteellä, siellä ainakin yksi ihan hyvä mutta aivan järjettömän täysi hip hop- klubi ja pari muuta ihan kelpo mestaa. Nämä tuntuu kaikki olevan samassa korttelissa jonkin pääkadun loppupäässä.
UzU

#3 • • Edited UzU [33100]
Zouk on yks parhaita mestoja missä mä olen käynyt mut kannattaa etukäteen tsekkailla mikä meininki. Parissa vuodessa saattaa tilojen konseptit muuttua. Esim Velvet oli vielä 2005 "kakkospuoli" jossa soi mitä soi ja sinne oli halvempi lippu (eli puolille on erilliset ja/tai yhteinen lippu). 2008 siitä oli tullut se puoli minne jengi jonotti ja sisään ei ollu asiaa rikkinäisissä farkuissa, tpaidassa, hattu päässä yms.. kaikilla mimmeillä oli käytännössä korkkarit ja pikkumusta.

Kannattaa yrittää bongata kaupungilta Juice niminen lehti, jossa on enemmän ja vähemmän suurimpien tapahtumien mainokset ja bilekuvia.

edit: Oliko tässä nyt tarkoitus keskustella vain klubeista? Jos kyllä, niin tota otsikkoa vois vähän muokata. Jos saa keskustella muustakin niin suosittelen kyllä vierailua esim. Tiomanin saarella <3
Roope Ankka

#4 • • Roope Ankka
Hei,

en muokannut aihetta. Minusta tänne foorumille voisi muutenkin tuoda ala-jaoston maanosittain ja isommille maille alaviitteet, joihin laittaa kaupunkikohtaiset arviot ja neuvot.

Malesian alle saa kirjoittaa puolestani mitä vain Malesiasta. Otsikkoni Malesia ei rajaa mitenkään asioita klubeihin.

Sanotaan vielä, että markkinoilla tinkimisen vara tuotteissa on noin 40%. Omat taitoni ovat melko hyvät ja hinkkasin 30 minuuttia paria tuotetta enkä saanut mitenkään 40% alle ovh-hintojen ja myyjät olivat tosi kypsiä minuun kaupan päätteeksi.
-Kerttu-

#5 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Kota Kinabaluun matka ens elokuussa varattu. Kaikenlaisia vinkkejä otataan vastaan mielellään, niin yöelämästä kuin muustakin touhuamisesta!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

UzU

#6 • • Edited UzU [33100]

Replying to Malesia:

Roope Ankka, 12.3.2010 14:48:
Hei,

en muokannut aihetta. Minusta tänne foorumille voisi muutenkin tuoda ala-jaoston maanosittain ja isommille maille alaviitteet, joihin laittaa kaupunkikohtaiset arviot ja neuvot.

<OT> Erinäisiä matkailusivustoja, joilla on/joille voi kirjoitella omia arvioitaan on pilvin pimein. Jotenkin näkisin, että täällä vois keskittyä tuohon yöelämään ja/tai tarkemmin tiettyihin paikkoihin. Esim vinkit tiettyyn kaupunkiin tms. Alkaa tulemaan mahdottomia threadeja selata jos tänne jengi alkais aktiivisesti kirjotella _kaikesta_ ko. maahan/maanosaan liittyvästä.

Melko hyvin ajantasalla olevia ohjeita löytyy nykyajan Lonelyplanetista eli Wikitravelista. Suosittelen nimenomaan tota englanninkielistä, joka on huomattavasti kattavampi ja paremmin ajantasalla.

Enkä nyt siis halua vastustaa mitään, vaan ehkä vähän tiukempaa rajausta ajattelin.
</OT>

Kota Kinabalussa kannattaa varmaan tsekata niitä edustan saaria. Itse ei tullut käytyä, kun oltiin vähän off seasonilla, mutta kuulemma nättejä päivätrippejä. Auringonlaskun aikaan kannattaa tsekkailla rantabulevardia ja ottaa siitä joku kiva rafla.

Jos ei ole hotlaa varattuna niin kannattaa tsekkailla noita 4/5-tähden hotlien tarjouksia. Me oltiin Le Meridienissä ylimmässä kerroksessa n. 60e/yö. Huone oli isompi kuin mun kämppä ja 2. kerroksen taivaan alla oleva uima-alas on aika romantic kuunvalossa!